volgens de Talpa-site zei Ingrid ook nog wel wat anders ...quote:Op maandag 7 november 2005 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij vanavond liever een spelletje met ingrid spelen
Hij probeerde het nog wel ff,.....
Ingrid:"Ooh daar heb je die geile kutdwerg ook weer".
bah, ingridquote:Op maandag 7 november 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, zei ze.
En ging gaf haar toch een knuffel!
Ik denk dat het daar te laat voor is.quote:Op maandag 7 november 2005 03:00 schreef Day het volgende:
Even terugkomen op het slaapkamergesprek van Chantal en Ingrid net.
Ingrid is behoorlijk verbolgen dat Dido nu bij Roel gaat slapen (en veel met hem optrekt), terwijl Dido haar verweet dat ze teveel met Menno optrok en haar daarom genomineerd heeft.
Ben benieuwd of ze daar iets mee zal gaan doen. In de zin van of ze nu schijt zal hebben aan de rest en weer normaal tegen Menno zal doen. Of is het daar nu te laat voor?
geile kutborstjesquote:Op maandag 7 november 2005 03:02 schreef doka het volgende:
[..]
bah, ingridhoe zou zij het vinden als iemand zo\n opmerking over haar kunstmatige borsten zou maken...
Hallo, we hebben het over Ingrid hequote:Op maandag 7 november 2005 03:02 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens de Talpa-site zei Ingrid ook nog wel wat anders ...
gemengde berichten, dus
Geheime opdracht? Toch homo? Stiekem thuis vriendinnetje?quote:Op maandag 7 november 2005 03:02 schreef avonne het volgende:
"Waarom je moet je nou weer zo veranderen?", vraagt ze hem lief, al is de inhoud verwijtend. Menno draait om het antwoord heen: "Dat kan ik nog niet zeggen."
"Buiten het Huis ga ik je meer vertellen", belooft hij.
Denk dat het iets met zijn taktiek te maken heeft.quote:Op maandag 7 november 2005 03:09 schreef ChantalC het volgende:
Geheime opdracht? Toch homo? Stiekem thuis vriendinnetje?
Wie?
wat is ze dan wel aan het doen volgens jou?quote:Op maandag 7 november 2005 03:24 schreef ChristiaanG het volgende:
volgens mij ademt dido te zwaar voor iemant die echt slaapt
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 03:29 schreef svann het volgende:
Nope. Niks te beleven, iedereen nokt af.
Ik ook.
Trusten!
'k dacht dat Roel ook maar deet alsof .quote:Op maandag 7 november 2005 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
wat is ze dan wel aan het doen volgens jou?
Van mij niet hoorquote:
deet, maarja het is al laatquote:Op maandag 7 november 2005 03:35 schreef ChristiaanG het volgende:
'k dacht dat Roel ook maar deet alsof .![]()
![]()
. maar bij nader inzien denk ik dat ze gewoon teveel gerookt heeft
ja 't is laatquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 03:46 schreef ChristiaanG het volgende:
wat zij Dido nou " ja 't is gebeurt he " en iets over kaboutertjes![]()
![]()
O is ze weer aan het praten in haar slaapquote:Op maandag 7 november 2005 03:46 schreef ChristiaanG het volgende:
wat zij Dido nou " ja 't is gebeurt he " en iets over kaboutertjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |