Ik weet niet of het al bekend is, maar hij is er al! heb hem gister gedownload!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:04 schreef bonke het volgende:
ik zit te wachten op stargate atlantis 02/17
of is die er al ?
vond de schok namelijk wel groot toen ik las datquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef Nachoman het volgende:
spoilers worden alijt verborgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Volgens mij komt SG-1 Volume 44 op 13 februari, en volume 45 een maand later op 27 maart.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Ericjuh het volgende:
ik lees dit topic niet door ivm mogelijk spoilers.. maar kan iemand mij vertellen of d'r al een datum bekend is voor de dvd box seizoen 9?
want seizoen 9 is over helft met uitzenden.. en vorige keer kwam dvd box zowat gelijk na seizoen 8!
SG-1 is er elke vrijdag (zaterdag voor ons), Atlantis elke maandag (dinsdag voor ons) (Sci-Fi zend Atlantis ook op vrijdag uit maar die zitten nog maar aan aflevering 12, de Canadezen al aan 17 ofzo)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef JK het volgende:
Ben benieuwd of de Ori zelf ook nog verschijnen aan het SG-1 team..... of dat ze zich ook een beetje aan de regeltjes houden van de Ancients door zich niet zo zeer te bemoeien met alles wat 'lager' is. Heb nog geen Ori gezien eigenlijk, zoals we bijv. Oma Desala zagen.
9x12 zal vandaag wel her en der verschijnen ? Komen er nu elke vrijdag een nieuwe Atlantis en SG-1 of is het week om week ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan hebben![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Retuobak het volgende:
Bij mij meer aan de andere sci-fi series dieik heb het over de stijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedaan hebben1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Roger that.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:18 schreef kriele het volgende:
Misschien handiger om Sci-Fi channel als betaalzender aan te bieden op de kabel. Daar wil ik best wat extra voor betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 12 stond afgelopen zaterdag al op de gebruikelijke plekken...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Noedie het volgende:
waarom is aflevering 12 er nog niet? Of is er geen aflevering geweest deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |