abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 18:50:29 #226
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32064328
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet gemakkelijk?
Da's ook al zo'n wazige opmerking. Zo van, ik verberg wel even dat ik voor Ajax ben. Nou, dat dus nooit.
Jammerlijke opmerking. Ik ben nu en voor altijd Ajax fan. En tegen Thun zat ook ik ook met mijn handen in het haar te zweten en te flippen, maar Ajacied zal ik altijd blijven

om anderen maar even voor te zijn: Nee ik ben nog nooit bij een wedstrijd geweest en heb ook geen shirts ofzo, maar voel me toch wel een fan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32065354

Is die foto niet van toen Van der Meyde na 34 seconden scoorde in de CL, iets van 3 jaar geleden uit tegen AS Roma?
pi_32065386
net lieten ze op AT5 al het balverlies van ajax zien tegen NEC. echt niet te geloven.
pi_32065711
Dat is die photo inderdaad... Mooi

En catch, ik had het niet tegen jou...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32065799
quote:
Van Geel blijft Blind steunen

JOP VAN KEMPEN

NIJMEGEN - De situatie bij Ajax wordt steeds treuriger, maar trainer Danny Blind staat niet ter discussie. Dat zegt zijn baas, technisch directeur Martin van Geel.

''Blind hoeft zich geen zorgen te maken om zijn positie,'' aldus Van Geel gisteravond na de 1-0 nederlaag tegen NEC. ''De resultaten zijn teleurstellend, maar Blind is een uitstekende trainer-coach voor Ajax. We weten welke kant we op willen en daar nemen we de tijd voor. Tot aan de winterstop kunnen we geen aankopen doen, maar het komt allemaal goed met Ajax.''

De competitiestart van de Amsterdammers was echter nog nooit zo droevig. De nummer twee van vorig seizoen heeft nu al een achterstand van dertien punten op koploper PSV.

De Ajax-fans beleefden gisteren opnieuw een zware middag. De wedstrijd tegen NEC was voor de Amsterdamse supporters een masochistische aangelegenheid. Dat was het trouwens ook voor neutrale toeschouwers.

Waar Ajax in Zwitserland nog tactisch uit het lood liep, klopte het strijdplan tegen NEC wel. De uitvoering was echter bar en boos. Ajax leek bang om fouten te maken. Hoewel Romano Denneboom vlak na rust de 1-0 binnenschoot, duurde het nog een kwartier voordat Ajax de indruk wekte dat het wilde winnen. ''Pas als we achterstaan, komt er agressie los in het team,'' zei Blind. ''Terwijl die drive er vanaf de eerste minuut moet zijn.''

De Ajax-trainer had geen pasklare antwoorden op de vraag hoe zijn team nu verder moet. ''We moeten gewoon hard ons best blijven doen,'' zei hij. ''Maar het is natuurlijk wel zorgwekkend. Bovendien is het vervelend dat er interlands zijn. We missen komende week zeventien internationals.''

Dat Ajax over zeventien internationals beschikt, was gisteren niet te zien. Waren de laatste competitiewedstrijden nog redelijk tot goed, tegen NEC was het armoe troef. De aanvalslinie (Mauro Rosales, Yannis Anastasiou, Ryan Babel) was machteloos. Ook aanvallende middenvelder Wesley Sneijder kwam niet uit de verf.

Pas in de slotfase waren Rosales en Hedwiges Maduro dichtbij een doelpunt. Gabor Babos redde twee keer fraai. Ook de in de 73ste minuut ingebrachte Markus Rosenberg bracht geen verlossing.

Met de driemansachterhoede en een nummer tien probeerde Ajax het 4-4-2 van de Nijmegenaren te bestrijden. Linksback Urby Emanuelson schoof door naar het middenveld. Hatem Trabelsi en Tomás Galásek ontbraken vanwege blessures. Grygera droeg de aanvoerdersband. Na Galásek en Julien Escudé is hij dit seizoen al de derde captain van Ajax.

Bij afwezigheid van Galásek mocht Maduro gisteren op het middenveld spelen. Op de plek van de Tsjech beleefde de jonge Nederlandse international een moeilijke middag. Toen Maduro na een aantal omzettingen als rechtshalf kwam te voetballen, groeide hij in zijn spel en was hij twee keer gevaarlijk. Eén keer redde Babos en een kopbal ging rakelings over.

Met cynisme prees Blind kort geleden het play-off systeem. Hij is een fervent tegenstander van de nieuwe competitieopzet, maar gezien de lage klassering zou zijn club zich via 'die geweldige play-offs' toch kunnen kwalificeren voor de Champions League.

Als Ajax echter niet beter gaat voetballen, speelt het in de play-offs niet voor een plek in de Champions League (nummers twee tot en met vijf), maar voor een plek in het Uefa-Cup-toernooi (zes tot en met negen).

© Het Parool, 07-11-2005
pi_32066137
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef Roeni3 het volgende:
[afbeelding]

Is die foto niet van toen Van der Meyde na 34 seconden scoorde in de CL, iets van 3 jaar geleden uit tegen AS Roma?
2002-2003 . Prachtige foto
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 7 november 2005 @ 19:48:50 #232
54636 Eb
Le Big Mac
pi_32066143
Ik weet nog wel een goeie spits:

Of deze:

pi_32066199
Felix
Iwan
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32066487
Pienaar en Trabelsi dus weg. Kwalijke zaak.

Vlaar en Huntelaar komen, kan er nog niet echt om juichen eigenlijk.

Maar er valt sowieso weinig te juichen om Ajax momenteel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32066638
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:07 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat zeg je nou?
Ja, Radegast. Van Geel zit er tegenwoordig, dan is die link snel gelegd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32067389
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:53 schreef D1 het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik principieel tegen overdadig gebruik van bold, maar dat terzijde.

Ik zie niet wat je hier mee oplost. Wat jij voorsteld is dat de huidige selectie in tact blijft, waarvan het rotte vlees wordt weggesneden, maar ik zie geen kwaliteit impuls. Heitinga speelt absoluut zonder vertrouwen, en in zijn huidige staat kan hij ons eerder punten kosten dan dat hij punten wint. Grygera is geen rechtsachter, net als Maduro geen rechtsmidden is. Galasek en Lindenbergh doen het leuk, maar missen de dominantie die Ajax op dit moment zo nodig heeft. Rosales en Babel hebben nog op geen moment aangetoont de benodigde aanvoer voor de spits ook werkelijk te kunnen leveren, en Rosenberg heeft nog steeds niet aangetoont de sporadische aanvoer die hij krijgt ook in goals te kunnen omzetten.

Dus ik denk dat ik samenvattend kan zeggen dat ik het niks vind...
Het rotte vlees moet idd weg, dat geeft rust (of iig niet bij de wedstrijdselectie en op de transferlijst)

Nee, maar het is ook niet de opstelling waarmee je kampioen wordt, tenminste niet het eerste seizoen. Maar het is gewoon belangrijk dat er een VASTE opstelling komt. Als de basis goed is (duidelijkheid binnen de selectie), dan kan je van daaruit een hoop bereiken. PSV loopt ook echt niet over van kwaliteit hoor, die werken ook gewoon keihard en hebben achterin Alex en Gomes en op het middenveld Cocu. De rest doet wat mij betreft niet onder voor AJAX in goede doen.

Heitinga weg? Dat lijkt me zo dom. Geen vertrouwen, hoe zou dat komen? Teveel concurrentie!
VDV, Pienaar, De Jong etc. gratis weg..

Jullie moeten is beter op je talent letten ipv alsmaar aankopen blijven doen.

Escudé kan ik niet beoordelen, maar die was begin van het seizoen toch aanvoerder?

Babel op links werkt idd niet, maar centraal vind ik hem ook niet bijzonder. Rosenberg heb ik toch nog wel vertrouwen in. Hij ziet tenminste wel WAAR die moeten lopen, alleen de afronding. Hem meteen afschrijven lijkt me veels te snel, Zlatan was het eerste jaar ook geen knaller.

Mitea kan ik me in vinden, maar potentie heeft ie.

Geen aankopen?? Dat heb ik niet gezegd. Het lijkt me alleen niet verstandig om in de winter weer 5 spelers aan te trekken, zit je met een nog grotere selectie. Dit jaar heb je de play-offs en daar moet AJAX zich maar bij neerleggen, en dan in de zomer snijden in de selectie en GOEDE GERICHTE aankopen doen.
  maandag 7 november 2005 @ 20:27:48 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32067407
Urby bij Holland sport nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 november 2005 @ 20:30:15 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32067506
Denk

Net een of andere journalist met de opmerking dat Bergkamp nog nooit door Ajax is gepolst.
pi_32067536
Is Errol niks voor jullie? Routine en oud-Ajacied.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 20:35:08 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32067690
Wat lijken die op elkaar zeg
  maandag 7 november 2005 @ 20:38:24 #241
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32067806
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Urby bij Holland sport nu .
Waar had zijn vader nou gespeeld?? Heb het ff gemist.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 7 november 2005 @ 20:41:24 #242
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32067900
Wat een mannetje he die Urby

Lekker bescheiden, ingehouden, rustig en beleefd...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32067901
Volgens NSE (Talpa) heeft Trabelsi aangegeven weg te willen bij Ajax
  maandag 7 november 2005 @ 20:42:06 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32067926
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef _moder8or_ het volgende:
.

Echt?

Spuit 23423423423 .
Get woke, go broke!
  maandag 7 november 2005 @ 20:42:44 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32067952
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Waar had zijn vader nou gespeeld?? Heb het ff gemist.....
Robinhood, daarna Ajax weggespeeld, de wedstrijd uitgeschopt door Suurbier, paar jaar later op proef bij o.a. Ajax en Feyenoord maar geen contract gekregen. Heeft toen nog in Belgie gevoetbald voor Niklaas, maar is in Nederland voor Fokker gaan werken.
  maandag 7 november 2005 @ 20:43:10 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32067965
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat stond vorig jaar zomer al vast.
pi_32067997
Ajax gaat zich volledig op de Nederlandse markt richten, aldus j Derksen.

Tja, deed psv dat ook niet een paar jaar geleden? met vd schaaf, lamey , smit etc. Niet echt gewerkt.

edit:
Derksen: nieuw Ajax-beleid: alleen Nederlandse versterkingen, Vlaar, Huntelaar en Luirink in de picture
Volgens Johan Derksen heeft Ajax als gevolg van de sportieve problemen het laatste jaar besloten het transferbeleid te veranderen. Volgens de hoofdredacteur van VI heeft Ajax besloten zich alleen nog maar op de Nederlandse transfermarkt te gaan richten. Vlaar, Huntelaar en Luirink zouden nadrukkelijk in de picture staan bij Ajax
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32068049
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:43 schreef twi het volgende:

[..]

Dat stond vorig jaar zomer al vast.
Verdomme. En volgens hen nog 7
  maandag 7 november 2005 @ 20:52:01 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32068241
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef SoA-Holic het volgende:
Ajax gaat zich volledig op de Nederlandse markt richten, aldus j Derksen.

Tja, deed psv dat ook niet een paar jaar geleden? met vd schaaf, lamey , smit etc. Niet echt gewerkt.

edit:
Derksen: nieuw Ajax-beleid: alleen Nederlandse versterkingen, Vlaar, Huntelaar en Luirink in de picture
Volgens Johan Derksen heeft Ajax als gevolg van de sportieve problemen het laatste jaar besloten het transferbeleid te veranderen. Volgens de hoofdredacteur van VI heeft Ajax besloten zich alleen nog maar op de Nederlandse transfermarkt te gaan richten. Vlaar, Huntelaar en Luirink zouden nadrukkelijk in de picture staan bij Ajax
Waarom denken ze bij Ajax alleen maar in zwart/wit?

Wisselen: in de 70ste minuut
transfers: alleen buitenlanders/alleen nederlanders .

Je moet kopen wie je nodig hebt, iemand die past op de plek. of het nou een Nederlander of een timboektoër is .

Inzichtsloze mensen zeg..
Get woke, go broke!
pi_32068346
Tja...liever alleen nederlands dan alleen buitenlanders....maar een goede combinatie zou natuurlijk beter zijn. Zou me overigens niet verbazen als dit een beetje overdreven is....
AFC Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')