Potloodventer wordt smurfEen 23-jarige man uit Hoeven heeft zijn potloodventacties zaterdag moeten bekopen met een verfbeurt. De man was waarschijnlijk al enkele weken actief in het Liesbos in Breda. De politie had die ochtend een melding gehad dat er weer een schennispleger rondliep.
Een oplettende wandelaarster mat hond, die door de agenten gewaarschuwd was, zag de man. Zij was een week eerder ook al slachtoffer geworden van het exibitionistische gedrag van de potloodventer.
Uit angst dat hij haar weer zijn geslachtsdeel zou tonen, spoot de 28-jarige vrouw zijn hoofd met een verfspray blauw. De geschrokken man werd door de vrouw en omstanders vastgehouden tot de politie arriveerde. De blauwe verf gaat er vermoedelijk na een paar keer wassen weer af, aldus de politie.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit berichtje valt vast in de categorie 'Jip en Janneke nieuws', maar ik pieste zowat in m'n broek toen ik dit vanmorgen in de Metro las.
Persoonlijk had ik iets lager gemikt met die verfbus