abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_32060103
WAT EEN MIETJE!!!!

Ja zegt die, als ik uit Big Brother ben dan stuur ik gewoon mijn broer op Menno af!!!!

Dat soort opmerkingen zei ik toen ik 5 was en dan nog alleen maar als er een paar 12 jarige jongens op me af kwamen die dus gewoon ouder waren.

Wat een HOMO zeg, wat een enorme MIET. Kan ie het zelf niet meteen af als die toch zo stoer is?! Zelfde met Rob die Menno wel door het raam zou slaan, ik zou zeggen als ik Menno was kom maar op homo. Je trapt gewoon zijn houten poot onder zijn lul vandaan en hij is NERGENS meer.

Wat een zaadjes zeg. Ik zeg niet dat ik zelf zo stoer ben maar als je dan toch iemand zogenaamd op zijn bek wil timmeren doe het dan zo:

1. Zeg al die stoere praat in iemand zijn / haar bek.

2. Als je wil knokken doe het dan zelf en ga niet zeggen dat je JE BROER OP IEMAND AF STUURT....

Wat een relnicht, die Roel hahahahah HUMOR.
  maandag 7 november 2005 @ 16:39:34 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32060498
Als je niet oppast stuur ik mijn zusje op je af, Mirrorman.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32060558
Zeg Roel, oppassen jij, want ik ken iemand en die werkt bij de politie.


Maar zonder gekheid, Roel heeft natuurlijk wel een probleem. Hij heeft namelijk een héél klein piemeltje. Zó klein, dat je hem op deze foto zelfs niet kunt zien. En ja, mannen met kleine piemeltjes dreigen heel vaak, dat is bekend...

  maandag 7 november 2005 @ 16:47:04 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32060718
Dacht dat Roel Indo-bloed had, en geen Maroc-bloed?

* Stereotomy rent nu heel hard weg, krijgt anders veel broers achter zich aan
Confidence through competence
pi_32061654
Wel bijzonder jammer dat we dat dreigement maar niet op tv zien. En al helemaal schandalig dat er geen sanctie of waarschuwing volgde.
pi_32063390


Hij heeft ook iedere dag die zwarte trui aan .
pi_32063800
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:22 schreef BB5kijker het volgende:
Wel bijzonder jammer dat we dat dreigement maar niet op tv zien. En al helemaal schandalig dat er geen sanctie of waarschuwing volgde.
Heb ik wat gemist. Ik kan hier ook niks over terug lezen op de BB site>??
  maandag 7 november 2005 @ 18:35:56 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32063857
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef BB5kijker het volgende:

Maar zonder gekheid, Roel heeft natuurlijk wel een probleem. Hij heeft namelijk een héél klein piemeltje. Zó klein, dat je hem op deze foto zelfs niet kunt zien.
Compensatie-drang.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32067827
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
Als je niet oppast stuur ik mijn zusje op je af, Mirrorman.
Hmmmmmm vertel meer.
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef BB5kijker het volgende:
Zeg Roel, oppassen jij, want ik ken iemand en die werkt bij de politie.


Maar zonder gekheid, Roel heeft natuurlijk wel een probleem. Hij heeft namelijk een héél klein piemeltje. Zó klein, dat je hem op deze foto zelfs niet kunt zien. En ja, mannen met kleine piemeltjes dreigen heel vaak, dat is bekend...

[afbeelding]
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die is echt microscopisch ja!!!! Weet ie wel zeker dat ie Dido heeft ontmaagd?! Of mocht ie even lekker door de pincet gieren bij haar en dan in haar navel????
  maandag 7 november 2005 @ 20:48:54 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068139
Als je zo naar die foto onder de douche kijkt, dan kan het ook net zo goed Dido zijn die er staat, trouwens. Geen tieten, geen piemel. Alleen een bos haar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32069694
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef Jane het volgende:
Als je zo naar die foto onder de douche kijkt, dan kan het ook net zo goed Dido zijn die er staat, trouwens. Geen tieten, geen piemel. Alleen een bos haar.
Inderdaad ja! Je ziet ook echt compleet niks, je ziet geeneens een zak hangen! Misschien is het zelf wel een wijf?
pi_32070029
heeft Roel Menno nou echt bedreigt

Elke keer als ik denk dat een bewoner niet verder kan zinken slaagt er toch weer iemand in... eerst Nathalie met haar vieze voeten, nu weer Roel als dat van het dreigement waar is...

En Menno.... Menno wint het op zijn sloffen op deze manier
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32070157
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
heeft Roel Menno nou echt bedreigt

Elke keer als ik denk dat een bewoner niet verder kan zinken slaagt er toch weer iemand in... eerst Nathalie met haar vieze voeten, nu weer Roel als dat van het dreigement waar is...

En Menno.... Menno wint het op zijn sloffen op deze manier
Ja, het is ECHT waar check de streamverslagen maar.

Ik gun het niemand om te winnen maar als het dan idd moet dan Menno maar. Met al dat gelul heeft ie het nog enigzins verdient.

Vandaag ook, Rob: "JOAH MENNO HEEFT AFGEWASSEN STIEKEM OM PUNTEN TE VERDIENEN.... BLABLABLA"

10 uur later, Lieske: "Ik heb afgewassen!" (Ze zegt het dan toch nog, terwijl ze Rob zijn huilie al 10 uur lang aan gehoord heeft.)

Rob: "Oh wat goed van jou Lieske!"

Die gast kan echt niks meer goed doen man, als ik Menno was had ik allang in de ronte gaan tollen en wild om me heen gaan slaan.
pi_32094837
Hij moest zijn eigen zeik opruimen .
quote:


Roel komt Nathalie en Lieske tegen, die vragen wat hij van plan is. Hij vertelt dat hij in de Dagboekkamer werd geroepen waar hem werd verteld dat hij onmiddellijk het hekje waartegen hij aan heeft gepist, moet schoonmaken. "Wel een beetje smerig, Roel", vindt Lieske. Roel vloekt nog even stevig en loopt naar buiten waar hij, onder luid gelach van de andere Bewoners, het hekje schoon begint te boenen.
bron

Wat zei Roel ook alweer over regels?

pi_32095749
Even hoor:

Is dit ECHT waar?!
pi_32095752
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:45 schreef schatje het volgende:
Hij moest zijn eigen zeik opruimen .
[..]

bron

Wat zei Roel ook alweer over regels?

Zal evengoed wel lastig mikken geweest zijn met zijn pik de grootte van een clitoris. Zal die ook wel kleine handjes hebben, anders is dat niet te doen.

/Offtopic aan schatje: Madonna met Rain vind ik 1 van haar beste nummers ooit. (Je icoon)
pi_32095770
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:18 schreef Waxxer het volgende:
Even hoor:

Is dit ECHT waar?!
Ik verzeker je, check de stream/slowchat topics en je komt tegen dat ie dit ECHT gezegt heeft.
pi_32097022
Heb zelf zitten kijken die nacht. Hij zat samen met ingrid en chantal in de woonkamer, zoals hier staat vermeld is het niet helemaal gegaan.

Het verhaal kwam ter sprake dat menno roels vriendin zou gaan bellen (roel had gevraagd of hij roel's moeder wilde bellen om zijn ex een hart onder de riem te steken) mocht hij het huis as donderdag verlaten. Het kwam er op neer dat menno roel's ramen aan het ingooien was mbt de mensen om wie hij geeft. Roels uitspraak was toen in de trand van "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Speculatief dus allemaal en geen regelrechte bedrijging. alles wordt hier op het forum een beetje uit zn verband getrokken. of wij allemaal heilige boontjes zijn.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32097495
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:00 schreef BorTheWolf het volgende:
Heb zelf zitten kijken die nacht. Hij zat samen met ingrid en chantal in de woonkamer, zoals hier staat vermeld is het niet helemaal gegaan.

Het verhaal kwam ter sprake dat menno roels vriendin zou gaan bellen (roel had gevraagd of hij roel's moeder wilde bellen om zijn ex een hart onder de riem te steken) mocht hij het huis as donderdag verlaten. Het kwam er op neer dat menno roel's ramen aan het ingooien was mbt de mensen om wie hij geeft. Roels uitspraak was toen in de trand van "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Speculatief dus allemaal en geen regelrechte bedrijging. alles wordt hier op het forum een beetje uit zn verband getrokken. of wij allemaal heilige boontjes zijn.
Je zegt dus zelf al dat het een bedreiging is. Hij vraagt Roel dat te doen, zegt hem niet dat ie het niet meer moet doen, maar ja "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Punt 1. Het is een gore vieze miet die het zelf niet aan kan. Nog erger zijn broers zouden hem met iig 2 of meer moeten pakken, zijn dus al net zulke homo's.

Punt 2. Dan moet Roel hem ook niks vragen en het zeker zeggen als die wil dat ie het niet doet.

Punt 3. Roel is een homo met een 1 cm. pikkie.
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:22:49 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32097605
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Je zegt dus zelf al dat het een bedreiging is. Hij vraagt Roel dat te doen, zegt hem niet dat ie het niet meer moet doen, maar ja "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Punt 1. Het is een gore vieze miet die het zelf niet aan kan. Nog erger zijn broers zouden hem met iig 2 of meer moeten pakken, zijn dus al net zulke homo's.

Punt 2. Dan moet Roel hem ook niks vragen en het zeker zeggen als die wil dat ie het niet doet.

Punt 3. Roel is een homo met een 1 cm. pikkie.
En maar afgeven op Roel dat hij "intolerant" zou zijn en homo's niet zou respecteren, en nu gebruik je het constant als een scheldwoord.

Kijk eerst naar jezelf, sekreet.
Confidence through competence
pi_32098153
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Je zegt dus zelf al dat het een bedreiging is. Hij vraagt Roel dat te doen, zegt hem niet dat ie het niet meer moet doen, maar ja "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Punt 1. Het is een gore vieze miet die het zelf niet aan kan. Nog erger zijn broers zouden hem met iig 2 of meer moeten pakken, zijn dus al net zulke homo's.

Punt 2. Dan moet Roel hem ook niks vragen en het zeker zeggen als die wil dat ie het niet doet.

Punt 3. Roel is een homo met een 1 cm. pikkie.
Wat is er dan mis met homo's?
pi_32098338
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Je zegt dus zelf al dat het een bedreiging is. Hij vraagt Roel dat te doen, zegt hem niet dat ie het niet meer moet doen, maar ja "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".

Punt 1. Het is een gore vieze miet die het zelf niet aan kan. Nog erger zijn broers zouden hem met iig 2 of meer moeten pakken, zijn dus al net zulke homo's.

Punt 2. Dan moet Roel hem ook niks vragen en het zeker zeggen als die wil dat ie het niet doet.

Punt 3. Roel is een homo met een 1 cm. pikkie.
quote:
Je zegt dus zelf al dat het een bedreiging is. Hij vraagt Roel dat te doen, zegt hem niet dat ie het niet meer moet doen, maar ja "Als hij dat doet dan weten mijn broers wel raad met hem".
beetje vage tekst vriend. snap je hem zelf ?

1 Het ging erom dat als menno het huis uit zou gaan en roel er nog in zou zitten. Roel zou van niks weten en zijn broers zouden dus niet op roel wachten (de gedachte gang van roel) you don't fuck with family is dus het motto.

2 Roel heeft ook DAARNA tegen menno gezegd dat hij niks meer aan hem zou vragen (het hele verhaal erachter mbt tot het bellen van roels moeder is ook voor mij vaag)

3 Klein pikkie heeft ie, maar homo is ie niet. tot nu toe de meest potente man in het huis als je het mij vraagt.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32098403
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]


Kijk eerst naar jezelf, sekreet.


@ MiRRoRMaN

en dat bedoelde ik nou met dat we zelf ook geen heilige boontjes zijn !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:55:17 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_32098423
Zijn we allemaal Ingrid's bedreiging t.a.v. Dido vergeten
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32098444
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef APK het volgende:
Zijn we allemaal Ingrid's bedreiging t.a.v. Dido vergeten
Nope

Potje tric trac PIK ?
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')