abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32051981
Theorie? Het is een excuus. Net als werkloosheid en discriminatie. Dat tuig is alleen moslim in naam. Net zoals voetbalsupporters waarschijnlijk christenen genoemd kunnen worden.

Het is gewoon een grote groep tuig die het vooral aan zichzelf te danken hebben dat ze niks bereiken in het leven. Westerse landen bieden dit soort kansarme bevolkingsgroepen genoeg mogelijkheden, zeker wat onderwijs betreft. Dat ze vervolgens te lui zijn om er iets met deze kansen te doen wanneer ze beseffen dat het Westen toch niet het Walhalla is waar je gratis geld krijgt, kan de overheid niet worden aangerekend.

Maar goed, naar zichzelf kijken is voor sommige bevolkingsgroepen erg moeilijk. Gelukkig staan er altijd gesubsidieerde instellingen of politici die wat extra zetels ruiken klaar om hun gevoel van zelfmedelijden te versterken door te verklaren dat het toch vooral niet hun schuld is dat ze gehandicapte meisjes in de brand steken en politieagenten neerschieten. Walgelijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32051991
Frankrijk staat zo ongekend voor lul, ze krijgen klappen en klappen, maar ze zijn te laf om zelf een paar doodsklappen uit te delen
Nu snappen we wel waarom die cowardz zo anti amerikaans zijn

Strollie onder voetbalhooliez zitten ook een hoop moslims wereldwijd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 7 november 2005 @ 11:54:24 #43
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32052018
Maar goed, laten we vooral niet luisteren naar deze enorme groep mensen. Laten we ze terugschoppen in de hokken waar ze vandaan komen en wachten op de volgende uitbarsting. Laten we niet nadenken of we goed bezig zijn door mensen in betonnen voorsteden te dumpen. Laten we niet nadenken over wat het met iemand doet als al drie generaties werkeloos is en er alleen maar criminaliteit loont.

Dát is toch de FOK! manier?
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32052023
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het grappige is is dat dat helemaal geen religieuze plicht is.

en 10% is een kleine groep
Dat is een zinloze discussie. Als je religie eenduidig en voor iedereen acceptabel zou kunnen uitleggen zouden er binnen de verschillende geloven niet zoveel stromingen zijn. Sterker nog, dan zouden het joden-, christendom en de islam gewoon één religie zijn.
  maandag 7 november 2005 @ 11:54:54 #45
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32052029
Als 't enkel een sociale onrust is, vraag ik me af wat je wil als ongeschoolde, sociale flat in een groene omgeving, auto, gebedshuizen, uitkering, 2ékans onderwijs, enz...
Nee dit is ingegeven door afgunst en het inzicht dat de moslim eigenheid in een Westers land tot niets dan ellende en impasse leidt.
pi_32052032
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Theorie? Het is een excuus. Net als werkloosheid en discriminatie. Dat tuig is alleen moslim in naam. Net zoals voetbalsupporters waarschijnlijk christenen genoemd kunnen worden.

Het is gewoon een grote groep tuig die het vooral aan zichzelf te danken hebben dat ze niks bereiken in het leven. Westerse landen bieden dit soort kansarme bevolkingsgroepen genoeg mogelijkheden, zeker wat onderwijs betreft. Dat ze vervolgens te lui zijn om er iets met deze kansen te doen wanneer ze beseffen dat het Westen toch niet het Walhalla is waar je gratis geld krijgt, kan de overheid niet worden aangerekend.

Maar goed, naar zichzelf kijken is voor sommige bevolkingsgroepen erg moeilijk. Gelukkig staan er altijd gesubsidieerde instellingen of politici die wat extra zetels ruiken klaar om hun gevoel van zelfmedelijden te versterken door te verklaren dat het toch vooral niet hun schuld is dat ze gehandicapte meisjes in de brand steken en politieagenten neerschieten. Walgelijk.
Dus luiheid is volgens jou de diepe oorzaak? Ik vraag me dat af. Die groep mensen zou dus veel luier zijn als een andere groep mensen??? Hoe komt dat dan volgens jou?
pi_32052070
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef kippenek het volgende:
Maar goed, laten we vooral niet luisteren naar deze enorme groep mensen. Laten we ze terugschoppen in de hokken waar ze vandaan komen en wachten op de volgende uitbarsting. Laten we niet nadenken of we goed bezig zijn door mensen in betonnen voorsteden te dumpen. Laten we niet nadenken over wat het met iemand doet als al drie generaties werkeloos is en er alleen maar criminaliteit loont.

Dát is toch de FOK! manier?
Inderdaad, het is tuig dat het allemaal aan zichzelf te danken heeft. Ondankbare honden zijn het die de luiheid hebben uitgevonden.

Dat zijn heerlijke kwalificaties want dan hoeven we er helemaal niks mee en vooral ook niet naar ons zelf te kijken.
pi_32052078
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:55 schreef SCH het volgende:

[..]
Hoe komt dat dan volgens jou?
Met andere woorden het komt door het pappen en natten.

[ Bericht 7% gewijzigd door kLowJow op 07-11-2005 11:59:02 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 7 november 2005 @ 11:57:14 #49
3542 Gia
User under construction
pi_32052089
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofddoek daarentegen is een religieuze plicht.
Plicht? Dacht dat er geen dwang was in de Islam.
pi_32052098
quote:

[..]

Dus luiheid is volgens jou de diepe oorzaak? Ik vraag me dat af. Die groep mensen zou dus veel luier zijn als een andere groep mensen??? Hoe komt dat dan volgens jou?
Nou ja, ze zijn dan weer niet te lui om nachten aaneen de straat op te gaan.
pi_32052099
Ja ja. Een hoofddoekje af doen voor je eigen bestwil, dat kan niet, maar jezelf verlagen tot dit soort geweld (wat óók niet mag van de Islam) dat kan prima? Gelul!

Verder zijn hoofddoekjes voor vrouwen, en die werken toch niet in de Islam. De personen die rellen zijn voornamelijk mannen, die kunnen prima naar school.
pi_32052118
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom zetten die Fransen eigenlijk niet gewoon het leger in?
Omdat dat natuurlijk een geweldige implicatie is, vooral visueel zullen die beelden enorm hard aankomen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32052138
quote:

[..]

Dat kan prima hoor. Dat is cultuurgebonden. Zo werken veel spleetogen zich ook helemaal de tering.
  maandag 7 november 2005 @ 11:59:15 #54
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32052143
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 7 november 2005 @ 11:59:40 #55
3542 Gia
User under construction
pi_32052153
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef kippenek het volgende:
Laten we niet nadenken of we goed bezig zijn door mensen in betonnen voorsteden te dumpen.
Daar willen ze zelf wonen. Ze willen gewoon bij hun eigen volk wonen en niet verspreid worden tussen de autochtone bevolking.
quote:
Laten we niet nadenken over wat het met iemand doet als al drie generaties werkeloos is en er alleen maar criminaliteit loont.
Moeten ze gewoon hun best doen op school. Maken dat ze wegkomen uit die Ghetto's en een baan zoeken.
pi_32052160
Hmmm, ik denk dat het hoofddoekjers-issue één van de vijfduizend redenen is waarom er mensen op tilt zijn geslagen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32052168
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
De acties die nu plaatsvinden in Frankrijk stemmen me toch wel tevreden onder voorwaarde dat er geen onschuldige slachtoffers vallen. Daarmee zullen ze misschien in willen zien dat er met de Moslims niet te sollen valt en dat deze groep er recht op heeft om serieus genomen te worden.

²
er zijn er al genoeg gevallen, ze heben zelfs een vrouw in de brand lopen steken......
pi_32052175
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat dat natuurlijk een geweldige implicatie is, vooral visueel zullen die beelden enorm hard aankomen.
Lijkt me ook nogal een lastige beslissing ja. Groepen soldaten op rellende tieners afsturen. Dat zijn geen mooie plaatjes.
pi_32052177
quote:
Het is opmerkelijk dat grote groepen immigranten uit andere landen, bijvoorbeeld India of het Verre Oosten (waar Frankrijk ook genoeg koloniën had) zichzelf wel door hard te werken en gebruik te maken van de geboden kansen uit die betonnen voorsteden hebben kunnen werken. Die bevolkingsgroepen die nu zo rellen zijn alweer dezelfde die altijd maar verwachten dat hun alles aangedragen wordt en “discriminatie” als excuus gebruiken wanneer dit niet lukt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_32052182
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor. Dat is cultuurgebonden. Zo werken veel spleetogen zich ook helemaal de tering.
En zwarten zijn lui?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')