een paar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Mirel het volgende:
Nog een paar afleveringen en dan is het tot na de zomervakantie wachten..
Nog 10 ja, en dan season 10 in Juli weer . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:08 schreef kree het volgende:
zijn er toch nog 10 volgensmij (oftewel een half seizoen!)![]()
Minimaal 6 uur later iig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef Mirel het volgende:
8:15 PM Amerikaanse tijd wordt ie dus uitgezonden, ik weet niet hoe laat dat hier is... en dan moet ie ook nog geupload worden..
Nee, voor ons is hij er maar op 7 januari..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:34 schreef Nachoman het volgende:
ja maar 6 januari moest hij er al zijn, dan is het toch ongeveer 2 - 4 uur later op t*rrent sites te vinden...![]()
Nou, voorlopig nog niet op "de bekenden". Of hij staat er onder een alias.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
Nee, voor ons is hij er maar op 7 januari..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Die kant kan het wel opgaan.quote:Hmm ja als het maar niet zo Dragonball Z achtig wordt..
Ik vind dat meer lijken op een Earth: Final Conflict dan op DBZ eigenlijk. DBZ is gewoon overkill in every sense of the wordquote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kant kan het wel opgaan.
Check Daniel maar die het wilde gaan opnemen tegen Anubis:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ascended wezens die het tegen elkaar opnemen, da's echt totale gekte
Ga je diep schamen man ! Ik heb hier weken op gewacht ! (als het niet maanden zijn)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef TechXP het volgende:
oh is die ook weer begonnen.. helemaal niet aangedacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |