Kijk ik weet dat het vrij rijden van 04.00 maandag tot zaterdag 04.00 is.quote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef erikkll het volgende:
waarom niet?
Aan de andere kant ook niet, want de kans dat je 's nachts om 3 uur ergens moet zijn voor je studie is vrij gering.quote:
WTFquote:Op maandag 7 november 2005 18:40 schreef Roellio het volgende:
Nee, je OV is niet geldig.
Het kost binnen Amsterdam in ieder geval 3,70 geloof ik. Als je naar een andere plaats moet zal het duurder zijn.
Dat is het punt niet!quote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet, want de kans dat je 's nachts om 3 uur ergens moet zijn voor je studie is vrij gering.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef yup het volgende:
[..]
WTF
3,70.
Effe snel uitrekenen.
1:10
Benzine kost 1.33 ofzo de liter.
Kan ik beter met de auto gaan![]()
![]()
![]()
Nee, omdraaienquote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
even een andere vraag tussendoor (ook over OV) Ik ga dit weekend naar amsterdam maar heb een weekkaart dus krijg ik korting natuurlijk, maar kan ik dan ook in het weekend iemand anders korting geven zeg maar?
Ja, gewoon 3 mensen!quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
even een andere vraag tussendoor (ook over OV) Ik ga dit weekend naar amsterdam maar heb een weekkaart dus krijg ik korting natuurlijk, maar kan ik dan ook in het weekend iemand anders korting geven zeg maar?
Dude ik heb nachtbussie nodig voor een andere bussiequote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
JA, en parkeren in Amsterdam is gratis!
![]()
's nachts welquote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef ozzietukker het volgende:
JA, en parkeren in Amsterdam is gratis!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |