wat een takke wijfquote:Op maandag 7 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt nu dat Roel gezegd heeft dat hij kriebels voelt voor Dido. Ze zegt erbij dat Roel gevraagd had om dat niet aan Dido te vertellen. Wat ze nu dus wel doet.
Ja... dan had ze nog iets van Dido zei zequote:Op maandag 7 november 2005 02:01 schreef avonne het volgende:
??? Zegt Dido nou dat Nathalie dido's tandenborstel weg moet brengen ??
Ik ken er ook zo een! Die begint dan altijd met zoiets als "Ik kan dit helemaal niet aan jullie vertellen" en dan kan je er gerust op zijn dat je het hele verhaal vaker dan je lief is te horen zal krijgen!!quote:Op maandag 7 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt nu dat Roel gezegd heeft dat hij kriebels voelt voor Dido. Ze zegt erbij dat Roel gevraagd had om dat niet aan Dido te vertellen. Wat ze nu dus wel doet.
inderdaad ligt dido in het bed van roelquote:Op maandag 7 november 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
Dido gaat weer bij Roel slapen volgens mij.
PEP PEP.... wil joost zich aankleden.... Joost... aankleden.
Roel wist natuurlijk dat ze het toch zou doorvertellen.quote:Op maandag 7 november 2005 02:01 schreef regenworm het volgende:
wat een takke wijf
Petertje, Petertje...quote:Op maandag 7 november 2005 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel wist natuurlijk dat ze het toch zou doorvertellen.
Dus het was onderdeel van zijn plan.
Op die momenten kan je echt goed merken dat hij 4 jaar psychologie heeft gestudeerd.
Dido lokt uit met subtiele vragen en zegt dan zelf dat Nathalie BB gaat winnen omdat ze zo ontzettend leuk is.quote:Op maandag 7 november 2005 02:04 schreef Day het volgende:
Zonder dat ik het geluid aan zet weet ik gewoon dat Dido en Nathalie veren in elkaars reten aan het steken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |