Serieus, doen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
Hoe groot is die hele aflevering, ik wil hem wel hosten
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik moest huilen van het lachen over een topic op fok.
Sja, dat heb je met die goeie topicstarters hequote:Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik moest huilen van het lachen over een topic op fok.
quote:
Heerlijk ditquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje ergens gevonden.
Dit fragment gaat alleen over de 'sterrende hoere ka**erkachel'
ofzo, ik versta em niet.
Pallets komen er niet in voor, ik heb het ook niet gezien.
En dat is ernstig, want hij wou zojuist uitgaan
http://rapidshare.de/files/7327268/KANKERKACHEL___11.wmv.html
Hij zegt toch "sterrende hoeren kankerkachel"?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heerlijk dit![]()
Stervende hoeren kankerkachel!
Ik dacht; "stervende hoeren kankerkachel"quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij zegt toch "sterrende hoeren kankerkachel"?.
Heb het filmpje nog even bekeken en hij zegt idd "sterrende hoeren kankerkachel" jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij zegt toch "sterrende hoeren kankerkachel"?.
Ik kom niet bij!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb het filmpje nog even bekeken en hij zegt idd "sterrende hoeren kankerkachel" ja!
Maar goed, hij is voor de rest ook niet te verstaan en zegt ook "heuren" ipv "horen" dus hij zal wel "stervende" bedoelen.
Wil je even lekker douchen na het pallets sorteren, en voordat je naar die Spoanse gaat, doet die stervende hoeren kankerkachel het nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |