idd ze had niet voor niets een harem van 12 mannen tegelijk die wat met haar wilden beginnen...quote:Op zondag 6 november 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk en daar hoef je niet eens knap voor te zijn. Ik denk trouwens dat Dido haar hele leven lang al aanbeden is en ze is niet anders gewend. Ook sneu.
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
Goeie navond weer terug van weggeweest![]()
![]()
Wie zegt dat dat waar is? Misschien heeft ze dat wel net zo verdraaid als haar lulverhaaltje over Menno.quote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
idd ze had niet voor niets een harem van 12 mannen tegelijk die wat met haar wilden beginnen...
ik wilde hier iets schrijven, maar dat zou te opschepperig klinkenquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef Bocaj het volgende:
idd ze had niet voor niets een harem van 12 mannen tegelijk die wat met haar wilden beginnen...
Hoi hoiquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
Allo Alloquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
Klopt! Vertelde ze gisteren ook aan Chantal. Dat iedereen haar altijd aanbid en knap vind, daarom waren de redenen achter de nominaties zo'n schok voor haar.quote:Op zondag 6 november 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk en daar hoef je niet eens knap voor te zijn. Ik denk trouwens dat Dido haar hele leven lang al aanbeden is en ze is niet anders gewend. Ook sneu.
Dobryquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
Even terug bladeren naar vorige post van mij waar ik zeg dat ik zeg dat Lieske wel lekker bezig is en ik zowat een pluspunt wil geven....quote:
Owjaquote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik wilde hier iets schrijven, maar dat zou te opschepperig klinken
Inderdaad, en Joost staat daaronder. Komop, Dido en Nathalie behandelen hem als schoothondje.quote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef Isabeau het volgende:
<..>
Ik denk dat Lieske niet eens meer een plekje heeft.
<..>
Als je dat tegen Dido zegt, word ze enorm giftig.quote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef Day het volgende:
En ze loopt als een paard.
Nee een schimmelpaardje die zijn leukquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je dat tegen Dido zegt, word ze enorm giftig.
Maar als je zegt dat ze loopt als een raspaard, vindt ze het heerlijk en mag je haar vriendin zijn.
En als je zegt dat ze loopt als een mank raspaard dan snapt ze je nietquote:Op zondag 6 november 2005 19:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je dat tegen Dido zegt, word ze enorm giftig.
Maar als je zegt dat ze loopt als een raspaard, vindt ze het heerlijk en mag je haar vriendin zijn.
Misschien moet je een keertje utgaan in Heemstede, Haarlem, Aerdenhout en zo...quote:
Wat grappig, ik ken weinig mensen die net als ik totaal andere definities van knap en mooi hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef Day het volgende:
Oveirigens vind ik Dido er goed uit zien, maar ik vind haar niet knap en zeker niet mooi.
Ik ga naar Delden is om de hoek hier... Delden is volgens Lieske het Aerdenhout van het oostenquote:Op zondag 6 november 2005 19:29 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien moet je een keertje utgaan in Heemstede, Haarlem, Aerdenhout en zo...
Goeie film.quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef versabommie het volgende:
Zo, ik ga ook eens een fakeduit in 't zakkie doen...
[afbeelding]
Nice!quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef versabommie het volgende:
Zo, ik ga ook eens een fakeduit in 't zakkie doen...
[afbeelding]
Zegt Lieske dat? Okee, dan is het zo. Lieske is namelijk zeer wereldwijsquote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga naar Delden is om de hoek hier... Delden is volgens Lieske het Aerdenhout van het oosten![]()
God, nouja o, nou is weet het ook niet meer hoorquote:Op zondag 6 november 2005 19:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zegt Lieske dat? Okee, dan is het zo. Lieske is namelijk zeer wereldwijs![]()
Ik ook niet joh. Ik zeg ook maar wat hèquote:Op zondag 6 november 2005 19:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
God, nouja o, nou is weet het ook niet meer hoor![]()
Regie is Chantal ook zat...quote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Pinball het volgende:
Er klopt iets niet. Ik zie Chantal zitten, ik zie haar mond bewegen, maar mijn glas is nog heel.
Volgens mij staat haar zender op mute.
Hoi LoveBearquote:Op zondag 6 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
![]()
Hey gezelliequote:Op zondag 6 november 2005 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear![]()
Kom zelf ook net binnen...
sterk ego....moet ze alleen maar trots op wezenquote:Op zondag 6 november 2005 19:25 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Vertelde ze gisteren ook aan Chantal. Dat iedereen haar altijd aanbid en knap vind, daarom waren de redenen achter de nominaties zo'n schok voor haar.
Oveirigens vind ik Dido er goed uit zien, maar ik vind haar niet knap en zeker niet mooi. Daarbij heeft ze een ego van hier tot Tokio, wat haar zeker niet aantrekkelijker maakt.
En ze loopt als een paard.
Nou, die zitten er onderhuids nog steeds hoor....quote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond BB leuker toen er allemaal ruzies/spanningen en irritaties waren hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vond BB leuker toen er allemaal ruzies/spanningen en irritaties waren hoor
Maar op 1 persoon geconcentreerd is niet leuk en laf. Tenzij die persoon Chantal is natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn alleen allemaal gecentreerd op Menno
Is dit jouw idee van een slechte Peter6000 imitatie of zo?quote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef yantjes het volgende:
sterk ego....moet ze alleen maar trots op wezen
veel personen vallen bij haar in het niet....ze heeft een prettig karakter
Kribbet ligt toch weer in het zkh?quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Veel leuker idd.
Daarom pleit ik er nog steeds voor, dat iemand even langs het huis rijdt, evt met megafoon (KRIBBET?!, waar is die gebleven eigenlijk?) om even de boel op te stokenmet wat kreten
Nou laat ik het dan zo zeggen, ik vond het leuker toen Dido zo boos en gepikeerd wasquote:Op zondag 6 november 2005 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, die zitten er onderhuids nog steeds hoor....
Ze zijn alleen allemaal gecentreerd op Menno
Dat was een ranzig verhaal van Dido uit week 1, over anustampons.quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef Sonique het volgende:
Joost: "Met een luier en een anustampon"
LOL
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kribbet ligt toch weer in het zkh?
quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar op 1 persoon geconcentreerd is niet leuk en laf. Tenzij die persoon Chantal is natuurlijk.
Nou, Dido's gezever over haar voetstuk en dolkstoten in de rug etc begon ik toch heel erg zat te worden. Uitte ze die woede maar naar de bewoners, maar neeeheee...ze kon alleen maar mekkeren en jammeren.quote:Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef BlaBlub het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen, ik vond het leuker toen Dido zo boos en gepikeerd was
Hij was iig een weekje weg las ik....quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Contradictio in terminiquote:Op zondag 6 november 2005 19:40 schreef yantjes het volgende:
veel personen vallen bij haar in het niet....ze heeft een prettig karakter
quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Sonique het volgende:
he, gelukkig, ze houden eindelijk een keer op met dat slap geouwehoer....
Even een bak koffie scoren, iemand nog meer een bakkie Senseo Italian Roast?
Dan is ie idd in het ziekenhuis. Hij moet daar altijd een weekje blijven....quote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij was iig een weekje weg las ik....
Zo is het gegaan. Lieske "mocht" alles doen, maar Rob stond er voortdurend boven op en heeft tot in de kleinste details verteld hoe wat precies moest.quote:Op zondag 6 november 2005 19:37 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site (had het zelf gemist):
Lieske blijft keukenslaafje
Lieske maakt wat toastjes en deelt die uit aan haar mede-Bewoners. Maar als ze weer gaat zitten, wil ze eigenlijk ook wel avondeten: “Anders eet ik veel te veel toastjes. Misschien moet ik wel even wat gaan bakken.” “Ja, dat doe ik zo wel.” zegt Rob, die de afgelopen weken altijd het avondmaal heeft verzorgd. “Ik kan toch ook wel bakken?", vraagt Lieske. Maar Rob laat haar niet zomaar zijn taak overnemen: “Je kan me zo helpen.” Lieske neemt hier echter geen genoegen mee en loopt naar de Keuken: “Misschien kan jij mij een keer helpen. Rob houdt haar scherp in de gaten: “Lies, wat ga je doen?” en volgt haar uiteindelijk naar de Keuken, waar hij het heft, oftewel de koksmuts, weer in handen neemt. Lieske is uiteindelijk toch weer de keukenhulp in plaats van de kok.
Dat was erg irritant idd, maar de momenten dat ze met dr boze kop bij de rest van de groep ging zitten vond ik erg grappigquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Dido's gezever over haar voetstuk en dolkstoten in de rug etc begon ik toch heel erg zat te worden. Uitte ze die woede maar naar de bewoners, maar neeeheee...ze kon alleen maar mekkeren en jammeren.
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is het gegaan. Lieske "mocht" alles doen, maar Rob stond er voortdurend boven op en heeft tot in de kleinste details verteld hoe wat precies moest.
En straks zeggen ze: Lekker Robquote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...
De keuken Rob z'n domein, en als Lieske mee wilt helpen dan zal ze dat moeten doen hoe Rob dat wilt...
Maar het lijkt nu net alsof Lieske het slaafje is en Rob niets toeliet enzo... Zo was het volgens mij niet, Lieske liet zich geheel vrijwillig instrueren door Rob, en ze zijn allebij lekker bezig geweest in de keuken getuige de lekkere maaltijd....
Ja, en daarna zeggen dat ze ze allemaal onder de tafel had geluldquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef BlaBlub het volgende:
Dat was erg irritant idd, maar de momenten dat ze met dr boze kop bij de rest van de groep ging zitten vond ik erg grappig
Ik wilde het net zeggen, maar je was me voorquote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou nee, dat ze aan tafel gingen zitten riepen ze nog net niet in koor "Lekker Leiske"
Het allertrieste daarvan is dat ze daarzelf helemaal van overtuigd isquote:Op zondag 6 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeggen dat ze ze allemaal onder de tafel had geluldTuurlijk, Dido.
Moet je een sigarettenhouder gebruiken. Zeer stijlvol en gedistingeerd!quote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Van shag krijg je zulke gele vingers... Niet Queen waardig!
Pfff doe niet zo serieus man.quote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...
De keuken Rob z'n domein, en als Lieske mee wilt helpen dan zal ze dat moeten doen hoe Rob dat wilt...
Maar het lijkt nu net alsof Lieske het slaafje is en Rob niets toeliet enzo... Zo was het volgens mij niet, Lieske liet zich geheel vrijwillig instrueren door Rob, en ze zijn allebij lekker bezig geweest in de keuken getuige de lekkere maaltijd....
Trouwens, das typisch van nu. Overal Curry en mayo op gooien...
Die gasten zouden nog curry en mayo op een biefstuk of tournedo....
Het is in ieder geval heel erg.. eh... groen!quote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef BlaBlub het volgende:
Het vest wat Dido aan heeft is toch van Nathalie
quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Day het volgende:
Lieske: ik weet nog heel goed dat mijn beste vriendinnetje, die heel lang mijn beste vriendinnetje was, toen waren we een jaar of 5, 6 blablabla.......
Bij de 1e 'vriendinnetje' ben ik dan gewoon al afgehaakt. Jammer dat ze zo langdradig en onsamenhangend praat. Zucht.
Ja, je ziet het bijna niet tegen die groene wandquote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel erg.. eh... groen!
Dan moet je leren roken, ik rook al 35 jaar shag en heb geen gele vingers en ze stinken ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Van shag krijg je zulke gele vingers... Niet Queen waardig!
Tja sory, gaat over m''n vak, en zoals je kan zien neem ik m'n vak serieus...quote:
Ik had nog de hoop dat er een spannende ontknoping aanzat maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Leuk ook weer om te zien dat iedereen onverstoord met een ander verhaal verder gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Day het volgende:
Lieske: ik weet nog heel goed dat mijn beste vriendinnetje, die heel lang mijn beste vriendinnetje was, toen waren we een jaar of 5, 6 blablabla.......
Bij de 1e 'vriendinnetje' ben ik dan gewoon al afgehaakt. Jammer dat ze zo langdradig en onsamenhangend praat. Zucht.
Je moet je shag ook ni helemaal bij t puntje beetpakkenquote:Op zondag 6 november 2005 20:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet je leren roken, ik rook al 35 jaar shag en heb geen gele vingers en ze stinken ook niet![]()
![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef tanjalies het volgende:
zouden ze vanavond soms een feestje krijgen. ik heb niets gehoord of gelezen maar wel een gevoel dat het zal gebeuren
Dat hoop ik toch niet zeg. Waarom op zondag avond? als iedereen weer op tijd naar bed moet/wil, willen ze de streamers kwallen ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef tanjalies het volgende:
zouden ze vanavond soms een feestje krijgen. ik heb niets gehoord of gelezen maar wel een gevoel dat het zal gebeuren
Ze hebben gister zelf een *feestje* gemaaktquote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef tanjalies het volgende:
Leuk, net melden vóór de stem in het huis ze naar de slaapkamers stuurt.quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef tanjalies het volgende:
Ze moeten nu wel naar de slaapkamer (jongens in de jongensslaapkamer en meisjes in de meisjesslaapkamer...quote:Op zondag 6 november 2005 20:15 schreef tanjalies het volgende:
Als je 35 jaar rookt stink je helemaal, dan ruik je geen verschil meer.quote:Op zondag 6 november 2005 20:14 schreef henk.jansen het volgende:
Dan moet je leren roken, ik rook al 35 jaar shag en heb geen gele vingers en ze stinken ook niet![]()
![]()
Hebben jullie ook zulke haperingen in de streams, misschien gaan ze dat ff fixenquote:Op zondag 6 november 2005 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze moeten nu wel naar de slaapkamer (jongens in de jongensslaapkamer en meisjes in de meisjesslaapkamer...
Wat zijn ze van plan...
Ja beetje misselijk lachje ookquote:Op zondag 6 november 2005 20:24 schreef Snaptnix het volgende:
ieh.. wil Chantal niet op zo'n dubbelzinnige manier de vraag stellen gezuigd of gezogen GNAGNAGNA. Bah
Geen probs hier...quote:Op zondag 6 november 2005 20:22 schreef michelc85 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zulke haperingen in de streams, misschien gaan ze dat ff fixen
Uit een bijzonder gebied?quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef tanjalies het volgende:
ik denk dat er muziek uit een bijzonder gebied aan zit te komen
En dan volgende week een weekopdracht voor Pakistan?quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef tanjalies het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef tanjalies het volgende:
Thanks, een reload van me browser was voldoendequote:Op zondag 6 november 2005 20:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Geen probs hier...
probeer deze eens en kies een server die het beste werkt. Bij mij wekrt XS4all of Essent het beste (ik heb chello)
bb5 streams (alleen met internet explorer trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |