abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32052844
Voor een afstudeerproject aan de Saxion Hogeschool van Enschede ben ik bezig met een marketingplan voor een zorverzekeraar. Voor de afnemersanalyse wil ik graag op deze manier erachter komen wat er speelt bij afnemers en potentiële afnemers. Uiteraard zal de informatie die u geeft vertrouwelijk en anoniem gebruikt worden.

U kunt uw antwoorden rechtreeks onder de vragen neerzetten of geheel onderaan en het liefst genummerd beantwoorden. Als u het ingevuld heeft kunt u het terugsturen naar martijn18_99@yahoo.com

Alvast hartelijk bedankt voor u medewerking!

Met vriendelijke groet,

Martijn Knol.

De vragen:

1) Wat is uw leeftijd?

2) Wat is uw woonplaats?

3) Wat is uw gezinssamenstelling?

4) Bent u op dit moment particulier of ziekenfonds verzekerd?

5) Bij welke zorgverzekeraar bent u verzekerd?

6) Hoe bent u bij deze verzekeraar terecht gekomen?

7) Welke zorgverzekeraars kent u en hoe hebt u deze zorgverzekeraars leren kennen?

8) Met welke van deze zorgverzekeraars hebt u ervaring? Zo ja, was dat een positieve of negatieve ervaring?

9) Hebt u plannen om van zorgverzekeraar te veranderen i.v.m. de basisverzekering¹?

10) Hebt u plannen om een aanvullende verzekering² te nemen naast de basisverzekering¹?

11) Zo ja, is het voor u duidelijk om voor een bepaalde aanvullende verzekering² te kiezen (of kiest u bijv. altijd de middelste dekking)?

12) Hebt u samen met uw partner 1 zorgverzekeraar?

13) Mocht uw partner een andere zorgverzekeraar hebben dan u, gaat u dan met de basisverzekering¹ over op 1 zorgverzekeraar?

14) Wat vindt u belangrijk aan een zorgverzekeraar?

15) Hoe dient een zorgverzekeraar met u te communiceren (bijv. formeel of informeel etc.)?

16) Middels welk communicatiekanaal communiceert u het liefst met uw zorgverzekeraar (bijv. face to face, e-mail, telefoon etc.)?

17) Wat lijkt u positief aan de basisverzekering¹?

18) Wat lijkt u negatief aan de basisverzekering¹?

¹ Op 1 januari 2006 komt er 1 basisverzekering voor iedereen. Het verschil tussen de particuliere zorgverzekering en het ziekenfonds valt weg.

² Met een aanvullende verzekering kunt u de dekking van de basisverzekering uitbreiden waardoor u bijvoorbeeld een betere dekking heeft voor tandartsbehandelingen of kraamzorg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijnknol op 07-11-2005 12:56:25 ]
pi_32053587
Als je nu gewoon een website gemaakt had met een aantal vaste antwoorden, maak je het jezelf oneindig veel makkelijker om die data te verwerken en er zullen veel meer mensen reageren.

en het is "Mocht uw partner een andere zorgverzekeraar hebben dan u(zelf)"
pi_32053685
Voor sommige vragen heb je daar wel gelijk in, bij andere vragen gaat de spontaniteit er wel af. En dus d ewaarde ervan naar beneden.
pi_32053714
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef Martijnknol het volgende:
Voor sommige vragen heb je daar wel gelijk in, bij andere vragen gaat de spontaniteit er wel af. En dus d ewaarde ervan naar beneden.
Maar mensen vullen liever snel iets in op een website, dan via mail.
pi_32053858
Ik wacht even de reacties op deze manier af en mocht dat inderdaad tegenvallen dan zal ik zeker gebruik maken van jouw tip! Bedankt.

Zijn er trouwens ook websites waarbij je enquetes kan opstellen? Scheelt weer een website in elkaar knutselen
pi_32054209
ZSG?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')