Nee Ingrid. Heeft geen diepgang volgens hun.quote:Op maandag 7 november 2005 01:11 schreef Bocaj het volgende:
Zitten Dido en Naat nu Lieske te bashen... ???
Het is net of ze een voorgevel hebben "heb ik jou daar"quote:
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!quote:Op maandag 7 november 2005 01:11 schreef Bocaj het volgende:
Zitten Dido en Naat nu Lieske te bashen... ???
Ze klappen ws ook als de piloot het vliegtuig op de grond heeft gezet.quote:
Als het er echt op aankomt in de strijd tegen het mokums rapalje, dan hoort Leiden bij ons.quote:
Dat was een puike spagaat van Naat.quote:Op maandag 7 november 2005 01:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ook het stripgedeelte kon Naatje goed![]()
Ik woon nu ook niet in Den Haag, maar vind het gewoon een toffe stad (heb er wel 9 jaar gewoond).quote:Op maandag 7 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
En Coos (nou ja da's Leidschendam dat telt dus eigenlijk niet maar vooruit)
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze klappen ws ook als de piloot het vliegtuig op de grond heeft gezet.
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het er echt op aankomt in de strijd tegen het mokums rapalje, dan hoort Leiden bij ons.![]()
En ook Lieske moest het ontgelden: vooral naat heeft erge hekel aan Liesquote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nah dat hoort meer bij Rotterdam![]()
Dacht ook Lieske maar Rica dacht Ingrid.... (ik verstond het niet goed...)quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, haar diepgang is te oppervlakkig voor ze!![]()
Ook Leiden toch?quote:Op maandag 7 november 2005 01:14 schreef Lamon het volgende:
Ik woon nu ook niet in Den Haag, maar vind het gewoon een toffe stad (heb er wel 9 jaar gewoond).
Ervaring?quote:Op maandag 7 november 2005 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Drank maakt meer kapot dan eh...
Dan moeten Nathalie en Lieske maar eens naast elkaar op de bankquote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef farceman het volgende:
[..]
En ook Lieske moest het ontgelden: vooral naat heeft erge hekel aan Lies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |