hahaha dat is ook nog eens waar. men moet wel minimaal een bmw5 kunnen betalen anders komt het tuig de bed niet uitquote:Op zondag 6 november 2005 19:55 schreef dancemacabre het volgende:
Pectold vergeet enkele primaire behoeften nl. de cabrio en de nodige vrije tijd, dus een baan aan 1100¤ wordt weggehoond als blijk van weinig respect.
Vertel eens danquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Slarioux het volgende:
Ik vind de topictitel een beetje melodramatisch eigenlijk.
Nu wordt alles wellicht uitgelicht, ook als het tot vorige week nog 'normaal' wasquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef highway101 het volgende:
@ PREGO. Misschien lees je er niets over in de krant omdat het vrij normaal is? Volgens wikipedia worden er elke nacht 20 tot 40 auto's in Frankrijk in brand gestoken, en worden er per jaar 9000 politieauto's "gestenigd". Misschien ging het om een paar auto's in Lyon.
En onder de noord Afrikanen zit geen racisme zeker ? Alles wat Joods, Amerikaans, homosexueel, of zich kritisch opstelt ten opzichte van de Islam word onmiddelijk vogelvrij verklaard. Het bekende verhaal van de pot en de ketel.quote:Op zondag 6 november 2005 19:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
En de situatie in die Franse buitenwijken is nog veel erger dan bij ons in de 'mindere' buurten. Dat zijn echte ghetto's, met geen ander doel opgezet. Volstrekt geïsoleerd, verwaarloosd en zeer onveilig. Daar is de Schilderswijk een braaf kwartiertje bij.
Er zit heel veel grof racisme, of op z'n minst superioriteitsdenken, onder de Franse bevolking. Veel meer dan in Nederland. Hier kunnen we vooral goed schelden, maar dat doen we eigenlijk omdat we liever geen ruzie hebben.
hehe.. nu ook nog even het daad bij het woord voegen...quote:Op zondag 6 november 2005 20:00 schreef Godslasteraar het volgende:
En een stuk van de hand van Sarkozy himself![]()
Mein Name wird von den Banden verhöhnt. Wie schön!
...............
..............
Mijn naam wordt door bendes, die hele stadswijken terroriseren, bespot. Gelukkig maar! Zo hoort het ook. Wat mij veel meer zou shockeren, zou zijn als ik door hen opgehemeld zou worden!
Als criminelen en bandieten onze veiligeheidspolitiek niet waarderen is het redelijk dat juist een dergelijke politiek door de Franse bevolking ondersteund wordt. De slachtoffers hebben meer recht op bescherming en medeleven als de agressors. Het recht is er in de eerste plaats om de zwakken te beschermen. Preventie, onontbeerlijk, mag repressie niet uitsluiten, en wel als deze juist en noodzakelijk is
Sarkozy for President![]()
die kijken nog niet op of om op dit moment, reken daar maar op.quote:Op zondag 6 november 2005 20:05 schreef schanuleke het volgende:
als ik de nederlandse politie was zou ik alvast wat hollowpoint inslaan
Tsja, het is natuurlijk niet goed voor de wijnhandel.quote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
"Ook in Nederland wordt met toenemende zorg gekeken naar wat in Frankrijk gebeurd."
Ik ga een deel van jou sig gebruikenquote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Mrln het volgende:
[..]
lulletje shoarma wat doe je hier dan nog ??![]()
damn.. inderdaad zo verschrikkelijk groot ja...quote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef highway101 het volgende:
Even een blik op de omvang van Paris en de enorme uitgestrekte voorsteden:
[afbeelding]
de nederlandse plisie in de grote steden bestaat tegenwoordig merendeels zelf uit noord afrikanen. daar heb ik weinig tot geen vertrouwen inquote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kijken nog niet op of om op dit moment, reken daar maar op.
alleen als je licentie betaaldquote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga een deel van jou sig gebruikenDie discussie zat ik ook in namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |