Heb je een bron?quote:Op maandag 7 november 2005 02:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga eens naar Marokko in plaats van naar Kreta, Salou of Marmaris deze zomer. Om maar eens één van die oh-zo-verfoeide landen te noemen. Het zal je verbazen.....
En ook in Israel-Palestina zijn Joodse-Palestijnsarabische vriendschappen, huwelijken en kinderen aan de orde van de dag trouwens.
Wat bepaald wat achterlijk is en wat niet? Onze westerse bril en onze westere oogkleppen?quote:Op maandag 7 november 2005 02:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er nog steeds gerenommeerde Arabische universiteiten. Ik doel er meer op dat de gemiddelde Arabier tegenwoordig achterlijker is dan de gemiddelde Nederlander.
Objectief gezien bedreigen zij de democratie en rechtsstaat.
Ik heb wel een indicatie. Noem me één geslaagd Arabisch land.quote:Op maandag 7 november 2005 02:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat bepaald wat achterlijk is en wat niet? Onze westerse bril en onze westere oogkleppen?
Heb jij een bron die het tegendeel bewijst? Ik kan zo snel niet een www.happyjewsandchristianslivinginmaroccoaresofuckinghappy.com voor je googlen. Maar www.klm.nl en dat het knopje "tickets naar Marokko" en een frans woordenboek en een leuke Marokkaanse vriend van je als tolk zijn een mooi begin om zelf veldonderzoek te doen.quote:
Geslaagd is maar net een kwestie van waaraan je succes afmeetquote:Op maandag 7 november 2005 02:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb wel een indicatie. Noem me één geslaagd Arabisch land.
Ik kan je wel wat edities van HP/De Tijd aanbevelen.quote:Op maandag 7 november 2005 03:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb jij een bron die het tegendeel bewijst? Ik kan zo snel niet een www.happyjewsandchristianslivinginmaroccoaresofuckinghappy.com voor je googlen. Maar www.klm.nl en dat het koopje tickets naar Marokko en een frans woordenboek en een leuke Marokkaanse vriend van je als tolk zijn een mooi begin om zelf veldonderzoek te doen.
Ook cijfertjes voor 't Israelisch-Palestijnse verhaaltje heb ik niet onder m'n bookmarks staan. Maar reken er maar op dat die dingen de orde van de dag zijn in veel van de grensstreken.
Goh? Typ eens een stukje over voor me alsjeblieft?quote:Op maandag 7 november 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat edities van HP/De Tijd aanbevelen.
Einde oefening voor 'm.quote:Op maandag 7 november 2005 10:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
Daar is Choumacher weer met zijn zeer intelligente mening. En als jij zo doorgaat jongetje lig jij strax ok 6 meter onder de grond. Alhoewel, de moeite om je te begraven zal wel niemand nemen, dus zal het wel 6 meter grofvuil zijn waar je onder komt te liggen.
het probleem is niet dat die tas gejat word of die klagende Nederlanders. het probleem is dat u het allemaal maar normaal lijktt te vinden dat die tas gejat word. normen en waarden meneer!quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ja, was ik effe vergeten. Ik vind dat je zeker wel gelijk hebt. Dat mensen zelfs hun tassen in het begin van de winkel neerzetten heb ik ook al vaker meegemaakt. Ik heb ook al eens gehoord dat iemand dus zijn tas naast de ingang had gezet om problemen te voorkomen, en toen zij terugkwam was de tas gejat!
En maar klagen over buitenlanders, daar zijn alle Nederlanders goed in. Ik ben zelf geen buitenlander maar ik ken er heel veel, van verschillende nationaliteiten. En met de meeste van hun kan ik beter opschieten dan met Nederlanders. Het probleem is vooral de jeugd, daar moeten ze eens wat meer aan doen!!
Ze proppen je alleen altijd zo vol met eten.quote:Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kom maar eens thuis bij een Moslim. Dan word je een stuk beter behandeld dan als je binnenstapt bij je gereformeerde Hollandse overbuurman.
Ik kwam dennis ophalen voor voetbal training. Moest ik 3 kwartier voor deur wachten omdat ze aan het eten warenquote:Op maandag 7 november 2005 10:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze proppen je alleen altijd zo vol met eten..
"Nog thee, schat? Koffie? Nog meer yoghurt? Isse met echte *huppeldepup* uit Marokko hoor! Isse heeeeeel lekker he? Ja! Nog koekje? Blijf je eten? Isse genoeg voor jou hoor! Kom je morgen weer? Wil je cous cous mee voor thuis?"
En dan gepluk aan mijn hoogblonde kind.. "Ooooooh zo mooi haar. Oooooh, wat ben je mooi kind he? Ja! *zoen knuffel smak lebber* Zooooo mooie prinses! *knuffel pluk zoen pluk knuffel*"
Vent van van de avondwinkel is precies hetzelfde als mijn dochter binnenloopt voor een snoepje. "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej prinseeeeeeeeees!" *kind verstart* " Isse lekker weer buiten? Nee? Isse koud? Welke snoepje wil jij, prinses?"
Vorige keer had ik eens geen sigaretten nodig, maar een pak kattenvoer. "Isse wel een grote Marlboro, he buurvrouw?". Geweldig, ik lach me rot...
laat me raden:quote:Op maandag 7 november 2005 10:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
De shoarma aan de overkant heeft me wel eens korting gegeven.
OMG, als ik jouw post lees, hoop ik dat de slogan "de maatschappij dat ben jij" niet op jou van toepassing is.. Je kunt aardig generaliseren, maar dat is dan ook alles...quote:Op maandag 7 november 2005 06:44 schreef Choumacher het volgende:
een hoop onzinnig en ongefundeerd geblaat
kk zehmel ik ga je schlaaaaaanquote:Op maandag 7 november 2005 00:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb een paar (goed geïntegreerde) Marokkaanse vrienden, en die zijn gewoon 'normaal'
.
SPACEMAN89 ALS JE DIT LEEST WOELA EWA WE GAAN SAMEN COUS COUS ETEN AH ZEHMEL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |