Laakkwartier.quote:Op maandag 7 november 2005 01:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, dan heb ik nog wel wat mensen die ik aan je wil voorstellen. Dat Den Haag in je profiel is zeker een grapje? Of zit je opgesloten in een kelder in de vogelwijk?
Als ik hem kan vinden dan heb ik nog wel ergens een speech van Godfried Bomans voor je, van een jaar of 30, 35 geleden. Ging alleen over gewone Nederlandse jongens, maar dat is geen bezwaar neem ik aan?quote:Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Wat je nu post is namelijk apenkul en waarschijnlijk op je eigen ervaringen gebaseerd.
Omdat ze minder in groepen opereren. In een groep gaat men veel verder, dan individueel. Dat heet haantjesgedrag. Zet twintig Tokkies bij elkaar bij een wijkcentrum voor Marokkaanse huismoeders en je hebt 't zelfde effect.quote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zie ik nou nooit bijstandsjongeren in groepsverband tienermeisjes lastig vallen of winkelcentra molesteren?
Geen bezwaar, maar irrelevant.quote:Op maandag 7 november 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden dan heb ik nog wel ergens een speech van Godfried Bomans voor je, van een jaar of 30, 35 geleden. Ging alleen over gewone Nederlandse jongens, maar dat is geen bezwaar neem ik aan?
Moet je eens vragen of 'het Monster' je voorstelt aan een paar van z'n maatjes.quote:
Molukkers lopen ook vaak in groepen. Suri's en Chinezen ook. Die komen nooit op grote schaal negatief in het nieuws. Dat ligt aan de opvoeding en cultuur.quote:Op maandag 7 november 2005 01:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Omdat ze minder in groepen opereren. In een groep gaat men veel verder, dan individueel. Dat heet haantjesgedrag. Zet twintig Tokkies bij elkaar bij een wijkcentrum voor Marokkaanse huismoeders en je hebt 't zelfde effect.
Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is. Ze hebben ook gewoon het respect, zoals wij etnische Nederlanders dat van onze ouders hebben meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:20 schreef DrieMaalDrie het volgende:
[..]
Beetje generaliserend overdreven verhaal.
En daarbij, heb je bijvoorbeeld Robben wel eens een interview zien geven in zijn FC Groningen-tijd? Dat ging even verlegen en schuw. Het zal dus eerder met de leeftijd en de spanning te maken hebben, dan met cultuur en geloof. Zoals je zelf al zei; het zijn heel gewone jongens.
Dit topic is dus gewoon een veredeld oud-links pamflet: Zij zijn zwak, dus ligt het aan ons.quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is. Ze hebben ook gewoon het respect, zoals wij etnische Nederlanders dat van onze ouders hebben meegekregen.
Alleen zodra men kansloos raakt, in de maatschappij, komen de frustraties op tafel. En daar valt best iets voor te zeggen.
Ga jij maar eens in Assen of Hoogezand kijken. Kliekvorming van Molukkers. Zelfde gezeik.quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Molukkers lopen ook vaak in groepen. Suri's en Chinezen ook. Die komen nooit op grote schaal negatief in het nieuws. Dat ligt aan de opvoeding en cultuur.
Groepen Molukkers niet op grote schaal negatief in het nieuws? Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Molukkers lopen ook vaak in groepen. Suri's en Chinezen ook. Die komen nooit op grote schaal negatief in het nieuws. Dat ligt aan de opvoeding en cultuur.
Ik pis al in m'n broekquote:Op maandag 7 november 2005 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of 'het Monster' je voorstelt aan een paar van z'n maatjes.
Ik ken al die "enclaves" toevallig en de problemen zijn niet met elkaar te vergelijken..quote:Op maandag 7 november 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in Assen of Hoogezand kijken. Kliekvorming van Molukkers. Zelfde gezeik.
De enclaves zijn veel kleiner en groter verspreid, dus er gebeurt absoluut gezien minder.
Dat waar niks mis mee is?quote:Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is.
Het is alleen de vraag in hoeverre elk individu er zelf voor verantwoordelijk is dat hij in een dergelijke positie geraken is.quote:Alleen zodra men kansloos raakt, in de maatschappij, komen de frustraties op tafel. En daar valt best iets voor te zeggen.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit topic is dus gewoon een veredeld oud-links pamflet: Zij zijn zwak, dus ligt het aan ons.
Ik kan je persoonlijk melden dat het Monster een vrij sympthieke vent is, een aantal van zijn maatjes daar zou je echter zeker voor in je broek moeten pissen als je verstandig bent.....quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Groepen Molukkers niet op grote schaal negatief in het nieuws?anno 2005 Van welke planeet kom jij?Uit een multicultureel nest.
En de Surinamers waren de Marokkanen van de jaren '70 en '80 wat betreft negatieve beeldvorming via de media en andere kanalenAndere tijden, al ben ik het met je eens dat de beeldvorming soms wat aan de negatieve kant is.
Dat ben ik met Balkenende eens. Dat is echter iets anders dan wat jij allemaal uitkraamt.quote:Op maandag 7 november 2005 01:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
[afbeelding]
We moeten met elkaar in debat gaan. We moeten elkaars problemen met elkaar bespreken en daar afspraken over maken en oplossingen op bedenken. Er is geen zij en er is geen wij. We zijn allemaal Nederlanders en de kloof die er nu is, moet verkleind worden. Er moet ruimte zijn voor dialogen en respect moet de grondtoon zijn....
Ik verzin het terplekke hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 01:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ben ik met Balkenende eens. Dat is echter iets anders dan wat jij allemaal uitkraamt.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uit een slecht geinformeerd multicultureel nest
Ik woon toch echt aan de Allard Piersonlaan. Overigens heb ik er slechts een kamer en kom ik oorspronkelijk niet uit DH.quote:Op maandag 7 november 2005 01:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan je persoonlijk melden dat het Monster een vrij sympthieke vent is, een aantal van zijn maatjes daar zou je echter zeker voor in je broek moeten pissen als je verstandig bent.....
Maar goed, ik geloof er geen reet van dat je uit Den Haag en uit Laak komt....
Ik heb er een gruwelijke hekel aan om problemen van etnische minderheden direct aan welvaart te koppelen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik verzin het terplekke hoor.
Ik verkeer anders met grote regelmaat tussen Marokkanen en er zijn hele aardige bij. Echter hoor ik ook regelmatig dat joden dood moeten, homoseksualiteit een perverse ziekte is en dat een docent van mij een "kankerbolle" is omdat hij een Marokkaan de toegang tot het college weigert vanwege het feit dat deze student ruim een half uur te laat is.quote:
Dan kan ik je aanraden om eens vaker de deur uit te gaan. Den Haag is namelijk 1 groot broeinest van 'white trash', waaronder ikzelf trouwensquote:Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik woon toch echt aan de Allard Piersonlaan. Overigens heb ik er slechts een kamer en kom ik oorspronkelijk niet uit DH.
Dat is dan waarschijnlijk aan de gebrekkige mensenkennis die je in dit topic toont te danken...quote:Ik pis voor niemand in de broek.
Ik doelde even op de Molukkers waarover je het net had.....quote:Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verkeer anders met grote regelmaat tussen Marokkanen en er zijn hele aardige bij. Echter hoor ik ook regelmatig dat joden dood moeten, homoseksualiteit een perverse ziekte is en dat een docent van mij een "kankerbolle" is omdat hij een Marokkaan de toegang tot het college weigert vanwege het feit dat deze student ruim een half uur te laat is.
Verdiep je eens in de rol van de Joden in de geschiedenis.quote:Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik verkeer anders met grote regelmaat tussen Marokkanen en er zijn hele aardige bij. Echter hoor ik ook regelmatig dat joden dood moeten, homoseksualiteit een perverse ziekte is en dat een docent van mij een "kankerbolle" is omdat hij een Marokkaan de toegang tot het college weigert vanwege het feit dat deze student ruim een half uur te laat is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |