Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb de (summiere) streamverslagen gelezen en op de Talpa-site gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk: dat Salsa-dansen is gewoon een extraatje toch? Ze hoéven niets, maar het is gewoon onderdeel van het feest en ze mogen er mee stoppen als ze geen zin meer hebben?
Ik zag Roel namelijk nog dansen in plaats van cocktails naar binnen slaan, dus ik dacht misschien zit er toch een verplicht tintje aan?
Heyquote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
I'm back, is het party-time?
Verder nog wat gemist eigenlijk?
Als ze met zn alle een mooie show kunnen opvoeren winnen ze wat extra'squote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef avonne het volgende:
kan iemand nog reproduceren wat de opdracht is?
1. binnen 10 minuten omkleden (goh, zomaar gehaald)
2. danspasjes leren
3. en dan...?
quote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef Sonique het volgende:
Joost heeft ECHT een ritmegevoel van een tafelpoot!!
quote:Op zondag 6 november 2005 21:48 schreef Inca het volgende:
Roel heeft een jaartje dansles gehad omdat die te jong was om uit te gaan![]()
Ik heb ook zo een vermoeden dat die komt, is al eerder in BB's geweest. En vorige week moesten ze toch ook koppels maken. Dat zou wel is hiervoor kunnen zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef Inca het volgende:
straks komt de opdracht 24 uur door dansen
De verrassing zal wel nóg meer drank zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.![]()
Of Jim komt zijn nieuwe dansalbum promotenquote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.![]()
Ik vind Roel z'n salsmoves wel grappig overigens, hij schuift met zijn voeten i.p.v. ze op te tillen.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Ze zijn lekker aan t dansen en aan de zuip![]()
Ik vond de dansmarathon in bb2 met afstand de allerleukste opdracht in alle 5 de bb's Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik heb ook zo een vermoeden dat die komt, is al eerder in BB's geweest. En vorige week moesten ze toch ook koppels maken. Dat zou wel is hiervoor kunnen zijn.
misschien moeten ze die groepering verplicht op dansles zettenquote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier was het 'vroeger' ook normaal dat je eerst eens een jaartje op dansles ging als je 15 a 16 was en pas daarná mocht je af en toe eens een avondje uit. Op je 15e a 16e ging je dus op zaterdagavond vrij dansenDat was netjes rond twaalf uur, half één afgelopen....
Tegenwoordig hangen ze op hun 13 al tot drie uur 's nachts in de kroeg
Misschien krijgen ze nu ook zo ietsquote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de dansmarathon in bb2 met afstand de allerleukste opdracht in alle 5 de bb's Maar dat is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |