Mja, true..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja, Tommyknocker durft het tenminste te zeggen, dat moet ik hem nageven.
Jim en Jensen zijn beide rasmongolen.
Ik klik net op je homepage....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat durf ik ook wel, hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Modwire het volgende:
[..]
Oke, sorry, het zal niet meer gebeuren...
Ik lach hem ook uit maar zou zelf nooit meedoen. zelfkennis heet dat, weten dat je niet kunt zingen, en in het geval van Tommyknocker zou hij ook moeten weten dat ie te lelijk is en niet kan zingen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mja, true..
Ik zal wel eens willen weten hoeveel van de mensen die hem uitlachten of whatever zelf naar Idols durven te gaan, hij had/heeft idd wel moed.![]()
CM houdt een Jim website bij.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank.
Heb me ook kostelijk vermaakt met deze site.
Jepquote:
Wat gaaf dat jij m kent! Mag ik je aanraken!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef renz0r het volgende:
[..]
JepZie hem dan amper tot nooit, maar ik ken hem. Van de basisschool enzo en hier in de buurt gewoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |