De staat heeft gezwicht, maar hoelang pikt het volk dit nog?quote:Op zondag 6 november 2005 23:42 schreef dancemacabre het volgende:
Zijn ze al niet lang gezwicht? rest hen enkel nog zwachtelen.
ach je kunt het ook zo zien dat er best wel wat geld te verdienen valt op momenten zoals dit en misschien is het wel slim om als autochtonen juist niet de strijdbijl op te graven.De kereltjes graven hun eigen graf economisch en maatschappelijk. Als regering vang je natuurlijk veel wind, maar die bevolkingsgroep als geheel nog veel meerquote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Midasdewolf het volgende:
"De oproer volgt op de dood van twee moslimjongeren die op de vlucht waren voor de politie"
Hoeveel slachtoffers moeten er vallen onder de niet moslims voor de autochtonen ooit het strijdbijl oprapen en het niet meer pikken? Heeft Frankrijk dezelfde cultuur als de onze en zullen ze zwichten voor het geweld?
Genoeg, maar goed.... ik denk niet dat men zit te wachten op een stad die lijkt te zijn veranderd in een oorlogsgebied. Het zijn...hoe bruut het er ook aan toegaat... nog steeds rellen. Het is nog geen oorlog. Aan de andere kant begint het nu idd wel erg lang te duren en de politie krijgt maar geen grip op de situatie..quote:Op zondag 6 november 2005 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zitten er in het leger![]()
Vind ik wel, ook in dit soort situaties gelden principes.quote:
Ach.. als de Fransen maar iets weg hebben van de Nederlanders, dan pikken ze het nog vrij lang hoor. Men is namelijk als de dood voor alles dat uit Noord-Afrika komt. Zie ook niet zo snel dat er een groep burgers opstaat die het tegen die lui op gaat nemen. Men laat alles gewoon gebeuren. Is hier in NL ook zo.quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
De staat heeft gezwicht, maar hoelang pikt het volk dit nog?
Ik hoor ook niets van Le Pen in deze want dit is toch koren voor op zijn molen.
Heeft er iemand al iets over vernomen of word hij doodgezwegen?
Bron?quote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
10 POLITIEMENSEN NEERGESCHOTEN
quote:Relschoppers hebben zondagavond in Grigny ten zuiden van Parijs op de politie geschoten. Tien agenten raakten gewond. Twee van hen zijn er ernstig aan toe, deelde de politie mee.
Het incident in Grigny komt in de elfde achtereenvolgende nacht van ongeregeldheden in Frankrijk. Ongeveer tweehonderd jongeren gooiden stenen en andere voorwerpen naar de politie, toen sommige oproerkraaiers begonnen te schieten.
bron?quote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
10 POLITIEMENSEN NEERGESCHOTEN
Dat probleem heb je wel vaker als het Niets te verliezen tegen vanalles te verliezen isquote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ach.. als de Fransen maar iets weg hebben van de Nederlanders, dan pikken ze het nog vrij lang hoor. Men is namelijk als de dood voor alles dat uit Noord-Afrika komt. Zie ook niet zo snel dat er een groep burgers opstaat die het tegen die lui op gaat nemen. Men laat alles gewoon gebeuren. Is hier in NL ook zo.
Waarboven?quote:
bron: http://www.nu.nl/news/621(...)eit_%28video%29.htmlquote:Relschoppers hebben zondagavond in Grigny ten zuiden van Parijs op de politie geschoten. Tien agenten raakten gewond. Twee van hen zijn er ernstig aan toe, deelde de politie mee.
Was het ooit wel goed?quote:Op zondag 6 november 2005 23:51 schreef dancemacabre het volgende:
ff voorruit blikken.
Wat gaan ze doen na de rellen?
In dialoog treden.
Et alors, wat heeft Fr nu plots te bieden, nieuw likje verf, draaimolentje in 't park of de lang verwachte baantjes (lege zakken rechtzetten?) waar elke demonstrant naar uitziet?
Dit komt nooit meer goed.
Lachwekkend mocht het niet zo triest zijn.
Dat vraag ik me dus ook af. Alsof werkgevers nu wel bereidt zouden zijn om die mensen werk te geven. En ze slopen alleen hun eigen, al verrotte, wijk. ze maken het alleen maar erger voor hunzelf.quote:Op zondag 6 november 2005 23:51 schreef dancemacabre het volgende:
ff voorruit blikken.
Wat gaan ze doen na de rellen?
In dialoog treden.
Et alors, wat heeft Fr nu plots te bieden, nieuw likje verf, draaimolentje in 't park of de lang verwachte baantjes (lege zakken rechtzetten?) waar elke demonstrant naar uitziet?
Dit komt nooit meer goed.
Lachwekkend mocht het niet zo triest zijn.
De werkgevers die tot kort voor de rellen het nog aandurfden om noordafrikanen in dienst te nemen, die durven het nu niet meerquote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Alsof werkgevers nu wel bereidt zouden zijn om die mensen werk te geven. En ze slopen alleen hun eigen, al verrotte, wijk. ze maken het alleen maar erger voor hunzelf.![]()
Als het mijn land was geweest zag de lucht 5 dagen geleden al zwart van de apaches en de grond groen/camo van de tanks en mariniers.quote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de noodtoestand wordt uitgeroepen en het leger wordt ingezet. Als ze nu serieus lopen te schieten zou ik daar toch niet te lang mee wachten
Frankrijk heeft geen Apaches.quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als het mijn land was geweest zag de lucht 5 dagen geleden al zwart van de apaches en de grond groen/camo van de tanks en mariniers.
Maar de thee is blijkbaar nog niet op in Frankrijk.![]()
Wederom: "Als het mijn land was geweest" en dan had Frankrijk een heleboel Apachesquote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Frankrijk heeft geen Apaches.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |