welke browser gebruik je dan in godsnaamquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef super-muffin het volgende:
kunnen sommige mensen even resizen. Bij mij worden de plaatjes niet verkleint in de browser en ik heb maar 1024x768 dus ik zie maar halve bureubladen
whoaquote:
Safari.quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef johnneman het volgende:
[..]
welke browser gebruik je dan in godsnaammaar ik zal de mijne wel ff sizen
Deviantart.comquote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Waar heb je deze style gedownload?
Ziet er echt vet uit!!!![]()
safari? oh sorryquote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Safari.
Heel raar, soms worden plaatjes wel geresized en soms niet
Nieuwe achtergrond, plaatje veranderdquote:
Hoe haal je ze uit elkaaarquote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuwe achtergrond, plaatje veranderd
2 plaatjes links ash en rechts mk zoals jullie vast al hadden gezien
quote:
Dat kan ik ook zien vreemd genoeg. Er is wel verschil maar tis niet echt heel duidelijkquote:
echt een liefe foto ! die je quotte, kwou datk zon foto had van zon meid die ik leuk vindquote:
vergrendel je taakbalk es wil jequote:
Mwah vroeger was het idd moeilijk te zienquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zien vreemd genoeg. Er is wel verschil maar tis niet echt heel duidelijk
Ik welquote:@DM, ik zou die trouwens niet als wallpaper nemen maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk
Tis dat dit hoofdfoto's zijn, want als het foto's zijn waar ze gewoon op staan is het wel duidelijker inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah vroeger was het idd moeilijk te zien, maar tegenwoordig is dat behoorlijk makkelijk
(op deze foto's zit het er net tussen in
)
Wat een verkapte kutopmerkingquote:Ik wel, ik heb wel smaak
ik sta op t plaatjequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[afbeelding]
Gentoo Linux, 2.6.14, Kde 3.5 rc1, Konqueror 3.4.92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |