Tanjaquote:Op maandag 7 november 2005 04:13 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site: "De verloskundigen, Karlijn en Kimberly, komen het Huis binnen en stellen zich voor." Ik had alleen Karlijn verkeerd geschreven
Okeey een nieuwe vraag.
Wie kwam er als allerlaatste bewoner tijdens de 1e dag (de openingsavond dus) in het huis?
rikkert?quote:Op maandag 7 november 2005 04:13 schreef BlaBlub het volgende:
Van de Talpa site: "De verloskundigen, Karlijn en Kimberly, komen het Huis binnen en stellen zich voor." Ik had alleen Karlijn verkeerd geschreven
Okeey een nieuwe vraag.
Wie kwam er als allerlaatste bewoner tijdens de 1e dag (de openingsavond dus) in het huis?
Trustenquote:Op maandag 7 november 2005 04:16 schreef BlaBlub het volgende:
Goed! Rica nu mag jij een vraag verzinnen
Ik ben slapen
Helemaal goedquote:
Chantalquote:Op maandag 7 november 2005 05:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel 1
Eugh.. Menno en Joost en ze zijn de jacuzzi aan het laagmaken/schoonmaken?quote:Op maandag 7 november 2005 05:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In 1 x goed!!!
Nog eentje en dan mag jij!
Wie zijn dit en wat zijn ze aan het doen?
[afbeelding]
Goedquote:Op maandag 7 november 2005 05:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Eugh.. Menno en Joost en ze zijn de jacuzzi aan het laagmaken/schoonmaken?
Ga toch weg man jij speelt valsquote:Op maandag 7 november 2005 05:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In 1 x goed!!!
Nog eentje en dan mag jij!
Wie zijn dit en wat zijn ze aan het doen?
[afbeelding]
Heheh, okquote:
Uit mijn hoofd: 11.14 uur.quote:Op maandag 7 november 2005 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh, ok
Hoelaat werd Joscelyn geboren?
OMG goed geheugen zegquote:Op maandag 7 november 2005 05:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: 11.14 uur.
Zit iig in de buurt
Was het goed? Yeeehh!quote:Op maandag 7 november 2005 05:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG goed geheugen zeg![]()
Dat hebben de verloskundigen als eerst gezegd, terwijl op de site 11:16 staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zus is volgens mij ook van chantal, hoor!
quote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef avonne het volgende:
Hoeveel geld zit er in de kluisGoed! jij mag de volgende vraag doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zus was toch al beantwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door avonne op 07-11-2005 09:37:50 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door scanman01 op 07-11-2005 11:58:37 ]My soul is painted like the wings of butterflies
Correctquote:Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Was dat niet dat Menno en Ingrid eieren in de sokken moesten doen en rond moesten worden gedragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chips te laatI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist het nogquote:Op maandag 7 november 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Dat klopt, scanman!Gegokt of wist je het?
Kan ik niet goedkeurenquote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Joost, Menno en Roel kijken naar haren in het doucheputje?
Je was wel warm, maar het waren geen harenquote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee wat daar gebeurt
En Rikkert Menno kreeg de schuldquote:Op maandag 7 november 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
Voor het geval je ook dit niet goedkeurt: ik bedoel sperma, waarvan de viscositeit is veranderd door het warme douchewater.
Jawelquote:Op maandag 7 november 2005 12:41 schreef Gert het volgende:
Een "kwakje", zou daar liggen.
Nee zo werkt het niet. Eerst het fiat van de vragensteller afwachten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef dragems het volgende:
kom op nieuwe vraag mensen
[ Bericht 28% gewijzigd door Isabeau op 07-11-2005 13:12:54 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Nieuwe vraag:
Joost vertelde een keer dat hij een kookeiland wilde later. Met welke tegenvraag reageerde Nathalie hierop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
dat moest toch????quote:Op maandag 7 november 2005 13:45 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat met die spoiler tags hier?
Twee maal fout.quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
Ik heb de streams niet gevolgd, maar ik gok dat Rob altijd een tasje meeneemt en dat Dido er altijd eentje koopt.
Ing neemt mee en Joost betaald dan?quote:Op maandag 7 november 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |