quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Sonique het volgende:
he, gelukkig, ze houden eindelijk een keer op met dat slap geouwehoer....
Even een bak koffie scoren, iemand nog meer een bakkie Senseo Italian Roast?
Dan is ie idd in het ziekenhuis. Hij moet daar altijd een weekje blijven....quote:Op zondag 6 november 2005 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij was iig een weekje weg las ik....
Zo is het gegaan. Lieske "mocht" alles doen, maar Rob stond er voortdurend boven op en heeft tot in de kleinste details verteld hoe wat precies moest.quote:Op zondag 6 november 2005 19:37 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site (had het zelf gemist):
Lieske blijft keukenslaafje
Lieske maakt wat toastjes en deelt die uit aan haar mede-Bewoners. Maar als ze weer gaat zitten, wil ze eigenlijk ook wel avondeten: “Anders eet ik veel te veel toastjes. Misschien moet ik wel even wat gaan bakken.” “Ja, dat doe ik zo wel.” zegt Rob, die de afgelopen weken altijd het avondmaal heeft verzorgd. “Ik kan toch ook wel bakken?", vraagt Lieske. Maar Rob laat haar niet zomaar zijn taak overnemen: “Je kan me zo helpen.” Lieske neemt hier echter geen genoegen mee en loopt naar de Keuken: “Misschien kan jij mij een keer helpen. Rob houdt haar scherp in de gaten: “Lies, wat ga je doen?” en volgt haar uiteindelijk naar de Keuken, waar hij het heft, oftewel de koksmuts, weer in handen neemt. Lieske is uiteindelijk toch weer de keukenhulp in plaats van de kok.
Dat was erg irritant idd, maar de momenten dat ze met dr boze kop bij de rest van de groep ging zitten vond ik erg grappigquote:Op zondag 6 november 2005 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Dido's gezever over haar voetstuk en dolkstoten in de rug etc begon ik toch heel erg zat te worden. Uitte ze die woede maar naar de bewoners, maar neeeheee...ze kon alleen maar mekkeren en jammeren.
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...quote:Op zondag 6 november 2005 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is het gegaan. Lieske "mocht" alles doen, maar Rob stond er voortdurend boven op en heeft tot in de kleinste details verteld hoe wat precies moest.
En straks zeggen ze: Lekker Robquote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...
De keuken Rob z'n domein, en als Lieske mee wilt helpen dan zal ze dat moeten doen hoe Rob dat wilt...
Maar het lijkt nu net alsof Lieske het slaafje is en Rob niets toeliet enzo... Zo was het volgens mij niet, Lieske liet zich geheel vrijwillig instrueren door Rob, en ze zijn allebij lekker bezig geweest in de keuken getuige de lekkere maaltijd....
Ja, en daarna zeggen dat ze ze allemaal onder de tafel had geluldquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef BlaBlub het volgende:
Dat was erg irritant idd, maar de momenten dat ze met dr boze kop bij de rest van de groep ging zitten vond ik erg grappig
Ik wilde het net zeggen, maar je was me voorquote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou nee, dat ze aan tafel gingen zitten riepen ze nog net niet in koor "Lekker Leiske"
Het allertrieste daarvan is dat ze daarzelf helemaal van overtuigd isquote:Op zondag 6 november 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeggen dat ze ze allemaal onder de tafel had geluldTuurlijk, Dido.
Moet je een sigarettenhouder gebruiken. Zeer stijlvol en gedistingeerd!quote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Van shag krijg je zulke gele vingers... Niet Queen waardig!
Pfff doe niet zo serieus man.quote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, er is er maar één die de baas is, en de rest volgt hem of haar anders wordt het een puinbak en heb je geen overzicht meer...
De keuken Rob z'n domein, en als Lieske mee wilt helpen dan zal ze dat moeten doen hoe Rob dat wilt...
Maar het lijkt nu net alsof Lieske het slaafje is en Rob niets toeliet enzo... Zo was het volgens mij niet, Lieske liet zich geheel vrijwillig instrueren door Rob, en ze zijn allebij lekker bezig geweest in de keuken getuige de lekkere maaltijd....
Trouwens, das typisch van nu. Overal Curry en mayo op gooien...
Die gasten zouden nog curry en mayo op een biefstuk of tournedo....
Het is in ieder geval heel erg.. eh... groen!quote:Op zondag 6 november 2005 20:09 schreef BlaBlub het volgende:
Het vest wat Dido aan heeft is toch van Nathalie
quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Day het volgende:
Lieske: ik weet nog heel goed dat mijn beste vriendinnetje, die heel lang mijn beste vriendinnetje was, toen waren we een jaar of 5, 6 blablabla.......
Bij de 1e 'vriendinnetje' ben ik dan gewoon al afgehaakt. Jammer dat ze zo langdradig en onsamenhangend praat. Zucht.
Ja, je ziet het bijna niet tegen die groene wandquote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel erg.. eh... groen!
Dan moet je leren roken, ik rook al 35 jaar shag en heb geen gele vingers en ze stinken ook nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Van shag krijg je zulke gele vingers... Niet Queen waardig!
Tja sory, gaat over m''n vak, en zoals je kan zien neem ik m'n vak serieus...quote:
Ik had nog de hoop dat er een spannende ontknoping aanzat maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Leuk ook weer om te zien dat iedereen onverstoord met een ander verhaal verder gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 20:12 schreef Day het volgende:
Lieske: ik weet nog heel goed dat mijn beste vriendinnetje, die heel lang mijn beste vriendinnetje was, toen waren we een jaar of 5, 6 blablabla.......
Bij de 1e 'vriendinnetje' ben ik dan gewoon al afgehaakt. Jammer dat ze zo langdradig en onsamenhangend praat. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |