ok, sorry dat ik zo ongeduldig ben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:12 schreef blackmage het volgende:
ja ik zit nu op school en eigelijk moet ik leren dus ik doe het wel als ik thuis ben
zal ik wel even regelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om na de laatste pijl een nieuw scherm met mijn usernaam knipperend te krijgen?
Dank je BM, heb ik nog één verzoek of je ze ook apart kan maken? Dus plaatje voor plaatje.. En ik weet niet of 't moeilijk is, maar zou de achtergrond aangepast kunnen worden aan de kleur die op dat moment achtergrond is? (dus niet per definitie de fok-achtergrondkleur)quote:
Die is lief!!! Mag ik? Mag ik?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Iemand die deze wil hebben? Gratis af te halen.![]()
Verkleining van
[afbeelding]
hijs wel te groot voor op fokquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:15 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die is lief!!! Mag ik? Mag ik?![]()
Das jammer!quote:
Jazekersjaquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:10 schreef blackmage het volgende:
ah je bedoelt dus dat de rest van de achtergrond doorzichtig is zodat je de kleur kanzien die achter het plaatje zit?
Hij was 400KB, hij mag maximaal 100KB zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Das jammer!Kan die door iemand kleiner gemaakt worden? Ik ben een n00b ik weet niet hoe dat werkt!
Ik was er al mee bezig geweest, maar het zijn gewoon teveel plaatjes (150 ofzo) in het gifje, zodat ie eigenlijk niet klein (qua kb's) gemaakt kan worden en tegelijkertijd er netjes uit zietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Calella het volgende:
[..]
Hij was 400KB, hij mag maximaal 100KB zijn.
Dus hij moest flink worden ingekort.
[afbeelding]
Misschien zijn er hier mensen met betere GIF-skills?![]()
Heel erg bedankt BM!!!quote:
Flink wat kwaliteit enzo verloren, maar wel van 712 naar 99 kbquote:Op zondag 20 november 2005 14:48 schreef Nashje het volgende:
Zou iemand dit plaatje naar 60x60 kunnen maken?
[afbeelding]
Ik weet niet of het mogelijk is om die link die heel even in beeld komt te verwijderen? Zou wel fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |