Als je Sarkozy wegstuurt schep je een heel verkeerd precedent.quote:Op maandag 7 november 2005 22:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De haat zit kennelijk diep, en het incident met die 2 jongeren was de deksel van de beerput (sie nog lang niet leeg is).
Ik heb niet zo´n groot geloof in Cohen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
Ik ben blij dat Cohen in Amsterdam is
hij heeft het leefbaarheid van allochtonen beter gemaakt
helaas wonen er niet alleen allochtonen in amsterdam (alhoewel....).quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef Meki het volgende:
Ik ben blij dat Cohen in Amsterdam is
hij heeft het leefbaarheid van allochtonen beter gemaakt
quote:
Als Hirsi Ali burgemeester was in Amsterdam dan had je een andere beeld gezien over Amsterdamquote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo´n groot geloof in Cohen.
Toegeven aan staatsterrorisme is zo-ie-zo een slecht plan.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef klez het volgende:
[..]
Als je Sarkozy wegstuurt schep je een heel verkeerd precedent.
quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Pihkal het volgende:
[..]
![]()
maar zo is het wel, geef toe...eigenlijk wil (bijna) iedereen in dit topic gewoon dat ze keihard doorrellen
![]()
ik bedoel uit sensatielustquote:Op maandag 7 november 2005 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zijn ze hetzelfde als die relschoppers ze doen gezellig mee
mensen die dit goedkeuren
![]()
Ik heb Cohen niet zo hoog zitten.quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Hirsi Ali burgemeester was in Amsterdam dan had je een andere beeld gezien over Amsterdam
quote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik heb Cohen niet zo hoog zitten.
Maar Ali heb ik ietsje minder zitten.
Ik zoek iemand met een gepantserde vuist en een goed verhaasl.
Moeilijke combinatie.
Rechtvaardig en wijs, maak dat maar eens klaar.....![]()
Maar ja, wie gaat de chaos doen en houdt de orde?
Ondergetekiende niet, zo arrogant ben ik niet,,,,,,,,,,,,,
Ik wens de heren wijshied.
je hebt daar een heel goed punt..quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Pihkal het volgende:
[..]
![]()
maar zo is het wel, geef toe...eigenlijk wil (bijna) iedereen in dit topic gewoon dat ze keihard doorrellen
![]()
Oh ja?quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Pihkal het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik geloof me ogen nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt daar een heel goed punt..
maar zoals je al zegt alleen voor de sensatie
quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik geloof me ogen niet
ben ik nou hier de enige die de rellen zo snel weggaan
ik snap niet waarom mensen hier lachen terwijl er doden vallen in Parijs
![]()
Ik vindt dat Cohen/gesnater helemaal nix.quote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Cohen kan het wel aan
zo weet hij als enige burgemeester de problemen aan te pakken op de juiste manier
Alle allochtonen zien Cohen als een waardevolle persoon
Marokkanen in NL zijn erg blij met Cohen
Het lijkt me niet echt logisch dat ze *opeens* zijn opgehouden, waarom zouden ze?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Wuder het volgende:
Zijn ze nou gestopt met rellen?
Ik wachtte nog met spanning op het moment dat de tanks de voorsteden binnen rollen!![]()
![]()
Daar gaat mijn droom...
lachen helpt er niet bijquote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil in eerste instantie ook dat ze z.s.m. ophouden
maar toch ergens in me achterhoofd wil ik meer sensatie
t' zal er wel aan liggen dat ik een mens ben...
Er is een Fatwa uitgesproken die verbiedt ditquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt logisch dat ze *opeens* zijn opgehouden, waarom zouden ze?
En er waren om 18.00 al berichten dat er weer meer dan genoeg in de fik was gegaan in oa. Toulouse.
We zien het morgenochtend wel weer.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik vindt dat Cohen/gesnater helemaal nix.
<Oh ja, ik ben alochtoon.
Opsouten met die Cohen.
Of ie geel, bruin, rood, of roze-paars gestreept is maakt me geen *** uit.
Dus dan zijn het toch *allemaal* moslims?quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is een Fatwa uitgesproken die verbiedt dit
ze zagen dat ze verkeerd bezig waren
Helemaal gelijk.....quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef Meki het volgende:
ik geloof me ogen niet
ben ik nou hier de enige die de rellen zo snel weggaan
ik snap niet waarom mensen hier lachen terwijl er doden vallen in Parijs
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |