Dan had ik dat de eerste keer verkeerd gelezen ofzo, en las ik het de tweede keer wel goed. Toen snapte ik ook niet meer waarom ik het antwoord had gegeven wat ik had gegeven.quote:
Dat geeft wel een heel vernieuwde look Hans.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef errrrr het volgende:
Was net dus even in opdracht van ruben met gel aan het oefenen... staat echt vreemd vind ik, maar denk wel beter
Maar dit kutspul van de action zakt echt in na 3 minuten, ga toch eerst maar 's gewoon goede halen, henk met z'n gelul dat het hetzelfde is
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat geeft wel een heel vernieuwde look Hans.
Maaruh, je moet er niet zoveel in doen, dan zal het langer goed blijven en niet na 3 minuten al inzakken.
Het moet helemaal niet zo lang nat blijven, dan heb je er veel te veel in gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:59 schreef errrrr het volgende:
[..]ik vind het nogsteeds raar staan, maar wel goed denk opzich...
Hmm, misschien wel een plan, want het is nogsteeds nat
Omdat jij niet kunt lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarom quote iedereen hier iets, zegt wat in die quote staat niet klopt, en zegt vervolgens zelf precies hetzelfde?
Haha, dat is íííííeeets te veel Hans!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef errrrr het volgende:
Was net dus even in opdracht van ruben met gel aan het oefenen... staat echt vreemd vind ik, maar denk wel beter
Maar dit kutspul van de action zakt echt in na 3 minuten, ga toch eerst maar 's gewoon goede halen, henk met z'n gelul dat het hetzelfde is
[afbeelding]
oeh Hans, je kijkt wel heeeeel verleidelijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:35 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef MrAli het volgende:
Toe maar, ziet er netjes uit.
Twee douchekoppen nog wel.Maar kan je die er niet afhalen? Dat vind ik wel handig.
Ah, kijk, nog een derde douchekop ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk
De slang kan je linksonder de kop loskoppelen zegmaar, en we hebben een losse douchekop... heel makkelijk kliksysteem
die twee tegelijk óf een losse dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, kijk, nog een derde douchekop ook.
Maar op de foto zag het er ff uit alsof je geen douchekop in je hand kon houden, maar daar stond nr. 3 ook niet op.
Hebben jullie soms nog meer douchekoppen? Of blijft het bij 3?
Ja zie je nou wel, dan was het een ander jong (lees irritantquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ben met Marcel in Reutte (voorjaar 2004), Mallnitz (Kerst 2005) en ik ben met voorjaar 2005 ook meegeweest, alleen weet ik de naam ff niet meer van waar we toen zaten. Maar toen ben ik al boardend ook naar veel andere plaatsen geweest, misschien dat Obertaurn daar bij zat.
En wat betreft dat vragen, Hans wil misschien gevorderdenles, en daarvoor moet hij bij jullie zijn dacht ik zo.
Ja dat is heel moeilijk te zeggen natuurlijk, zeker omdat het voor ons elk jaar weer gokken word hoeveel mensen les nemen. Dit horen we meestal de dag van vertrek of soms zelfs pas de dag van aankomst. Maar omdat we in de kerstvakantie het liefst alledrie les willen geven zal er als het maar even kan ook wel een gevorderdenles gemaakt kunnen worden. Ik denk dat een minimum van 4 personen die ook 1 tot 2 weken ervaring hebben wel een goede grens is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:04 schreef errrrr het volgende:
Ow jammer... nouja, dan wordt het de katschberg... maar idd, ponk, weet jij of er nog gevorderdenles komt? (voor mensen die 1 of 2 keer geboard hebben ofzo bedoel ik dan)
NEE! Dat méén je niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh Esmé? Ik had hoger voor de brief.
Gehehe.
I no likey you.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gehehehehe.
Een 10, die 30% meetelt.
Hmm, 6vwo me likey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |