De nacht na de nominaties...roddel en achterklapquote:Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Is er nog wat gebeurt waar ik me op kan verheugen ?
hadden we het beide goedquote:Op maandag 7 november 2005 19:28 schreef misterDre het volgende:
En vast
quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef cuall het volgende:
Boze Dido, geile Dido, Queen Dido, verontwaardigde Dido
Ha Flingquote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Fling het volgende:
Lieske blijft wel recht overeind na die uitval van Dido. Wel knap op je 19e, als je in een groep de jongste bent.
Ha Tongquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Okay.... Menno moet eruit van BB....
Na AL dat gebash krijgt hij ook nog eens een slechte uitzending.
Welke ?quote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Fling het volgende:
[..]
Ha Tong
Nu ik je toch spreek; staat die uitnodiging eigenlijk nog?
oh my god, jij bent echt te lachwekkend voor woordenquote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef yantjes het volgende:
Wat Nathalie gister deed was ook omdat ze Menno al de hele tijd in de gaten heeft met zijn geniepige gedrag
Ik meen me een uitnodiging te herinneren om bij jou te finale te komen kijkenquote:
Ik ben ook fanquote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijk om te zien hoe Menno ze gek maakt met z'n onverschillige (en enige juiste) houding.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:39 schreef yantjes het volgende:
Wat Nathalie gister deed was ook omdat ze Menno al de hele tijd in de gaten heeft met zijn geniepige gedrag
Oh ja. Staatquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Fling het volgende:
[..]
Ik meen me een uitnodiging te herinneren om bij jou te finale te komen kijken![]()
hummie is bang voor te veel post johquote:Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef teamlead het volgende:
jammer dat de "aan het gas" opmerking van de koningin niet uitgezonden wordt...
quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pa Hinkelmans komt maar weinig in beeld.
Ze proberen hem waarschijnlijk een beetje te sparen.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Pa Hinkelmans komt maar weinig in beeld.
Ze proberen hem waarschijnlijk een beetje te sparen.
Ali BB.quote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
'Met iedere gescoorde punt.' Wie schrijft de teksten voor de vouice over ?
Ninja Turtlesquote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef ChantalC het volgende:
Wie zijn die Masks?
Met 1 been en 44 jaar Menno prima bijhouden, echt respect.quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef latevogel het volgende:
die rob ging als een speer bij de weekopdracht![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef twentemeisje het volgende:
En HET dreigement wordt dus niet uitgezonden.... Menno komt er in mijn ogen helemaal niet lekker uit tijdens deze uitzending... Zou Hummie hem zat zijn?
mijn gevoel zegt dat we in de live uitzending daarvan wat te zien krijgen (hoop ik toch echt hoor)quote:Op maandag 7 november 2005 19:45 schreef twentemeisje het volgende:
En HET dreigement wordt dus niet uitgezonden.... Menno komt er in mijn ogen helemaal niet lekker uit tijdens deze uitzending... Zou Hummie hem zat zijn?
Ik heb echt met hem te doen nu... De bewoners vernederen hem tot op het bot en in de uitzending doen ze het nog eens dunnetjes over... Menno moet er overduidelijk uit van BB.quote:Op maandag 7 november 2005 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
ingrid: "....teringdwerg, kutjoch, dat met alles loopt te spelen"
Menno...
quote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef yantjes het volgende:
Rob is sterk hoor,heb je die armen wel eens gezien,één klap ervan en je ligt ko op de grond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |