Verloren of gewonnen?quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef msteggink het volgende:
Hoeveel heb je al verloren dan bliksem?
Yup. Misschien dat ik nu mijn inzet af en toe verhoog, maar kan het geld wel opzich goed gebruiken, dus kansloos verbrassen vind ik een beetje zonde.quote:Op maandag 7 november 2005 15:11 schreef msteggink het volgende:
je doet het dus langzaam aan zonder hoge bets?
Liberec dus....quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
Leuk, kom er nu ook achter waarom Liberich met 2,55 zo hoog stond. Ze hebben al minstens sinds 2001 UIT niet gewonnen van Pribam...![]()
Had ik net zo goed mn geld in de maas kunnen tyfen...
Of eerst ff goed kijken waarop je in zetquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
Leuk, kom er nu ook achter waarom Liberich met 2,55 zo hoog stond. Ze hebben al minstens sinds 2001 UIT niet gewonnen van Pribam...![]()
de spurs hebben sinds 2001 al niet meer gewonnen daar , beetje riskante bet lijkt mijquote:Op maandag 7 november 2005 17:33 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb op tottenham ingezet, met een odd >3 , netjes wel toch? ze spelen uit bij bolton.
aan de andere kant hebben ze nu wel het beste team in jaaaaaaaren en de beste seizoensstart ooit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
de spurs hebben sinds 2001 al niet meer gewonnen daar , beetje riskante bet lijkt mij![]()
Pribram - Liberec 2-2quote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef sr_firewire het volgende:
yep eerste helft 0-0..quote:
Ik speel op Spurs, Caveliers en Minnesota. NHL op Vancouver en New York.quote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef _superboer_ het volgende:
Iemand nog wat tips voor de NBA-wedstrijden?
Ok vertrouw volledig op jouw !!quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik speel op Spurs, Caveliers en Minnesota. NHL op Vancouver en New York.
hoop niet dat je op vancouver heb gewed en bij de nba op de bobcats anders ga je net als ik de boot inquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef msteggink het volgende:
NBA, NFL en NHL moeten het goedmaken
En als er vanavond nergens gelijk gespeeld wordt??quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
NHL alles foutNBA was wel okay. Wel verlies though
Geen idee met NHL vanavond, daarom maar van alles wat gepakt. Denk eigenlijk ook wel een paar draws hier en daar. Mocht je ze allemaal nemen qua X op die van Toronto na, dan kun je 15 keer 2 teams combineren. Per combo krijg je dan per euro er 16 voor terug, dus je hebt hoe dan ook winst .. Zit het vannacht mee qua gelijke spelen (4 a 5), ben je binnen natuurlijk
NBA wordt LA, Detroit en Memphis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |