Ik reed vanmiddag tegen 15 uur over de Norbruislaan richting centrum, en kwam bij het Bernhardplein. Dat is in Zuilen (volgens mij).
Op die hoek (aparte kruising met verkeerslichten) zag ik op de weg een agent staan (snel gordel om), maar toen ik dichterbij kwam zag ik dat zijn aandacht naar iets anders uitging: op de stoep lagen 4 of 5 kerels (waarvan 2 volgens mij rond de 14 jaar) met de armen en benen gespreid, 2 agenten hielden ze onder schot, en een andere agent was ze 1 voor 1 van een setje boeien aan het voorzien. Volgens mij waren er overigens op dat moment nog maar 4 agenten ter plekke, ik kreeg echt de indruk dat het echt net gaande was.
Terwijl ik verder reed (Prins Bernhardlaan en Burg. van Tuyllkade) kwam ik nog wat politiewagens met zwaailichten aan tegen.
De grote vraag is natuurlijk: iemand een idee wat er gaande was?
Ik ga eens even op de sites van de politie, gemeente en de lokale radio/tv kijken, als ik wat vind post ik het meteen.
Zou het trouwens misschien hiermee te maken kunnen hebben?
Heli cirkelt boven Overvecht en Zuilen (utrecht)......... gezien het verschil in tijdstip waarschijnlijk niet.