Zie DSGquote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef DaMook het volgende:
Weet iemand een goede gif maker ? Ik wil een nieuwe avatar maken maar dat schiet niet op zonder zo'n programma
Hoi Dagoquote:
En dat vragen we hier?quote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef DaMook het volgende:
Weet iemand een goede gif maker ? Ik wil een nieuwe avatar maken maar dat schiet niet op zonder zo'n programma
Kut dat heb ik dus gemistquote:
Leuk joh.quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, ik kan niet wachten tot mijn liefste hier met de kerst en oud & nieuw is![]()
![]()
![]()
Goeie TT dus
Slaap lekker messenga & XBM![]()
imageready, flashquote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef DaMook het volgende:
Ik lees overal hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi DagoIk zal eens gaan kijken
Wat brengt jou hier
Ik had hier net een geinig stukje opquote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
Mr Vegas - Heads High
Is me best een leuk liedje gek
Ik gebruik animationshop, meer heb ik niet nodigquote:
Ja aangezien ik hier toch wasquote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat vragen we hier?ga naar DIG of waar Dagonet jou naar toe verwijst
Imageready is ingewikkeldquote:
Was te verwachtenquote:
Ja hoor, ik heb alleen de hik nuquote:
Mafkeesquote:
Ingewikkelde programma's zijn meestal de bestequote:
ik heb paintshop nietquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik gebruik animationshop, meer heb ik niet nodig(Zit automatisch bij paintshop in
)
niet waar..tis maar wat lagen bij elkaar gooienquote:
Hou je adem eens 1 min inquote:
Ik heb paintshop en Photoshopquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb paintshop niet
[..]
niet waar..tis maar wat lagen bij elkaar gooien
als je photoshop hebt, heb je imageready ook!quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb paintshop en Photoshopen nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer
de prijzen? Laten we het daar maar niet over hebben
Dat kan best lastig zijn jaquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je photoshop hebt, heb je imageready ook!
Ik zal nog eens een poging gaan wagenquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb paintshop niet
[..]
niet waar..tis maar wat lagen bij elkaar gooien
Wat doe je hier dan nogquote:
Goedzoquote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een poging gaan wagen![]()
![]()
Het _moder9or_quote:
Je moet er wel mee om kunnen gaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ingewikkelde programma's zijn meestal de beste![]()
nee ik bevestig het gewoonquote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]heb ik gezegt dat ik die NIET had?
en anders F1quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
jammerquote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het _moder9or_
*glas water in gaat schenken
Sorry snopprinses, maar ik denk niet dat jij me ooit aan het schrikken kan brengen
Huh ?quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had hier net een geinig stukje op
moder9or?quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het _moder9or_
Sorry snopprinses, maar ik denk niet dat jij me ooit aan het schrikken kan brengen
Nou vooruit dan maar voor deze keerquote:
Dat kan ik wel hoorquote:
Mp3quote:
Is wel leuk he ?quote:
Zelfs ik kan kan klooien met die progjesquote:
avatar is no more, en de topic is up2datequote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nogen waar is je ava
_moder9or_quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het _moder9or_
quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeeeuuuuuuuu
quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
avatar is no more, en de topic is up2date
Ik heb ze ook allemaal gekochtquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Palau het volgende:
[..]
Zelfs ik kan kan klooien met die progjes(allemaal gekocht overigens..)
En echt lukken doet het nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
Hou hem maar gewoon in Dagoquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hou je adem eens 1 min inof neem slok water
Met mij gaat het op en top, het kan gewoon niet beter meer johquote:
Ik ben net bezig een longdrink glas water in kleine slokjes leeg te drinken zonder pauzequote:
Ja gaat ook wel goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij gaat het op en top, het kan gewoon niet beter meer johmet jou dan
Doe je goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben net bezig een longdrink glas water in kleine slokjes leeg te drinken zonder pauze
Mooi zoquote:
Weltrustenquote:
Ik was hier gisteren ook al heel gezellig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maat WTF krijgen we nu??
Komen nu alle moderators hier even langs?![]()
![]()
![]()
![]()
niemand is te oud voor PUB hequote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren ook al heel gezellig hoor.
Ja das iig goed , want je moet kunnen boeren drnaquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben net bezig een longdrink glas water in kleine slokjes leeg te drinken zonder pauze
nikky|ziek|halfquote:
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar ben ik echt helemaal met je eensquote:
Ik mis eignelijk een studentenforumquote:Op zondag 6 november 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar ben ik echt helemaal met je eens
DaMookquote:
Was, nog steeds een beetje, ziek geweestquote:Op zondag 6 november 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ooh?? niet gezien
maar zovaak zie ik jou ook trouwens niet
![]()
Voor de rellen, dat was echtquote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mis eignelijk een studentenforum![]()
Aangezien dat toch een grote doelgroep hier is![]()
Da is de rest van FOK! op OUD na danquote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mis eignelijk een studentenforum![]()
Aangezien dat toch een grote doelgroep hier is![]()
Aha, beterschap danquote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
DaMook
[..]
Was, nog steeds een beetje, ziek geweest
Maar daar is toch vast wel animo voor lijkt mequote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Da is de rest van FOK! op OUD na dan
Ben je nog boos op mijquote:
Ik was hier vannacht. En het was héél gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha, beterschap danik kom hier nu ook de laaste dagen veel meer
gister avond was het echt super gezellig
maar toen kwam idols en zakte alles meteen in
Nee hoorquote:
Is al een keer geoppert pas geledenquote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]nu je het zegt
![]()
Ik zou zeggen, meld het in FB
Nope, laatst al een topic over geweestquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar daar is toch vast wel animo voor lijkt me![]()
Owquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is al een keer geoppert pas geleden
Jah ik zou toen blijfen maar ik was zo moe dat ik geen zin meer in had, anders zat ik nu met de postaantallen veel hoger, mogelijk mijn rec van 600+ verbrokenquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was hier vannacht. En het was héél gezellig
Nee ik weet nu dat je dat soort dingen niet moet copy pastenquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar flik me dat nooooooi tmeer!!!
ooh okequote:
Maar wel speciaal een forum over de feestdagenquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope, laatst al een topic over geweest
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deze SC wordt toch niet gezien als postopkrik iets he?quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah ik zou toen blijfen maar ik was zo moe dat ik geen zin meer in had, anders zat ik nu met de postaantallen veel hoger, mogelijk mijn rec van 600+ verbrokennu zit ik op kleine 400
![]()
okee, jammerquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor de meesten wel neem ik aanquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Deze SC wordt toch niet gezien als postopkrik iets he?
Maar goed ookquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een snelheid opeens, zelfs ik kan het niet bijhouden.
Ja verdomme, verklap je het, nu kan PUB wel opgeheven wordenquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Neeeeee johquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Pardon?? voor jou misschien wel voor mij iig nietquote:
PUB is gewoon gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neeeeee johik zoek de gezelligheid op
sorry kan er ook niks aan doen dat ik me momenteel kapot verveel, anyway, door de weeks ben ik hier alleen in de avond hoor
![]()
![]()
Okequote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Palau het volgende:
Kga denk ns pitten morgen wel 4 hele uren naar school
Dat jij daar de lol niet van in ziet, en dat jij niet mee gaat spelenquote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doe nu maar gewoon normaal. Ik ga niet wéér intrappen.
Voor mij?quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon?? voor jou misschien wel voor mij iig nietpostaantallen, wat boeid het, this me leven niet
Gezelligheid gaat voor alles dus
quote:
Daaromquote:
*Geen commetaar meer*quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor mij?2 dagen was leuk geweest. Nu veeeel minder! Ja, ik heb ook een leven
ja maar dan staat het weer helemaal bovenaan ind e lijst, en niet iedereen gaat teruglezen, vandaarquote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt ook een edit knop, remember
Dat jij die TE vaak gebruikt wil niet zeggen dat iedereen dat maar meteen doet hequote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je hebt ook een edit knop, remember
daarom mis ik ook de helft van zijn postsquote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij die TE vaak gebruikt wil niet zeggen dat iedereen dat maar meteen doet he
mooie kleurenquote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens gister nog even een opstelling gemaakt
Virtuele winterwaarschuwing van de 1e orde
Gisteravond toonde de GFS-uitdraai voor later in november opmerkelijke luchtdrukstijgingen in de periferie van Groenland, tot wel 1070 hPa.
Als zodanig slechts virtueel luchtdrukvertier waaraan weinig waarde moet worden toegekend.
Maar zo'n waarde van 1070 hPa is toch wel opmerkelijk. Uit de februari-koudegolf van 1956 zijn deze waarden o.m. bekend. Ook het sturende arctische hogedrukgebied in de winter van 1940 (een schitterend Poolhoog) had dergelijke spectaculaire luchtdrukwaarden in de kern.
Persoonlijk ga ik ervan uit, dat het lot van winter 2005-2006 waarschijnlijk beslist zal worden in de 2e helft van december. A priori ga ik er echter dit keer vanuit, dat indien de aanstaande winter op de ouderwetse toer zal gaan, het Arctische hogedrukgebied weer eens van zich zal doen spreken.
Vandaar dat ik deze virtuele vingeroefening toch een beetje opvallend vond.
Maar pas op! Op dezelfde dag dat in Agata (Siberië) het wereldluchtdrukrecord van 1083,5 hPa werd opgetekend - op oudejaarsdag 1968 - viel in oostelijk-Friesland tamelijk onverwacht de dooi in na een heerlijke eerste Kerstvakantieweek met sneeuw en vorst! Er volgde een vorst- en sneeuwvrije januari 1969. Volgens Buisman is West-Europa echter in die dagen aan een Aziatische koudegolf ontsnapt. In Midden-Europa was deze winter namelijk wel streng. En in februari kregen we nog prettig-gestoorde winterse ontwikkelingen te doorstaan, met wat mij betreft het hoogtepunt met die Genuaanse Carnavalsdepressie met zware sneeuwval rond 16 februari 1969.
[afbeelding]
Te vaak kan nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij die TE vaak gebruikt wil niet zeggen dat iedereen dat maar meteen doet he
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
daarom mis ik ook de helft van zijn posts![]()
Wellesquote:
Hoe blauwe hoe kouderquote:
Tip: Dan moet je gewoon je pc uit gooien en naar bed gaanquote:
ja zover was ik ook nog welquote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe blauwe hoe kouderhoe rooier hoe warmer
lijkt me logisch
Het is wel een optie, hij is er niet voor lulquote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn tactiek dusquote:Op zondag 6 november 2005 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja maar dan staat het weer helemaal bovenaan ind e lijst, en niet iedereen gaat teruglezen, vandaar![]()
Maar als je een post gaat editten nadat er al reacties zijn schiet niet opquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is wel een optie, hij is er niet voor lul
Mooi dan mag je nu uitleggen waar die kaart voor dientquote:
Het is dat er nog niet veel reacties na deze post waren enzo anders had ik deze edit dus nooit gezienquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is wel een optie, hij is er niet voor lul
[..]
Mijn tactiek dus
Nee ok. Maar dan doe ik het inderdaad ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als je een post gaat editten nadat er al reacties zijn schiet niet opVoor spelfouten ofzo issie wel goed
Weltrusten chanandlerquote:
Laat maarquote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is dat er nog niet veel reacties na deze post waren enzo anders had ik deze edit dus nooit gezien(plus dat ik er nu een beetje extra op aanhet letten was)
Slaap lekkerquote:
Het word teringkoud, en ik moet me handschoenen gaan pakkenquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi dan mag je nu uitleggen waar die kaart voor dient
Tis gewoon irritantquote:
Mwah, als het een hele foute reactie was/is wel.quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar als je een post gaat editten nadat er al reacties zijn schiet niet opVoor spelfouten ofzo issie wel goed
Foutquote:Op zondag 6 november 2005 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het word teringkoud, en ik moet me handschoenen gaan pakken![]()
En bij welk vak leer ik datquote:Op zondag 6 november 2005 23:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Foutje mag nodig eens meer gaan leren
Die reacties van modje zijn nooit echt foutquote:Op zondag 6 november 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, als het een hele foute reactie was/is wel.
Bij mijquote:Op zondag 6 november 2005 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En bij welk vak leer ik dat![]()
analyse, statica of dynamica
Ieder zijn eigen meningquote:
Pcies.quote:Op zondag 6 november 2005 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, als het een hele foute reactie was/is wel.
Ah, ik doe meestal een reactie copy pasten en bij een ander erin pleurenquote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die reacties van modje zijn nooit echt foutHij post en edit daarna een volgende quote erbij, en dat is irritant want die 2e quote in die post zie je al snel over het hoofd omdat die er eerst niet was
Ja is goedquote:
Ja en in een keer postenquote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, ik doe meestal een reactie copy pasten en bij een ander erin pleuren!
WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
BWOAAAAH morgen gewoon tot half 6 op school![]()
Vanaf half 9quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dat is ziek
Dank dankquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Die avatar van SGJ rouleert de pan uit
Wacht maar tot je mijn feestdagen avatar zietquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Die avatar van SGJ rouleert de pan uit
Ben benieuwdquote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn feestdagen avatar ziet(waar ik nog aan moet beginnen overigens
)
Goedeavondquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond. Ik kom nog even loeren hier.
Wacht maar tot je die van mij zietquote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn feestdagen avatar ziet(waar ik nog aan moet beginnen overigens
)
Ja hoiquote:
Ikke ookquote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
)
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond. Ik kom nog even snel postopkrikken
Wat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond. Ik kom nog even loeren hier.
Zeker wetenquote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hoiHet is hier wel een stuk gezelliger he?
quote:
Om te zien of het gezellig is.quote:
Dag ijsmeisquote:
quote:
Waar is het btw niet gezellig danquote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hoiHet is hier wel een stuk gezelliger he?
Okequote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]Die wordt vet hoor
Eerst maak ik een gewone avatar met Ashley Olsen en die laat ik in het FEE iconen topic aanpassen voor de kerst
Wordt een mooie
Van jou had ik wel verwacht dat je er al een had eigenlijkquote:
Gatverdammequote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dag ijsmeiswinter komt eraan hoor
![]()
Hier thuis.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar is het btw niet gezellig dan.
Of het een strenge winter wordt dat durf ik momenteel nog niet te zeggenquote:
Hoi Brechtjequote:
Nee thuis als in, waar ik woon.quote:
quote:
Jij bent wel dé persoon die ik het meest gemist heb.quote:
Fok! dusquote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee thuis als in, waar ik woon.
Geen idee, vinden ze leuk.quote:Op zondag 6 november 2005 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi BrechtjeWaarom noemen sommige je Brechteld ofzoiets ?
Jezus wat een lange post, die had je zeker in 3x kunne posten, had je weer 2 extra posts op geleverdquote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee thuis als in, waar ik woon.
[..]
![]()
[..]
Jij bent wel dé persoon die ik het meest gemist heb.![]()
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jezus wat een lange post, die had je zeker in 3x kunne posten, had je weer 2 extra posts op geleverd
ik vind jou lief![]()
![]()
Owquote:
Ik las de eerste keer "Berchje".quote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
OwWat is daar leuk aan dan
Ik vind Brechtje veel leuker klinken dan Brechteld
Ik heb altijd wel een gaatje.quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wanneer ik een gaatje heb
*systematisch in agenda bladerd
Oh.. leuk..quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik las de eerste keer "Berchje".![]()
Maar.. Maar....quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je de eerste fokker bent die die naam heeft.quote:
uquote:
Jou avatar klopt trouwens nietquote:
Het is nog niet bekend wanneer de volgende downtime is Dribbel_quote:Op maandag 7 november 2005 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend wanneer de volgende downtime is Dribbel_
als het hard regent blijf ik altijd in mijn bed liggenquote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen het is me genoege geweest voor vandaag, ik heb een lekker weekeind gehad met gister en vandaag weer veel lol en gezelligheid, morgen moet ik weer werken dus ben ik alleen in de avond aanwezig![]()
![]()
Slaaplekker allemaal, en morgen vroeg parapluu mee nemen als je weg gaatmorgen middag wordt het droger
![]()
bye bye
![]()
Ook hier trustequote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen het is me genoege geweest voor vandaag, ik heb een lekker weekeind gehad met gister en vandaag weer veel lol en gezelligheid, morgen moet ik weer werken dus ben ik alleen in de avond aanwezig![]()
![]()
Slaaplekker allemaal, en morgen vroeg parapluu mee nemen als je weg gaatmorgen middag wordt het droger
![]()
bye bye
![]()
Veel plezier dan maarquote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als het hard regent blijf ik altijd in mijn bed liggen![]()
Ook nogmaal trustequote:
Voor jou ook nogmaals trustequote:
quote:Op maandag 7 november 2005 00:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik kan het niet terugdraaien
[..]
Het gaat wel weer een beetje.
Die kwam ik in FB tegen.quote:
True.quote:Op maandag 7 november 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hij is al heel oud, maar wel goed![]()
Helemaal niks denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat een rust he![]()
wat ga jij morgen doen
quote:Op maandag 7 november 2005 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja straks gaan we door met de 2e helft
Hey, je hebt zeker straf?quote:Op maandag 7 november 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit van half 9 tot half 6 op schoolk*nkerpaupers
![]()
Lekker ruk.quote:Op maandag 7 november 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit van half 9 tot half 6 op schoolk*nkerpaupers
![]()
Werktuigbouwkunde TU Delftquote:Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker ruk.Wat doe je voor opleiding?
_
TUDquote:
owja, ik heb hier in studentenhuis ook TUinternet, zonder limiet donwloaden met gemiddeld zo'n 4mb/squote:Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
TUDjullie hebben zo'n rukke upload limiet van 50Gb per maand toch?
Je uren zijn gewoon zo ingedeeld?quote:
Hoe is het met je?quote:Op maandag 7 november 2005 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker ruk.Wat doe je voor opleiding?
_
Maar geen uploadlimiet? TUE heeft namelijk 50GB per 5 werkdagen...quote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja, ik heb hier in studentenhuis ook TUinternet, zonder limiet donwloaden met gemiddeld zo'n 4mb/s![]()
Ik leef nog, net met veel moeite users genomineerd.quote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je uren zijn gewoon zo ingedeeld?
[..]
Hoe is het met je?
jaquote:Op maandag 7 november 2005 01:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je uren zijn gewoon zo ingedeeld?
[..]
Hoe is het met je?
Ja, heb een top dag gehad, (not). De kutste zondag van dit jaarquote:Op maandag 7 november 2005 01:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik leef nog, net met veel moeite users genomineerd.Hoest na een lange dag?
quote:
sportief bezigquote:Op maandag 7 november 2005 01:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga over 30 minuten slapen. Dan is mijn MP3 gerart en op een DVD gebrand!
En ik ga denk ik voetballen
quote:Op maandag 7 november 2005 09:07 schreef snopprinses het volgende:
goedemorgen
vandaag weer es alleen op stage..wachten op de baas :/
ik ga woensdag pas weer heenquote:Op maandag 7 november 2005 09:07 schreef snopprinses het volgende:
goedemorgen
vandaag weer es alleen op stage..wachten op de baas :/
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 09:23 schreef snopprinses het volgende:
zojuist mn eerst klant via telefoon geholpen
kzou et niet wetenquote:Op maandag 7 november 2005 09:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Wat voel ik me vandaag stukken beter zeg.
indy-jones! waarom zo'n lach op je post
?
Het is wel lief van je hoorquote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef indy-jones het volgende:
[..]
kzou et niet wetenmaar ik denk laat ik iemand even vrolijk verwelkomen
oiquote:Op maandag 7 november 2005 09:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen WEST, indy-jones en snop
kga om kwart voor 11 weer naar schoolquote:Op maandag 7 november 2005 09:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is wel lief van je hoor.
Maar wat ga jij vandaan doen?
nee hoor, heb stagequote:Op maandag 7 november 2005 09:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik d8 dat je weer wag was.
Hoe is het?
aanwezig ja., maar wat doen is een 2equote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee hoor, heb stage
dus ben hele dag aanwezig
euj ik heb al wat gedaan op stage vandaag hoorquote:Op maandag 7 november 2005 09:54 schreef WEST het volgende:
[..]
aanwezig ja., maar wat doen is een 2e?
Aha. Met je school is klote, maar je laatste woorden klinken dan weer goedquote:Op maandag 7 november 2005 09:50 schreef indy-jones het volgende:
[..]
kga om kwart voor 11 weer naar schoolen verder ga ik denk vanmiddag folders lopen en nog naar m'n vriendin karin
Jaa, echt veel beterquote:Op maandag 7 november 2005 09:52 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen modje, in een beter humeur dan gisteravond?![]()
hehe.quote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee hoor, heb stage
dus ben hele dag aanwezig
weet je toevallig of in heel limburg niks gaat vandaag?quote:Op maandag 7 november 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen.
Ik probeerde op school te komen maar de treinen wilde niet meewerken!
Ehm geen idee, ik heb geen trein hier in Limburgquote:Op maandag 7 november 2005 10:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet je toevallig of in heel limburg niks gaat vandaag?
ok ;pquote:Op maandag 7 november 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm geen idee, ik heb geen trein hier in Limburg.
Wel veel vertragingen rondom Nijmegen.
wat is er dan rondom nijmegen?quote:Op maandag 7 november 2005 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm geen idee, ik heb geen trein hier in Limburg.
Wel veel vertragingen rondom Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |