abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32045291
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, dan heb ik nog wel wat mensen die ik aan je wil voorstellen. Dat Den Haag in je profiel is zeker een grapje? Of zit je opgesloten in een kelder in de vogelwijk?
Laakkwartier.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 november 2005 @ 01:30:03 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32045300
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bron? Wat je nu post is namelijk apenkul en waarschijnlijk op je eigen ervaringen gebaseerd.
Als ik hem kan vinden dan heb ik nog wel ergens een speech van Godfried Bomans voor je, van een jaar of 30, 35 geleden. Ging alleen over gewone Nederlandse jongens, maar dat is geen bezwaar neem ik aan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32045313
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zie ik nou nooit bijstandsjongeren in groepsverband tienermeisjes lastig vallen of winkelcentra molesteren?
Omdat ze minder in groepen opereren. In een groep gaat men veel verder, dan individueel. Dat heet haantjesgedrag. Zet twintig Tokkies bij elkaar bij een wijkcentrum voor Marokkaanse huismoeders en je hebt 't zelfde effect.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32045325
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als ik hem kan vinden dan heb ik nog wel ergens een speech van Godfried Bomans voor je, van een jaar of 30, 35 geleden. Ging alleen over gewone Nederlandse jongens, maar dat is geen bezwaar neem ik aan?
Geen bezwaar, maar irrelevant.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32045334
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laakkwartier.
Moet je eens vragen of 'het Monster' je voorstelt aan een paar van z'n maatjes.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32045355
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Omdat ze minder in groepen opereren. In een groep gaat men veel verder, dan individueel. Dat heet haantjesgedrag. Zet twintig Tokkies bij elkaar bij een wijkcentrum voor Marokkaanse huismoeders en je hebt 't zelfde effect.
Molukkers lopen ook vaak in groepen. Suri's en Chinezen ook. Die komen nooit op grote schaal negatief in het nieuws. Dat ligt aan de opvoeding en cultuur.
pi_32045356
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:20 schreef DrieMaalDrie het volgende:

[..]

Beetje generaliserend overdreven verhaal.
En daarbij, heb je bijvoorbeeld Robben wel eens een interview zien geven in zijn FC Groningen-tijd? Dat ging even verlegen en schuw. Het zal dus eerder met de leeftijd en de spanning te maken hebben, dan met cultuur en geloof. Zoals je zelf al zei; het zijn heel gewone jongens.
Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is. Ze hebben ook gewoon het respect, zoals wij etnische Nederlanders dat van onze ouders hebben meegekregen.
Alleen zodra men kansloos raakt, in de maatschappij, komen de frustraties op tafel. En daar valt best iets voor te zeggen.
pi_32045385
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is. Ze hebben ook gewoon het respect, zoals wij etnische Nederlanders dat van onze ouders hebben meegekregen.
Alleen zodra men kansloos raakt, in de maatschappij, komen de frustraties op tafel. En daar valt best iets voor te zeggen.
Dit topic is dus gewoon een veredeld oud-links pamflet: Zij zijn zwak, dus ligt het aan ons.
pi_32045398
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Molukkers lopen ook vaak in groepen. Suri's en Chinezen ook. Die komen nooit op grote schaal negatief in het nieuws. Dat ligt aan de opvoeding en cultuur.
Ga jij maar eens in Assen of Hoogezand kijken. Kliekvorming van Molukkers. Zelfde gezeik.
De enclaves zijn veel kleiner en groter verspreid, dus er gebeurt absoluut gezien minder.
pi_32045417
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Groepen Molukkers niet op grote schaal negatief in het nieuws? Van welke planeet kom jij?

En de Surinamers waren de Marokkanen van de jaren '70 en '80 wat betreft negatieve beeldvorming via de media en andere kanalen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32045420
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Moet je eens vragen of 'het Monster' je voorstelt aan een paar van z'n maatjes.
Ik pis al in m'n broek
pi_32045432
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ga jij maar eens in Assen of Hoogezand kijken. Kliekvorming van Molukkers. Zelfde gezeik.
De enclaves zijn veel kleiner en groter verspreid, dus er gebeurt absoluut gezien minder.
Ik ken al die "enclaves" toevallig en de problemen zijn niet met elkaar te vergelijken..
pi_32045446
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Exact. Bottomline is dat er niks mis mee is.
Dat waar niks mis mee is? Met 'de gemiddelde moslim'?
quote:
Het is alleen de vraag in hoeverre elk individu er zelf voor verantwoordelijk is dat hij in een dergelijke positie geraken is.
Komt minister Zalm bij de bakker...
Zalm: Mag ik 1 brood? Bakker: Dat wordt dan 23 euro alstublieft.
Zalm: ... Bakker: Eigen schuld.
pi_32045461
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit topic is dus gewoon een veredeld oud-links pamflet: Zij zijn zwak, dus ligt het aan ons.

We moeten met elkaar in debat gaan. We moeten elkaars problemen met elkaar bespreken en daar afspraken over maken en oplossingen op bedenken. Er is geen zij en er is geen wij. We zijn allemaal Nederlanders en de kloof die er nu is, moet verkleind worden. Er moet ruimte zijn voor dialogen en respect moet de grondtoon zijn....
pi_32045476
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik pis al in m'n broek
Ik kan je persoonlijk melden dat het Monster een vrij sympthieke vent is, een aantal van zijn maatjes daar zou je echter zeker voor in je broek moeten pissen als je verstandig bent.....

Maar goed, ik geloof er geen reet van dat je uit Den Haag en uit Laak komt....
pi_32045481
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Groepen Molukkers niet op grote schaal negatief in het nieuws?anno 2005 Van welke planeet kom jij?Uit een multicultureel nest.

En de Surinamers waren de Marokkanen van de jaren '70 en '80 wat betreft negatieve beeldvorming via de media en andere kanalen Andere tijden, al ben ik het met je eens dat de beeldvorming soms wat aan de negatieve kant is.
pi_32045497
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

[afbeelding]
We moeten met elkaar in debat gaan. We moeten elkaars problemen met elkaar bespreken en daar afspraken over maken en oplossingen op bedenken. Er is geen zij en er is geen wij. We zijn allemaal Nederlanders en de kloof die er nu is, moet verkleind worden. Er moet ruimte zijn voor dialogen en respect moet de grondtoon zijn....
Dat ben ik met Balkenende eens. Dat is echter iets anders dan wat jij allemaal uitkraamt.
pi_32045509
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat ben ik met Balkenende eens. Dat is echter iets anders dan wat jij allemaal uitkraamt.
Ik verzin het terplekke hoor.
pi_32045513
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Uit een slecht geinformeerd multicultureel nest
pi_32045519
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kan je persoonlijk melden dat het Monster een vrij sympthieke vent is, een aantal van zijn maatjes daar zou je echter zeker voor in je broek moeten pissen als je verstandig bent.....

Maar goed, ik geloof er geen reet van dat je uit Den Haag en uit Laak komt....
Ik woon toch echt aan de Allard Piersonlaan. Overigens heb ik er slechts een kamer en kom ik oorspronkelijk niet uit DH.
Ik pis voor niemand in de broek.
pi_32045542
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik verzin het terplekke hoor.
Ik heb er een gruwelijke hekel aan om problemen van etnische minderheden direct aan welvaart te koppelen.
pi_32045566
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]
Ik verkeer anders met grote regelmaat tussen Marokkanen en er zijn hele aardige bij. Echter hoor ik ook regelmatig dat joden dood moeten, homoseksualiteit een perverse ziekte is en dat een docent van mij een "kankerbolle" is omdat hij een Marokkaan de toegang tot het college weigert vanwege het feit dat deze student ruim een half uur te laat is.
pi_32045615
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik woon toch echt aan de Allard Piersonlaan. Overigens heb ik er slechts een kamer en kom ik oorspronkelijk niet uit DH.
Dan kan ik je aanraden om eens vaker de deur uit te gaan. Den Haag is namelijk 1 groot broeinest van 'white trash', waaronder ikzelf trouwens . Maak kennis met ze en leer de invloed van sociaal klasse op het tuig-gehalte van een persoon of een gemeenschap. In Laak zit je al goed, Het Zuiderpark op een mooie zaterdag is ook goed, Duindorp is leuk, tegenwoordig is ook Ypenburg leuk lesmateriaal....
quote:
Ik pis voor niemand in de broek.
Dat is dan waarschijnlijk aan de gebrekkige mensenkennis die je in dit topic toont te danken...
pi_32045635
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik verkeer anders met grote regelmaat tussen Marokkanen en er zijn hele aardige bij. Echter hoor ik ook regelmatig dat joden dood moeten, homoseksualiteit een perverse ziekte is en dat een docent van mij een "kankerbolle" is omdat hij een Marokkaan de toegang tot het college weigert vanwege het feit dat deze student ruim een half uur te laat is.
Ik doelde even op de Molukkers waarover je het net had.....
pi_32045636
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de rol van de Joden in de geschiedenis.

Homoseksualiteit afzeiken is ouwerwets en bekrompen. Het zal nog wel een paar generaties duren voor dit volledig geaccepteerd wordt. Kwestie van tijd.

Goh, kankerbolle zeggen. Een schande. Zal die bekrompen heikneuter van een docent 't er wel naar gemaakt hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')