Dat kan idd.quote:Op maandag 7 november 2005 14:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
fokker is toch ook voor een deel overgegaan in stork aerospace
Dat lijkt me sterk, omdat Fokker in een heel ander segment van de markt zit/zat als Airbus en Boeing.quote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef Supervisor20 het volgende:
Zou wel lachen zijn als fokker nu een herstart maakt, en het zover schopt dat het over een paar jaar zich kan concurreren met Airbus en Boeing
Net zomin als jij heb ik ook geen inzichten in de gang van zaken.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik weet niet of het wel zo rendabel is om fokker nog is op te starten al heb ik er weinig verstand van, maar sentimenteel gezien blijft het toch een stukje (internationale) luchtmachthistorie wat weg is, net als met KLM strax
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef nietzman het volgende:
Hmmm? Fokker bouwde de F16 toch in zijn geheel, in licentie? Of ben ik weer eens verkeerd voorgelicht?
Er staat mij bij dat in ieder geval de Belgische, Nederlandse en Noorse F16s door Fokker werden gebouwd.
dat gaat nog wel 5 jaar duren voordat ze weer op sterkte zijnquote:Op maandag 7 november 2005 15:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net zomin als jij heb ik ook geen inzichten in de gang van zaken.
maar ik neem echt aan dat de herstart goed is overdacht en daarbij tevens ook de rentabiliteit in overweging is genomen.
Niet proberen is altijd misgeschoten, dus dan weet je het ook niet.
Gelukkig is er nu iemand opgestaan die al sinds enige tijd daadwerkelijk plannen had en nu de daad bij het woord wilt voegen door weer een gezonde onderneming neer te zetten.
Ik hoop het uit de grond van mijn hart dat het zal lukken.
Fokker was in zijn segment een topper. En hoop dat het de strijd kan aangaan met bv Embraer en Bombardier.
Misschien zelfs wel 10 jaar. Maar ergens moet je beginnen. Doe je dat niet dan weet je zeker dat er niets van de grond af zal komen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat gaat nog wel 5 jaar duren voordat ze weer op sterkte zijn
Zoiets zou later idd wederom kunnen gebeuren dat Fokker ook weer een defensietak gaat krijgen.quote:
daar zal TAM blij mee zijn:quote:Op maandag 7 november 2005 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
(...)
Tevens ook weer een product om trots op te zijn als land zijnde.
(...)
Ik denk dat Tam dan de eigen hand in boezem mag steken want er bleken toch duidelijk wat zaken niet in orde te zijn vwb het onderhoudquote:Op maandag 7 november 2005 17:12 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
daar zal TAM blij mee zijn:
op één en dezelfde dag kwamen er twee van hun Fokkers de lucht uit zeilen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |