abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32037653
Die 2e is een incident bij een gebouw, ongeveer
pi_32037685
letterlijke computervertalingen:
"Seine-maritime: new fires, car ram against a commissionership"

en die andere wordt helemaal niets meer
Principal funds of Trap Doors (Yvelines) burned

via
http://ets.freetranslation.com/
pi_32037692
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Meki het volgende:
Zij die geweld en angst willen zaaien, zullen worden opgepakt, berecht en gestraft,” aldus Chirac. Hij beklemtoonde daarbij dat de toestanden in de voorsteden moeten worden verbeterd „met repect voor iedereen, met rechtvaardigheid en gelijkheid van kansen”.
Dat zijn van die standaard politieke praatjes. Eerst zien dan geloven.

Laten ze eerst deze rellen de kop in drukken.
  zondag 6 november 2005 @ 21:38:16 #190
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_32037733
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef McCarthy het volgende:
deel 8 alweer, wat gaat het toch hard

btw: ik heb nog geen link naar een webcam langs zien komen. Lijkt me wel mooi om 's avonds eens zo'n suburbje te zien.
Wellicht dat de webmaster van die reljongeren ff een linkje wil doorsturen
pi_32037756
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef Omaha het volgende:
21h30: Seine-Maritime: nouveaux incendies, voiture bélier contre un commissariat
21h24: La trésorerie principale de Trappes (Yvelines) incendiée

bron: TF1
21h30: Seine-Maritime: nieuwe branden, auto ramt een commissariaat
21h24: ik weet het nederlandse woord niet voor trésorerie, wij hebben dat niet in NL. de letterlijke vertaling is schatkist, het is een soort van staatskas. iig in Trappes en uitgebrand
  zondag 6 november 2005 @ 21:38:58 #193
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32037757
een potentiele oplossing is natuurlijk om de economie een zwengel te geven van hier tot tokio. In dat overgerugeleerde Frankrijk waar de burgers tot de zwaarst uitgeknepenen van de wereld behoren (ja het kan nog erger dan in NL) zou dat geen probleem moeten zijn.

Alleen dan gaan de vakbonden weer rellen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32037776
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wellicht dat de webmaster van die reljongeren ff een linkje wil doorsturen
ze waren bezig met het ophangen volgens mij.
pi_32037828
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef McCarthy het volgende:
een potentiele oplossing is natuurlijk om de economie een zwengel te geven van hier tot tokio. In dat overgerugeleerde Frankrijk waar de burgers tot de zwaarst uitgeknepenen van de wereld behoren (ja het kan nog erger dan in NL) zou dat geen probleem moeten zijn.

Welke zwengel valt er aan de Franse economie te geven. Nog meer landbouw subsidies?
pi_32037853
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Seine-maritime is trouwens in Normandië
Zal wel Le Havre zijn dan? Daar waren al eerder incidenten (zie mijn kaart in de OP).
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zondag 6 november 2005 @ 21:42:19 #197
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32037886
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zijn van die standaard politieke praatjes. Eerst zien dan geloven.

Laten ze eerst deze rellen de kop in drukken.
drolledraaier 1e klas die gast. Allebehalve populair onder buitenlandse collega MPs (want wie gooit er weer roet in elk willekeurig voorstel: Chirac) , ook in eigen land zwalkt hij dus maar wat aan. Hij Hoopt dat mensen als Villipen of Sarkozy de kastanjes uit het vuur halen. Ik hoop dat hij de eerst volgende verkiezingen keihard op zijn arrogante rotsmoel gaat
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 6 november 2005 @ 21:43:20 #198
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32037924
je hoort trouwens dat het een soort georganiseerde jihad is. Dat zelfs al-quada er mee te maken heeft
pi_32037928
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef highway101 het volgende:

[..]

Zal wel Le Havre zijn dan? Daar waren al eerder incidenten (zie mijn kaart in de OP).
staat er verder niet bij, 't zijn news-flashes....
pi_32037944
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef McCarthy het volgende:

denk anders niet na voor je iets post
pi_32037958
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef McCarthy het volgende:
je hoort trouwens dat het een soort georganiseerde jihad is. Dat zelfs al-quada er mee te maken heeft
dat hoor ik ook, maar lijkt me nu nog belachelijk om op deze manier de schuld af te schuiven.. vooralsnog houd ik het op lichtelijk georganiseerde rellen..
  zondag 6 november 2005 @ 21:45:49 #202
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32037990
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Welke zwengel valt er aan de Franse economie te geven. Nog meer landbouw subsidies?
nee, juist minder overheid. Iets wat ik ook in POL met enige regelmaat van de klok loop te propaganderen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 21:46:11 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32038001
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
letterlijke computervertalingen:
"Seine-maritime: new fires, car ram against a commissionership"

en die andere wordt helemaal niets meer
Principal funds of Trap Doors (Yvelines) burned

via
http://ets.freetranslation.com/
Babelfish
quote:
De in brand gestoken hoofdstaatskas van Valdeuren (Yvelines)
pi_32038023
quote:
ja of de maffia heb ik ook ergens gehoord
pi_32038024
Evreux

De onlusten waren vannacht volgens de politie het hevigst in het honderd kilometer ten westen van Parijs gelegen Evreux. Zeker vijftig auto's, winkels en bedrijfspanden werden daar in brand gestoken. Vijf politieagenten en drie brandweermannen raakten gewond bij gevechten met jongeren. Ook in de regio Seine-Saint-Denis ten noordoosten van Parijs, waar de onlusten begonnen, werd weer op tal van plaatsen brand gesticht.

De Franse radio meldde dat inwoners van de voorstad Drancy twee 14-jarigen hadden opgepakt die brand wilden stichten. In de regio Essonne, ten zuiden van Parijs, gingen vijf lokalen van kleuterschool Assepoester in vlammen op, evenals twee lokalen van een andere school.

De problemen werden tien dagen geleden uitgelokt toen twee jongeren van allochtone afkomst kortbij Parijs omkwamen toen ze op de vlucht waren voor de politie.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 6 november 2005 @ 21:46:43 #206
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32038025
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

dat hoor ik ook, maar lijkt me nu nog belachelijk om op deze manier de schuld af te schuiven.. vooralsnog houd ik het op lichtelijk georganiseerde rellen..
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=514&u=/ap/20051106/ap_on_re_eu/france_rioting_84
ik heb het niet allemaal gelezen maar ze hebben het over een bommenmaakfabriek
pi_32038049
quote:
lijkt mij niet onwaarschijnlijk je hebt niet voor niets 200 molotov cocktail in je kelder liggen.

al zou ik al quaida er niet bij betrekken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32038056
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef McCarthy het volgende:
nee, juist minder overheid. Iets wat ik ook in POL met enige regelmaat van de klok loop te propaganderen
Die threads zijn me bekend maar dat lijkt me eerder een oplossing voor de lange termijn. Eerst moeten ze deze rellen de kop in drukken.
pi_32038083
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef McCarthy het volgende:

[..]

http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=514&u=/ap/20051106/ap_on_re_eu/france_rioting_84
ik heb het niet allemaal gelezen maar ze hebben het over een bommenmaakfabriek
brandbommen ja, molotov's
pi_32038110
dat er nog geen doden zijn gevallen (behalve die 2 jochies) mag ook een wonder heten
pi_32038123
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

lijkt mij niet onwaarschijnlijk je hebt niet voor niets 200 molotov cocktail in je kelder liggen.

al zou ik al quaida er niet bij betrekken
niet voor niets ben ik met je eens, maar het is niet moeilijk om in een paar uur veel flessen en liters benzine te verzamelen, dat lukt mij ook met een handjevol kennissen.
pi_32038154
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:48 schreef Julien het volgende:
dat er nog geen doden zijn gevallen (behalve die 2 jochies) mag ook een wonder heten
nog niet, hopelijk blijft het zo, want dat zal niet goed opgepakt worden denk ik..
pi_32038203
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

nog niet, hopelijk blijft het zo, want dat zal niet goed opgepakt worden denk ik..
als er doden gaan vallen dan gaat het pas echt los (en met doden verwacht ik 5 mensen)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 21:52:30 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32038223
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

niet voor niets ben ik met je eens, maar het is niet moeilijk om in een paar uur veel flessen en liters benzine te verzamelen, dat lukt mij ook met een handjevol kennissen.
Ja daar heb je BinLaden niet voor nodig.

En anders is het een jihad van lik me kutje., Het zijn ernstige rellen tot op heden. Verontrustend, maar er is nog (lang) geen sprake van een jihad. Dan had men ook de confrontatie wel meer opgezocht met de autochtoon lijkt me.
  zondag 6 november 2005 @ 21:53:25 #215
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32038254
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Meki het volgende:

[..]

kan iemand dit vertalen
21h30: Seine-Maritime: nouveaux incendies, voiture bélier contre un commissariat
21h24: La trésorerie principale de Trappes (Yvelines) incendiée
[/quote]

Seine-Maritime: nieuwe brandstichtingen, "ram"voertuig in politiecommisiaraat gereden (bulldozer of zo vermoed ik, of een ander voertuig)

Trésorérie = een of andere financiële afdeling van de gemeente waarvan sprake (vergelijk met "de Belgische schatkist", schat = "trésor"). Incendieé = "in brand gestoken".

sorry Prego, je ben me één pagina voor maar ik kan de snelheid van de discussie dan ook niet meer bijhouden
---verdwijnt---
pi_32038355
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

het kan natuurlijk dat ze gevallen doden voorlopig maar even geheim houden (wat mij ook niet onverstandig lijkt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')