quote:
Klopt !quote:Op maandag 7 november 2005 08:54 schreef Fling het volgende:
Ik kan die van Petitdali niet meer zien, ook niet in het vorige topic![]()
Ben ik de enige met dit probleem?
Zenkjoequote:Op maandag 7 november 2005 09:00 schreef avonne het volgende:
Klopt !
Deze is er nog wel
http://www.putfile.com/petitdali#home
quote:
quote:
ehh bommie......ik zag nergens copyrights...dus uhhhh....quote:Op zondag 6 november 2005 21:24 schreef versabommie het volgende:
kreabeabommie doet ook een poging....
[afbeelding]
quote:
geweldigquote:Op donderdag 10 november 2005 01:20 schreef caradoc het volgende:
[afbeelding]
Ik was die face transformer al een tijdje kwijt. Een geweldig ding is dat! Maar ff dit in elkaar geflanst met behulp van dat ding
Geniaalquote:
heb dit album thuis nog ergens in de kast liggen, geweldig plaatje zo, complimenten.quote:
Geniaalquote:
quote:
niet echt hoorquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Pinball het volgende:
Scanman01 is te bescheiden om ze zelf te plaatsen, maar die blijkt ook hele verdienstelijke fakes te maken.
[afbeelding]
Deze vind ik geweldig, dus quote ik hem maar ff.quote:
Leuk.. hahaha.. ware het niet dat die capture 0% bewerkt isquote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef Pinball het volgende:
Scanman01 is te bescheiden om ze zelf te plaatsen, maar die blijkt ook hele verdienstelijke fakes te maken.
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 21:17 schreef newcleus het volgende:
scanman01, jij werkt via PhotoShop 7 en dat maakt je plaatjes zachter, gladder, geef-het-een-naam.
LOL.. nee hoor. Ligt natuurlijk gewoon aan de verbinding die je hebt. Sommigen hebben veel meer storing op de streams dan anderen. Ligt er ook aan via welke server je kijkt enz enz enz. Saven via photoshop of welk ander programma dan ook (ik gebruik 5 verschillende) maakt eigenlijk helemaal niets uit.quote:Op zondag 13 november 2005 21:34 schreef newcleus het volgende:
Ja sorry.![]()
Ik las vanavond al een hele discussie over je plaatjes.....
Afgelopen weken meerdere malen een scan van jou vergeleken met mijn eigen screenshots.
Zit overduidelijk verschil in, waarbij de jouwe er altijd cleaner uit ziet.
Als jij het niet doet, doet het programma het voor je.![]()
Jij snapt hem niet scan.quote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk.. hahaha.. ware het niet dat die capture 0% bewerkt is![]()
Als je dan graag zo leuk wilt zijn, plaats dan wel de juiste![]()
Ik heb het idee dat ik hem dan ook niet wil snappen. Maar die tekst eronder mag je in het vervolg wél achterwege laten.quote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet scan.![]()
Maar dat kon eigenlijk ook niet, want hij is nu pas af.
![]()
Prima, ik zal jouw naam achterwege laten.quote:Op zondag 13 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat ik hem dan ook niet wil snappen. Maar die tekst eronder mag je in het vervolg wél achterwege laten.
quote:
Allebeiquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:22 schreef PeterV het volgende:
Het valt een beetje stil hier.
Daarom:
[afbeelding]
wil het best doen maar zit op me welk kan ik niet makenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
Heeft iemand de cap van het moment dat Natalie toch op de bank kwam... dat schijnheilige gezicht dat ze zogenaamd niet meer wist dat ze Menno's bed had ondergeveegd met haar zwarte voeten?
Dat vind ik op dit moment een van de mooiste fakes!
Dat en die blik die ze had, dat ze iedereen probeerde te overtuigen dat ze zich van de prins geen kwaad wist. (Terwijl ze _wel _ wist waar hij het over had, ennnnnn stiekum ook wel wist dat de bewoners haar niet zouden geloven.quote:
Ik blijf lachen om deze!quote:
o my godquote:
Dit is de beste die ik ooit gezien hebquote:
OMG..Die is echt verschrikkelijk.quote:
Fijne binnenkomer.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef Scan het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het echt niet laten...
b.t.w...deze username van mij is wel een beetje ongelukkig gekozen...kan ik die nog wijzigen of moet ik opnieuw registreren??
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef Scan het volgende:
[afbeelding]
Ik kon het echt niet laten...
b.t.w...deze username van mij is wel een beetje ongelukkig gekozen...kan ik die nog wijzigen of moet ik opnieuw registreren??
Heel geschikt van je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:37 schreef Scan het volgende:
hmm om verwarring te voorkomen met "scanman" (die vaak afgekort word) zal ik me maar eens opnieuw aanmelden..
quote:
quote:
Gelukkig niet zeg......quote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hangt dat bij je aan de muur?
Topper!quote:
quote:
Wauwwww notaris!!!quote:
eeehm, ik durf het bijna niet te vragen: waarom niet? Kritiek mag toch? Positief (gebeurt veelvuldig) en negatief toch ook?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Opgeschoond.
Als je de fakes slecht vindt, reageer dan niet.
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef buzzer het volgende:
Die Calimero
De glas in Lood pic dient nu als wallpaper, echt bijzonder mooi
die grap wordt een beetje flauw...quote:
quote:
quote:petitdali - vrijdag 25 november 2005 @ 14:25
--------------------------------------------------------------------------------
le chat noir
Wat een supergaaf plaatjequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Lieve Chantal, bedankt voor al het kijkplezier en veel geluk![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef Krizmir het volgende:
Dido Hilton met haar Tinkerroel
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is leuk!quote:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 december 2005 00:36 schreef Krizmir het volgende:
Roel en Dido over een aantal jaar
[afbeelding]
Roel moet nog zo'n klein snorretje.quote:Op maandag 5 december 2005 00:36 schreef Krizmir het volgende:
[afbeelding]
waar is de oppas oftewel Naaathalie?quote:Op maandag 5 december 2005 00:36 schreef Krizmir het volgende:
[afbeelding]
Roel met extra onderkin en nekquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Geen PetitDali, maar ik heb een poging gedaanmisschien past ie beter in het ambachtelijk slechte fakes topic
[afbeelding]
je vergeet zijn leuke strikjequote:
Ja die vind ik erg Urbanquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef Kleintje het volgende:
Ze blijven geweldig.
Misschien kunnen jullie iets met deze foto van Talpa?
Even de randjes van haar vleeskleurige string wegwerken enzo
Maak er maar wat moois van:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:15 schreef bhs het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zeker 10 kilo aangekomen...
Is dat een fake?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:15 schreef bhs het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zeker 10 kilo aangekomen...
quote:
Zeer mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |