Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
iets met
dan staat het licht op rood, dan weer op groen
in Almelo is altijd wat te doen..
Het was een REUS-ach-tig klein mannetje.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lucille het volgende:
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,quote:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".![]()
Het spijt met maar door dit soort quotes verpest je gewoon de humor.
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien... Dat slaat toch nergens op?
Er hoort een heel voorspel bij om uiteindelijk bij deze zin tot een geniale climax te komen maar door er een one-liner van te maken wordt het flut.
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing, etc, etc...
Ik heb hem laatst gekocht bij Mediamarkt voor ¤ 49,95quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Zit er over te denken om die DVD box te kopen a ¤80.
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Taxi het volgende:
Blind date:
Lang blond haar, blauwe ogen en 2 meter 20 lang!......
Je kunt mij herkennen aan de rode roos...![]()
![]()
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
"In de haven van Rotterdam is vanochtend een rubberboot opgeblazen ..."
"Zelfmoord? Dat is wel het laatste wat ik zou doen!"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef Lod het volgende:
[..]
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?
Ga jij em dan nog maar eens goed luisteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Henry het volgende:
[..]
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,
Dat klopt ik woon in Almelo, naast een neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |