De vriend van de broer van het nichtje van de bakker waar de ex-vriendin van mijn zwager op woensdag haar brood koopt ook al! Bizar!quote:
Of sokken aantrekkenquote:Op maandag 7 november 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis niet eerlijk he ;p kan bijna niet meer typen
[..]
moet je een kacheltje opzetten!
It was'nt mequote:
en fluffy sloffen!quote:Op maandag 7 november 2005 10:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Of sokken aantrekken
[..]
It was'nt me
Mwah 1 trein die uitvalt, waardoor een andere trein niet kan binnenkomen of vertrekken waardoor de rest steeds oploopt en oploopt.quote:Op maandag 7 november 2005 10:08 schreef WEST het volgende:
waarom is er veel vertragingen rond nijmegen??
morgen moet ik juist in nijmegen zijn
en nu is het pauze![]()
Fwnk. Ik kan alles veranderen als ik wilquote:
Dan kun je nu mooi aan mijn huiswerk beginnenquote:Op maandag 7 november 2005 10:20 schreef Renesite het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS!
Ik heb mijn láátste verslag AF![]()
heb PWweek volgende weekquote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je nu mooi aan mijn huiswerk beginnen!
Goedzo! Pub tegen ijsmeis!quote:Op maandag 7 november 2005 10:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Fwnk. Ik kan alles veranderen als ik wil. Hij wordt bij mij gehost
. Maar anders ga ik tegen ijsmeis in, en wordt ze boos op me. Ik maak vandaag wel een nieuw plaatje erin.
Wat is PWweek?quote:
Ik ga zo beginnen (zonder namen)quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Goedzo! Pub tegen ijsmeis!
Viva la resistance!
ofzo...
ProefWerkWeek, cq toetsweek.quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is PWweek?![]()
[..]
Ik ga zo beginnen (zonder namen)
Ik nog nooit.quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wheheh, volgens mij heb ik dat al heeel lang niet meer gehad!
Ah ok. Dat heb ik dus niet echt veel gehadquote:
Dat is helemaal mooi natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 10:25 schreef snopprinses het volgende:
ik heb gewoon nooit meer toetsen
op deze opleiding tenminste
Dan vraag ik me af waarom ze het PW-week noemenquote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Het bevalt me wel![]()
Ik bedoel, ben maandag en dinsdag aan het ploeteren en daarna der ganzen woche vrij
Och, je kunt ook de trein niet laten rijden. Dan ben je ook vrij enzoquote:Op maandag 7 november 2005 10:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Het bevalt me wel![]()
Ik bedoel, ben maandag en dinsdag aan het ploeteren en daarna der ganzen woche vrij
Ik fiets 10 minuutjesquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och, je kunt ook de trein niet laten rijden. Dan ben je ook vrij enzo!
Omdat de pwweek doelt op meerdere opleidingen van mijn schoolquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ze het PW-week noemen![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef Imberr het volgende:
Volgens mij heb ik de pw's van vandaag echt verneukt![]()
Nou.. scheikunde ging wel maar heb ook best veel dingen foutquote:
Duitsquote:Op maandag 7 november 2005 10:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nou.. scheikunde ging wel maar heb ook best veel dingen foutEn duits ging gewoon helemaal niet.
Dat word dus een 4 of een 5 voor duits op men rapport.
![]()
Imb0rz0rquote:Op maandag 7 november 2005 10:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat kan ik dit jaar blijkbaar niet meer.Vorige jaren wel nog.
![]()
Nee, een snelle band zelfsquote:
*tilt JOU op naar de slaapkamer*quote:Op maandag 7 november 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
Nou Fwnk, je hebt je doel bereikt!
*tilt je op en neemt je mee naar de slowchat*![]()
! Slotje nu dan maar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |