It's all about the image.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien moet ik maar eens gaan uitzoeken of ik überhaupt wel films heb gezien met minder dan 50 votes
HaHa mijn stemmen zijn dit jaar verdubbeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfieuw ben nog voor geen één kutaward genomineerd
Zelf stemmen? Moeilijk....kan iedereen wel van naam maar wat ze nu allemaal posten
Ik heb vorig jaar op jou gestemd bij de Ed Wood-award voor de grootste bagger fanaat...quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfieuw ben nog voor geen één kutaward genomineerd
Zelf stemmen? Moeilijk....kan iedereen wel van naam maar wat ze nu allemaal posten
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:09 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar op jou gestemd bij de Ed Wood-award voor de grootste bagger fanaat...
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef twentemeisje het volgende:
Ewan Award - Patch Depp
Nemo Award- Patch Disney
Zou willen dat die Ewan-Award ook onbedreigd was...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo te zien gaat de nemo-award behoorlijk onbedreigd naar jou!
pfff ik wordt niet eens genoemd terwijl ik jou nog wel voor een onwijs mooie award heb genomineerd....quote:Op woensdag 9 november 2005 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
IMDB Award - User met de meeste filmkennis -> Gorro
De Academy Award - Best inhoudelijke poster -> dolle_hond
Box-Office Award - Meest populaire user -> i-spy24
Federico Fellini Award - Creatiefste user -> twentemeisje
Charlie Chaplin Award - Grappigste user -> Hare
Audrey Tautou Award - Liefste user -> BlaatschaaP
Takashi Shimura Award - Meest sympathieke user -> Mike
Gerard Depardieu Award- User die ineens onverwacht met pensioen is gegaan -> GFP
Bruce Campbell Award - User die het meeste hulp biedt aan anderen -> victorinox
Saul Bass Award - Beste topicopener -> InTrePidIvity (beste OP-sjablonen)
Gordon Award - User die in bijna ieder topic opduikt, met een onzinnige bijdrage![]()
Steve Buscemi Award - User die in bijna ieder topic opduikt, maar dan met een zinnige bijdrage -> Lonewolf2003
Meryl Streep Award - Meest overgewaardeerde user![]()
Paul Giamatti Award - Meest ondergewaardeerde user -> California (!)
Scarlett Award - Lekkerste FTR-babe -> BlaatschaaP
Ewan Award - Lekkerste FTR-hunk -> Tom_Tom-
De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzak![]()
Ed Wood Award - Grootste "bagger"-fanaat -> kinky_queen
5.1 Award- Grootste DVD-fanaat -> Timo20
Luke, I Am Your Father Award - Voor de user die de meeste spoilers post -> GoodNews
Less Than 50 votes Award - De grootste film-snob -> Sai
Freddie Highmore Award - Beste groentje -> Sokolsky
Nemo Award- Grootste kind onder de Users > Patch
Ik heb m'n nominaties zo'n beetje verdeeld, zodat iedereen waar ik in eerste instantie aan dacht wel ergens voor genomineerd werd, bij sommigen wat vergezocht, maar ja...
Dus in principe 1 nominatie per persoon (met 1 uitzondering, maar daar is er sprake van overmacht)
quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef dolle_hond het volgende:
Ewan Award [/b]- Lekkerste FTR-hunk
![]()
![]()
patch
Nemo Award- Grootste kind onder de Users
![]()
![]()
patch
Je hebt nog niemand genomineerd voor de Meryl Streep-awardquote:Op woensdag 9 november 2005 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Ik krijg ook altijd van die "oh stom dat ik die vergeten ben"-ingevingen nadat ik mijn lijstje heb gepubliceerd...
verkapte "ik zie dat ik SoK nergens heb staan"-post
En daar wil ik je juist niet neerzettenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt nog niemand genomineerd voor de Meryl Streep-award
Thanks dudequote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
![]()
FOK! FTR AWARDS 2005
![]()
![]()
![]()
Meryl Streep Award - Meest overgewaardeerde user
AntiChrist voor al door zichzelf![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef RuneRose het volgende:
Hoor je dat Sok, je bent beter dan ik.
ach als je het niet weet moet je gewoon op een modje stemmen dat doet iedereenquote:Op woensdag 9 november 2005 17:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja ik kan wel stemmen maar ik onthou nooit zo goed wie nu precies waar goed in is enz
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ewan Award - Lekkerste FTR-hunk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |