Dat zijn van die standaard politieke praatjes. Eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Meki het volgende:
Zij die geweld en angst willen zaaien, zullen worden opgepakt, berecht en gestraft,” aldus Chirac. Hij beklemtoonde daarbij dat de toestanden in de voorsteden moeten worden verbeterd „met repect voor iedereen, met rechtvaardigheid en gelijkheid van kansen”.
Wellicht dat de webmaster van die reljongeren ff een linkje wil doorsturenquote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef McCarthy het volgende:
deel 8 alweer, wat gaat het toch hard
btw: ik heb nog geen link naar een webcam langs zien komen. Lijkt me wel mooi om 's avonds eens zo'n suburbje te zien.
21h30: Seine-Maritime: nieuwe branden, auto ramt een commissariaatquote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef Omaha het volgende:
21h30: Seine-Maritime: nouveaux incendies, voiture bélier contre un commissariat
21h24: La trésorerie principale de Trappes (Yvelines) incendiée
bron: TF1
ze waren bezig met het ophangen volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht dat de webmaster van die reljongeren ff een linkje wil doorsturen
Welke zwengel valt er aan de Franse economie te geven. Nog meer landbouw subsidies?quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef McCarthy het volgende:
een potentiele oplossing is natuurlijk om de economie een zwengel te geven van hier tot tokio. In dat overgerugeleerde Frankrijk waar de burgers tot de zwaarst uitgeknepenen van de wereld behoren (ja het kan nog erger dan in NL) zou dat geen probleem moeten zijn.
Alleen dan gaan de vakbonden weer rellen.
Zal wel Le Havre zijn dan? Daar waren al eerder incidenten (zie mijn kaart in de OP).quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Seine-maritime is trouwens in Normandië
drolledraaier 1e klas die gast. Allebehalve populair onder buitenlandse collega MPs (want wie gooit er weer roet in elk willekeurig voorstel: Chirac) , ook in eigen land zwalkt hij dus maar wat aan. Hij Hoopt dat mensen als Villipen of Sarkozy de kastanjes uit het vuur halen. Ik hoop dat hij de eerst volgende verkiezingen keihard op zijn arrogante rotsmoel gaatquote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zijn van die standaard politieke praatjes. Eerst zien dan geloven.
Laten ze eerst deze rellen de kop in drukken.
staat er verder niet bij, 't zijn news-flashes....quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zal wel Le Havre zijn dan? Daar waren al eerder incidenten (zie mijn kaart in de OP).
denk anders niet na voor je iets postquote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef McCarthy het volgende:
een potentiele oplossing is natuurlijk om de economie een zwengel te geven van hier tot tokio. In dat overgerugeleerde Frankrijk waar de burgers tot de zwaarst uitgeknepenen van de wereld behoren (ja het kan nog erger dan in NL) zou dat geen probleem moeten zijn.
Alleen dan gaan de vakbonden weer rellen.
dat hoor ik ook, maar lijkt me nu nog belachelijk om op deze manier de schuld af te schuiven.. vooralsnog houd ik het op lichtelijk georganiseerde rellen..quote:Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef McCarthy het volgende:
je hoort trouwens dat het een soort georganiseerde jihad is. Dat zelfs al-quada er mee te maken heeft
nee, juist minder overheid. Iets wat ik ook in POL met enige regelmaat van de klok loop te propaganderenquote:Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welke zwengel valt er aan de Franse economie te geven. Nog meer landbouw subsidies?
Babelfishquote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
letterlijke computervertalingen:
"Seine-maritime: new fires, car ram against a commissionership"
en die andere wordt helemaal niets meer
Principal funds of Trap Doors (Yvelines) burned
via
http://ets.freetranslation.com/
quote:De in brand gestoken hoofdstaatskas van Valdeuren (Yvelines)
ja of de maffia heb ik ook ergens gehoordquote:Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef McCarthy het volgende:
je hoort trouwens dat het een soort georganiseerde jihad is. Dat zelfs al-quada er mee te maken heeft
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=514&u=/ap/20051106/ap_on_re_eu/france_rioting_84quote:Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat hoor ik ook, maar lijkt me nu nog belachelijk om op deze manier de schuld af te schuiven.. vooralsnog houd ik het op lichtelijk georganiseerde rellen..
lijkt mij niet onwaarschijnlijk je hebt niet voor niets 200 molotov cocktail in je kelder liggen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef McCarthy het volgende:
Die threads zijn me bekend maar dat lijkt me eerder een oplossing voor de lange termijn. Eerst moeten ze deze rellen de kop in drukken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef McCarthy het volgende:
nee, juist minder overheid. Iets wat ik ook in POL met enige regelmaat van de klok loop te propaganderen
brandbommen ja, molotov'squote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=514&u=/ap/20051106/ap_on_re_eu/france_rioting_84
ik heb het niet allemaal gelezen maar ze hebben het over een bommenmaakfabriek
niet voor niets ben ik met je eens, maar het is niet moeilijk om in een paar uur veel flessen en liters benzine te verzamelen, dat lukt mij ook met een handjevol kennissen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
lijkt mij niet onwaarschijnlijk je hebt niet voor niets 200 molotov cocktail in je kelder liggen.
al zou ik al quaida er niet bij betrekken
nog niet, hopelijk blijft het zo, want dat zal niet goed opgepakt worden denk ik..quote:Op zondag 6 november 2005 21:48 schreef Julien het volgende:
dat er nog geen doden zijn gevallen (behalve die 2 jochies) mag ook een wonder heten
als er doden gaan vallen dan gaat het pas echt los (en met doden verwacht ik 5 mensen)quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog niet, hopelijk blijft het zo, want dat zal niet goed opgepakt worden denk ik..
Ja daar heb je BinLaden niet voor nodig.quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet voor niets ben ik met je eens, maar het is niet moeilijk om in een paar uur veel flessen en liters benzine te verzamelen, dat lukt mij ook met een handjevol kennissen.
21h30: Seine-Maritime: nouveaux incendies, voiture bélier contre un commissariatquote:
het kan natuurlijk dat ze gevallen doden voorlopig maar even geheim houden (wat mij ook niet onverstandig lijkt)quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog niet, hopelijk blijft het zo, want dat zal niet goed opgepakt worden denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |