Voor wat hoort wat hè.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even Charlie vragen hoor, wat dat kost.![]()
Maar je staat nog helemaal nergens genomineerd! Maak je dan niet veel meer kans met een Medy of een Meryl Streep?
De Box Office staat er voor je. Grappig hè?
Mooi!quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo,
Spoiler grapjurken opgelet! in combinatie met Luke, I Am Your Father Award levert dus een permban op voor de winnaar van deze award.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef Sheridana het volgende:
Ewan Award - Lekkerste FTR-hunk
Patch
Nemo Award- Grootste kind onder de Users
Patch
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:56 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dan nog liever naar Ash, die heeft tenminste zijn naam mee.
Ja? Nou? Dus?quote:
ah kijk er wordt niet eerlijk gespeeldquote:Op maandag 21 november 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
Chielus, ik heb de Bruce Campbell, en de Steve Buscemi gewijzigd!
quote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef Sheridana het volgende:
Audrey Tautou Award - Liefste user
mr_anonimous
Ruzie gehad?quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef AntiChrist het volgende:
Ik wil graag mijn stem voor de De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzak
veranderen naar Sokolsky
laat ik het er op houden dat ik niet zo content ben met de manier waarop Sokolsky mensen overhaalt om vooral hun stemmen te veranderen zodat zijn FMT vrienden awards winnenquote:
jij bent begonnen met het manipuleren van stemmersquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
laat ik het er op houden dat ik niet zo content ben met de manier waarop Sokolsky mensen overhaalt om vooral hun stemmen te veranderen zodat zijn FMT vrienden awards winnen
Wat een onzin. Hij manipuleert niemand. Als hij aan iemand vraagt, stem op mij (wat 95% van de users doen hier.. ) dan is het de keuze van de andere user om het wel of niet te doen. Klaar en punt. Het is niet of hij zelf de stemmen ook daadwerkelijk maaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:13 schreef dolle_hond het volgende:
jij bent begonnen met het manipuleren van stemmers
Whehehe.. ik moest lachenquote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo,
Spoiler grapjurken opgelet! in combinatie met Luke, I Am Your Father Award levert dus een permban op voor de winnaar van deze award.
Ja, maar dat doet Sokolsky toch ook gewoon, of zie ik dat nu verkeerd...Nou jongens, hug and spread the love, de feestdagen komen er weer aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij manipuleert niemand. Als hij aan iemand vraagt, stem op mij (wat 95% van de users doen hier.. ) dan is het de keuze van de andere user om het wel of niet te doen. Klaar en punt. Het is niet of hij zelf de stemmen ook daadwerkelijk maakt
Wat onzin allemaal... gjeez!
ik vind het iig geen goede zaak dat mensen voor zichzelf stemmen gaan werven. en dat er onderhandeld wordt vind ik ook triest.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij manipuleert niemand. Als hij aan iemand vraagt, stem op mij (wat 95% van de users doen hier.. ) dan is het de keuze van de andere user om het wel of niet te doen. Klaar en punt. Het is niet of hij zelf de stemmen ook daadwerkelijk maakt
Wat onzin allemaal... gjeez!
Dan doet sokolsky ook gewoon jah. Je hoort me ook niet klagen over hem.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:27 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet Sokolsky toch ook gewoon, of zie ik dat nu verkeerd...Nou jongens, hug and spread the love, de feestdagen komen er weer aan.![]()
Joh, maak je niet zo druk, dat wordt al eeuwen gedaan. Op FOK maar ook in real lifequote:Op dinsdag 22 november 2005 09:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vind het iig geen goede zaak dat mensen voor zichzelf stemmen gaan werven. en dat er onderhandeld wordt vind ik ook triest.
ik maak me niet zo druk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan doet sokolsky ook gewoon jah. Je hoort me ook niet klagen over hem.
Alleen vond ik de beschuldiging tegenover AC een beetje overdreven.
[..]
Joh, maak je niet zo druk, dat wordt al eeuwen gedaan. Op FOK maar ook in real life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |