quote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef BB5kijker het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen. Vond ik erg schokkend. Droogneuken, maar dan op de manier zoals een puber dat zou doen die nog nooit in de buurt van een vrouw is geweest.
[afbeelding]
Dido ligt er ook redelijk ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef BB5kijker het volgende:
Ik kwam dit plaatje tegen. Vond ik erg schokkend. Droogneuken, maar dan op de manier zoals een puber dat zou doen die nog nooit in de buurt van een vrouw is geweest.
[afbeelding]
Inderdaad ja, dáár lijkt die stem op. Ik zocht al weken lang naar iemand...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef kukeleku het volgende:
hij praat ook als een flapdrol...hij doet me dan denken aan Neil uit `The Young Ones`
zo SLLOOOOMMMM......![]()
quote:Nu gaat het over het haar van Dido. Roel vindt dat ze het haar achter haar oor moet doen.
Over de make-up zegt Roel: Houdt de kleuren een beetje zacht, jij hebt al zo'n mooie kleur!
En Dido heeft hem nog geen trap in z'n ballen verkocht?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Kimsomnia het volgende:
Uit de streamverslagen van vandaag:
![]()
Een schande voor alle mannen op de wereld, dat is Roel!
Welke ballen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef Jane het volgende:
En Dido heeft hem nog geen trap in z'n ballen verkocht?
Nee, maar het zal misschien wel weer hartstikke stoer zijn om je vriendin te vertellen wat ze moet doen. En dat ze je dan ook nog gehoorzaamt, zeg maar.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef BB5kijker het volgende:
Soheeeeee, die is erg! Ik heb het al eerder gezegd: die vrienden uit Rotterdam gaan hem na BB héél erg uitlachen. En het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze hem uit de groep gooien, want 'urban' en make-up gaat niet zo goed samen.
En z'n stem doet me ook denken aan Patrick (die dikke roze zeester) van Spongebob Squarepants.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:05 schreef kukeleku het volgende:
hij praat ook als een flapdrol...hij doet me dan denken aan Neil uit `The Young Ones`
zo SLLOOOOMMMM......![]()
Weet je wel hoe lang het duurt voordat normaal iemand seks heeft met z'n vriendin terwijl hij er bijna elke avond naast ligt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel randt Dido continu aan, echt beschamend, hij zat net weer aan Dido's kont in de keuken en je zag Dido denken; "blijf van me af"
Die gozer is echt mega geil...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel randt Dido continu aan, echt beschamend, hij zat net weer aan Dido's kont in de keuken en je zag Dido denken; "blijf van me af"
Die gozer is echt mega geil...
Maar niet bepaald het figuur waar je bang voor bentquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel is gewoon een wolf in schaapskleren, je moet echt geen ruzie krijgen met Roel want dan zijn de rapen gaar
Echt een heel gevaarlijk mannetje...
Ja hallo, ik ben toch niet gek?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar niet bepaald het figuur waar je bang voor bent![]()
Met camera's is Dido voornamelijk camerageil, zonder vermoedelijk net zo'n beest (quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:40 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dit soort reacties vind ik niet kunnen. Dido is sterk en slim genoeg om er iets over te zeggen als ze het niet wil. Het is een stoere![]()
Wat vind jij eigenlijk van Nathalie?quote:Op zondag 4 december 2005 03:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
ROEL IS GEWOON EEN SATANISCHE DROL!!!!
![]()
![]()
Ik mag die gast echt niet. Maar ik mag Diedoos evenmin, dus dat scheelt.
Vind het alletwee een stel zaden.
Ik moet zeggen dat ik voor haar nog de meeste sympathie kan kweken de laatste tijd. Ze heeft wel haar goeie kanten.quote:Op zondag 4 december 2005 03:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Nathalie?
Die heeft een hoop overeenkomsten met BB2 Bianca namelijk, dus dat staat je wel aan?
Haar lesbische kant is de beste.quote:Op zondag 4 december 2005 03:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik moet zeggen dat ik voor haar nog de meeste sympathie kan kweken de laatste tijd. Ze heeft wel haar goeie kanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |