Kan nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef dj_ko het volgende:
Hoe stel je trouwens een mp3 in als sms tone?
Ohquote:Op donderdag 1 december 2005 23:14 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ja en dan ? Heb dit proggie ook en zie sit scherm voor me maar kan niet delen?
Ik heb dit ook maar alleen met mp3tjes als ringtone.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:41 schreef MaJo het volgende:
Is het bij de samsung standaard zo dat als iemand je belt je beltone eerst 2 seconden zacht is en dan harder gaat? ik wil hem eigenlijk op hetzelfde niveau hebben. Kan ik dat aanpassen? Heb bij instelling gewoon melodie ingevuld en als volume 4.
Nee, want ik kan dat wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef bmwdevil het volgende:
klopt het dat je mp3tjes alleen maar kan afluisteren met een bluetooth headset?? en niet met de standaard headset???
Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:39 schreef bmwdevil het volgende:
klopt het dat je mp3tjes alleen maar kan afluisteren met een bluetooth headset?? en niet met de standaard headset???
Volgens mij is dat gewoon een grote BUG.quote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef dj_ko het volgende:
is iemand er trouwens al achter hoe je die ontvangstbevestiging kan laten werken?
nou wel een verrekte irritante bug dan. Welke provider heb jij trouwens?quote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een grote BUG.
Ja idd, maar ik zou het anders ook niet weten.quote:Op maandag 5 december 2005 12:09 schreef dj_ko het volgende:
[..]
nou wel een verrekte irritante bug dan. Welke provider heb jij trouwens?
Very nice,... morgen even halen dan.quote:Op maandag 5 december 2005 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Die micro sd/transflash kaarten stop je in een SD. Gewoon SD dus
Ontvangstbevestiging is hier inmiddels nu wel werkendquote:Op maandag 5 december 2005 10:57 schreef dj_ko het volgende:
is iemand er trouwens al achter hoe je die ontvangstbevestiging kan laten werken?
Bij mij was hij de eerste keer ook na 2 uur klaar, en toen heb ik de stroom er gewoon vanaf gehaald.quote:Op maandag 5 december 2005 19:17 schreef Alessandro het volgende:
Oja nog een noob vraagje kan nergens in handleiding lezen hoe lang je hem moet opladen eerste keer? Na 2 uur was hij vol, of moet dat langer??
Zijn zeer lastig te krijgen. Heb ze zowiezo alleen nog maar van 128 mb gezien (was bij Belcompany, maar ik denk dat die wel gewoon overal verkrijgbaar zijn...)quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Very nice,... morgen even halen dan.
En de trans f kaartjes?? Waar hebben jullie ze gehaald? 512mb kaartjes zijn moeilijk te vinden![]()
met welk programma kan ik filmpjes omzetten naar mpeg4 ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef GertJanB het volgende:
[..]
hmm...
3GP moet altijd wel lukken, en als het echt MPEG4 is ook wel... maar misschien is het wel niet echt MPEG4, er zijn trouwens zat (gratis) programmatjes die al je filmpjes omzetten naar 3GP of MPEG4
Vroeger scheen dit dus niet het geval te zijn bij batterijen en was het goed om de batterij de eerste keer een stuk langer te laden, ook al stond er dat deze vol was.quote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Bij mij was hij de eerste keer ook na 2 uur klaar, en toen heb ik de stroom er gewoon vanaf gehaald.
Ik denk ook niet dat je hem langer hoeft te laten liggen, vol = vol lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |