Om mezelf maar eens te quoten:quote:Op maandag 7 november 2005 02:13 schreef BB-King het volgende:
Wat doet Lieske nu bij Joost?
Zal Brenda leuk vinden!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi BrendaKado voor je
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het echt niet! Vooruit, een gok: Willem-Alexander?quote:Op maandag 7 november 2005 02:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Een goed antwoord levert trouwens 2 punten op in het Fok User survival game . Punten worden dan wel morgen gepost.
van mij mogen zequote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef milagro het volgende:
Oh en Nathalie komt binnen, Chantal praat gelijk in code-taal verder
Nou, mocht Dido er niet uitgaan donderdag, dan heeft ze voor de volgende keer 2 nominaties weer te pakken, van de bitches
Nou, niet dus, want Rob kreeg net ook een veeg uit de pan van haarquote:Op maandag 7 november 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Roel tegen Dido... het is net echt of er iets is gebloeid tussen Chan en Rob.
Dido: Ja, dat dacht ik ook.
gokken in het Triviant Topic SVPquote:Op maandag 7 november 2005 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet! Vooruit, een gok: Willem-Alexander?
Precies!quote:Op maandag 7 november 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, niet dus, want Rob kreeg net ook een veeg uit de pan van haar
Achter zijn rug om natuurlijk, want Chan is recht voor z'n raap
Wel smoothyquote:Op maandag 7 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Lieske bottomless... maar niet veel te zien..
[afbeelding]
Tsjonge tsjonge hou oud is Lieske er zit niet eens haar opquote:Op maandag 7 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Lieske bottomless... maar niet veel te zien..
[afbeelding]
Graag in het Triviant topicquote:Op maandag 7 november 2005 02:20 schreef BorTheWolf het volgende:
We have a winner. Zeester had het goede antwoord.
Ze houd het bij of het is erg blond...quote:Op maandag 7 november 2005 02:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge tsjonge hou oud is Lieske er zit niet eens haar op![]()
![]()
Ja, ja! En dan gelijk jureren! Ik ga jou in de gaten houden Bor!quote:Op maandag 7 november 2005 02:18 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
gokken in het Triviant Topic SVP
Bedankt Scan, die nam ik nog even mee!!!quote:Op maandag 7 november 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik mis een vent in m'n bed. We zijn nu echt de kut voor mekaar show."
Slapenquote:Op maandag 7 november 2005 02:28 schreef farceman het volgende:
Volgens mij gaan ze slapen..
Ja, zo kom ik nooit in bed!quote:Op maandag 7 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het over de grootte van de lul van Roel
Lieske: "We trekken morgen de geodriehoek uit de kast en hoppa.. leg 'em er maar naast!"
quote:Op maandag 7 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "We trekken morgen de geodriehoek uit de kast en hoppa.. leg 'em er maar naast!"
slim, want hij valt zo in slaapquote:Op maandag 7 november 2005 02:38 schreef ChristiaanG het volgende:
dido komt eindelijk los en roel moet plassen
quote:Op maandag 7 november 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
Slaap lekkerquote:
Ik ga niet naar bedquote:Op maandag 7 november 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik kijk nog effe naar Menno (zo zielig)
Edit: En ja hoor, Roel en Dido zijn aan het bekken!
Echt? Heb ik gemist dan.quote:Op maandag 7 november 2005 02:41 schreef BB-King het volgende:
Roel en Dido zeggen elkaar weltrusten na een passionele kus.
Jawel, maar was maar 1 kus. En nu gaat het over Roel's psychologische inzichtquote:Op maandag 7 november 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar bed.. Ben je gek. Ik bedoelde het voor demins.
oh... en gebekt wordt er niet. Kun je rustig vergeten.
idd, ze liggen op mijn stream nog steeds lepeltje lepeltje te smoesenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |