Heel naar trekje. Joost hoeft maar éen keer te zeggen dat hij haar te braaf vindt (tegen een ander) en heeft direct een dikke min achter z'n naam. Omdat 'ie het niet in haar gezicht zegt. En wat doet ze zelf? Wat een schijnheil is het geworden....quote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze had kunnen weten dat zo'n tactiek niet werkt...
Beter is om underdog te spelen. Ze had de nominaties met opgeheven hoofd moeten accepteren en het verder bij moeten laten. Ze had zich zeker niet zo moeten laten kennen. Ironisch genoeg heeft ze het zelf wel altijd over 'je moet je niet zo laten kennen' wanneer het een ander betreft
quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan er best mee leven om idd vanaf nu alleen nog een huis te hebben met Menno, Josti, Lieske in het huis...Dido ertussen lijkt me trouwens ook wel gaaf ...en dan hopen dat Menno dido gaat bonen en roel dit in rotjeknor kan toezien![]()
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Persoonlijk niet hoormaar de beelden van morgen zijn mijns inziens voldoende voor een uitstel van iig 2 weken.
hotlinking disabled.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/655/chantal060zh.th.jpg]afbeelding][/URL]
NEEM MIJ, IK BEN GEWILLIG....
Who is Siso.quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen zak gebeurd hoor. Siso maakt hem alleen gek en als ze beet heeft kan hij het verder shaken.
Denk ik dus ook. Menno en Dido zijn vrij populair, verwacht ik, hoewel Dido wel eens flink kan dalen deze week.quote:
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor, er zijn momenten dat ook Lieske van mij haar waffel mag houdenquote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Lieske iets niet moet doen is het haar mond houden.
quote:Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=23) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Warning: Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=1 in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/image/www/img/banned.png on line 53
Hoezo? Ik vind alleen niet dat ze haar mond moet houden. Ik zeg niet dat ik het heel prettig vind om te moeten aanhoren soms, maar haar mond houden moet ze zeer zeker niet.quote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
[..]
Jouw liefde voor Lieske delen we Scan..but, soms sla je door hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |