Van mij mag hij nu winnen....quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij nu ook weer niet
Toen met Tanja vond ik Menno ook ontzettend schijnheilig.
Hij probeerde toen echt een wit voetje te halen, als enige die Tanja zogenaamd wél begreep![]()
Ik begrijp wel dit kan ontstaan, hij heeft gewoon de schijn tegen vaak, doordat hij zich nooit echt uitlaat over iets (zie Tanja), en aangezien iedereen binnen dat huis vooral over elkaar praat, maar niet alles hoort van elkaar over elkaar (snap je het nog) dan kan er een compleet verkeerd beeld ontstaan over 1 iemand.
Zie je overal waar veel mensen te lang op elkaars lip zitten, werk, hier
Je jut elkaar op, en gaat in iedere scheet die de zondebok laat bevestiging zien.
Kijk eens hier hoe iedere move van Rob als met voorbedachte rade en met vals intentie gezien wordt , is exact hetzelfde![]()
Het niet alleen dat afzeiken, maar vooral de onverstoorbare manier waarop hij daarmee omgaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Dus hij wint omdat anderen hem afzeiken
Lijkt me de wereld op z'n kop eerlijk gezegd.
deze was eerst geloof ikquote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
gaan we hier verder of bij Flugel?
Laten we wel wezen in de reguliere uizending is de basis waar alle antipathie tegen Menno op berust duidelijk weerlegd. Iedereen de streamers en de regulieren weten dat Joost loog en dat Menno gewoon overlegd heeft over die bonenopdracht.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus hij wint omdat anderen hem afzeiken
Lijkt me de wereld op z'n kop eerlijk gezegd.
Hier ben ik het wel helemaal mee eens....quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wint hier omdat hij de enige is die redelijk neutraal tegen alles aankijkt. de rest rolt over elkaar heen om elkaar een mes in de rug te planten, met name bij Menno. Schijnheiligheid wordt door het publiek niet op prijs gesteld, zeker niet als het er heel dik bovenop ligt. Menno is de minst schijnheilige, samen met Lieske, dus het zal uiteindelijk tussen die twee gaan.
Je laatste zin begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is een verschrikkelijke domme actie van de dames.
De stemmen van nath en dido gaan nu gewoon naar menno
Menno speelt het wel erg goed
terechtquote:Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef versabommie het volgende:
Mensen willen nu eenmaal dat gerechtigheid zal zegevieren.
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend mennekequote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wint hier omdat hij de enige is die redelijk neutraal tegen alles aankijkt. de rest rolt over elkaar heen om elkaar een mes in de rug te planten, met name bij Menno. Schijnheiligheid wordt door het publiek niet op prijs gesteld, zeker niet als het er heel dik bovenop ligt. Menno is de minst schijnheilige, samen met Lieske, dus het zal uiteindelijk tussen die twee gaan.
Nederlandse publiek?quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef MissX het volgende:
zouden ze nou zelf totaal niet doorhebben dat zulke acties niet gewaardeerd worden door het nederlands publiek.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend menneke![]()
Het feit dat jij een voorval van een paar weken geleden moet aanhalen zegt genoeg....quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend menneke![]()
is volgens weer een spelletje aan het makenquote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Menno alleen aan de keukentafel, totaal niet onder de indruk van de bal: prachtig beeld
Om de voetbal is hij naar buiten gelopenquote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef schatje het volgende:
Het gesprekje lijkt een positief resultaat te hebben. Joost zit niet meer bij Menno.
Rob mag Menno al niet vanaf minuut 1 en het is me nog steeds niet geheel duidelijk waarom, al heeft Rob idt wel 1023 keer proberen uit te leggen. Ik heb Rob dingen over Menno horen zeggen waar de honden geen brood van lusten. En als Menno dat via-via opvangt dan is het logisch dat hij ook geen reden ziet om zijn mening over Rob langer voor zich te houden... actie wekt reactie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
Alleen sommigen bij Fok zul je bedoelen
Nogal normaal dat ze aan Joost vragen wat er is, hij is ook veranderd sinds hij met Menno omgaat
Menno praat bijna niet en als hij praat heeft hij het over het nomineren
Joost is daar de laatste tijd heel erg ver in mee gegaan,geen wonder dat hij anders geworden is
Hier op het forum gaat het voortdurend over het bashen van Menno maar ik kan er niet omheen dat Menno niets anders doet over Rob
Hij heeft veel naars gezegd over Rob tegen Joost,ben er zelf getuige van geweest wat hij allemaal gezegd heeft
Hier wordt heel eenzijdig gekeken
Joost en Menno gaan vanaf dag 1 al heel erg veel met elkaar om hoor.... Of ben je het urenlange getrictrac vergeten? (hé pik, potje trictrac??)quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
Nogal normaal dat ze aan Joost vragen wat er is, hij is ook veranderd sinds hij met Menno omgaat
Joost is daar de laatste tijd heel erg ver in mee gegaan,geen wonder dat hij anders geworden is
Hier op het forum gaat het voortdurend over het bashen van Menno maar ik kan er niet omheen dat Menno niets anders doet over Rob
Hij heeft veel naars gezegd over Rob tegen Joost,ben er zelf getuige van geweest wat hij allemaal gezegd heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Menno alleen aan de keukentafel, totaal niet onder de indruk van de bal: prachtig beeld
Precies, en het is Joost die vervolgens Menno in de bonen-week tot op de schoenveters heeft afgefikt achter zijn rug. Als Dido en Naat toen hun bek hadden opengetrokken was het volkomen terecht geweest. Nu mist deze sessie met Joost heel erg het doel...quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost en Menno gaan vanaf dag 1 al heel erg veel met elkaar om hoor.... Of ben je het urenlange getrictrac vergeten? (hé pik, potje trictrac??)
Wat dan ff gemistquote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef versabommie het volgende:
Menno drinkt niet meer
rob heeft er weer een irritante opmerking over!?
Beetje beter de reguliere ook volgen....quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
De laatste keer heeft hij alles ondergekotst. En i.p.v. hem te steunen leverde hem dat een nieuw mes in de rug op....quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef arneaux het volgende:
Menno is opeens gestopt met drinken. Ook maf.
Ik kan het ook van de afgelopen nominaties doen. Menno is een lul.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het feit dat jij een voorval van een paar weken geleden moet aanhalen zegt genoeg....
Van het Menno-bashen kunnen we dagelijks uit vele fragmenten een keuze maken...
dat denk ik idd ook.. Hij gaat stoicijns door met zichzelf zijn, maar van binnen zal het ongetwijfeld borrelen... Kan me voorstellen dat als hij nu zou gaan zuipen, de zelfbeheersing wegvalt... en dat zou hem dan wel eens de kop kunnen gaan kostenquote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De laatste keer heeft hij alles ondergekotst. En i.p.v. hem te steunen leverde hem dat een nieuw mes in de rug op....
Overigens kan ik mezelf voorstellen dat hij zich momenteel enorm in aan het houden is, als hij nu gaat drinken zou de kans er kunnen zijn dat hij zichzelf laat gaan en een aantal bewoners compleet de huid volscheld.
Niet zo maf, hoor. Ik ben ook accuut gestopt met alhocol nadat ik er een keer flink van over m'n nek ben gegaan. HIj heeft trouwens niet gezegd dat hij nooit meer drinkt, maar dat hij het nu even niet meer lekker vindt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef arneaux het volgende:
de uitslag vragen we straks aan Jomandaquote:Op zondag 6 november 2005 15:08 schreef luciano het volgende:
de " volgende keer " dat ze bestellen , bestellen ze maar 2 kratjes bier , alléén voor Roel
1) Welke volgende keer , want dan zullen ze toch eens een weekopdracht moeten halen ...
2 ) Voor Roel ??? .... is die er dan de volgende keer nog wel ????
Mwah...ik ben ook wel eens mezelf tegengekomen na een avond stevig doorhalen....als je dan net zoals Menno je ziel en zaligheid inclusief alle ingewanden uitkotst wil je het de eerste maanden nog wel eens rustiger aan gaan doen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef arneaux het volgende:
Roel eruit zou wel grappig zijnquote:Op zondag 6 november 2005 15:08 schreef luciano het volgende:
de " volgende keer " dat ze bestellen , bestellen ze maar 2 kratjes bier , alléén voor Roel
1) Welke volgende keer , want dan zullen ze toch eens een weekopdracht moeten halen ...
2 ) Voor Roel ??? .... is die er dan de volgende keer nog wel ????
precies de andere bewoners maken het hem onmogelijk voor hem om helemaal zichzelf te kunnen zijn. Elke poging die hij onderneemt om terug in de groep te komen terwijl hij er buiten zijn schuld om is uitgezet wordt met bespottelijke argwaan onthaald. De bonen-opdracht en nu weer de appeltaart.quote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De laatste keer heeft hij alles ondergekotst. En i.p.v. hem te steunen leverde hem dat een nieuw mes in de rug op....
Overigens kan ik mezelf voorstellen dat hij zich momenteel enorm in aan het houden is, als hij nu gaat drinken zou de kans er kunnen zijn dat hij zichzelf laat gaan en een aantal bewoners compleet de huid volscheld.
roep dat maar niet hard je weet het maar nooitquote:Op zondag 6 november 2005 15:10 schreef Ferdii het volgende:
ja roe3l is er volgende keer nog wel
rob neit meer
Ik heb nooit beweerd dat Menno niet uitgekookt is, maar deze opmerking slaat als een pik op een drumstel natuurlijk.... alle bewoners kwamen naar de baby kijken hoorquote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
Menno is wel uitgekookt!
De bewoners zeiden van de week nog over Menno dat hij altijd er voor zorgt dat hij er bij zit als er ergens een interessant gesprek wordt gevoerd.
Het viel bij mij erg op dat toen Tanja met de baby in de kamer was dat hij er als de pinken bij was om bij de kleine te zitten. Hij wist natuurlijk verdomd goed dat beelden van de baby werden uitgezonden.
Dit is juist een goed voorbeeld dat Menno totaal zich zelf niet is. Hij denkt alleen maar aan het spel. Dit integenstelling tot Roel die zich zelf voor lul zette met zn drank gedrag, maar wel gewoon zn biertje blijft drinken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
omdat hij zich ook nergens over uitlaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij mag hij nu winnen....
Die jongen heeft niet steeds de leukste acties gehad, maar dat heeft niemand in het huis.
Ik vind het gewoon belachelijk dat hij steeds erger wordt 'gedemoniseerd' om maar in politieke termen te blijven...
En met betrekking tot het gebash van Rob, dat is iets anders. Rob heeft ook z'n positieve punten en als je in het huis zou zitten ga je zoiets ook waarderen. Menno wordt nu neergezet als iemand die geen enkel ienieminie positief puntje heeft en dat gaat gewoon te ver imho.
Klopt heel erg wat jij zegt,valt mij ook heel erg op,hij is heel berekenendquote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat de andere zich helemaal niet bewust zijn van de camera's....quote:Op zondag 6 november 2005 15:09 schreef bunnyma het volgende:
Menno is wel uitgekookt!
De bewoners zeiden van de week nog over Menno dat hij altijd er voor zorgt dat hij er bij zit als er ergens een interessant gesprek wordt gevoerd.
Het viel bij mij erg op dat toen Tanja met de baby in de kamer was dat hij er als de pinken bij was om bij de kleine te zitten. Hij wist natuurlijk verdomd goed dat beelden van de baby werden uitgezonden.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dit is juist een goed voorbeeld dat Menno totaal zich zelf niet is. Hij denkt alleen maar aan het spel. Dit integenstelling tot Roel die zich zelf voor lul zette met zn drank gedrag, maar wel gewoon zn biertje blijft drinken.
dido moet goed dronken zijn om met roel te gaan neuken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef arneaux het volgende:
DIchte condoom op nachtkastje bij Dido en Roel.
Doe dan!quote:Op zondag 6 november 2005 15:08 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik kan het ook van de afgelopen nominaties doen. Menno is een lul.
Menno was wel erg ver heen, sanp t echt wel dat hij ff stopt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zoveel gezopen dat je de dag erna de ballen uit je broek schaamde en besloot het niet meer te doenHeeft niets met het spelletje te maken...
Dat Roel elke vorm van zelfreflectie mist, is toch niet de schuld van Menno?
quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
heel verhaal berustend op de waarheid
Ook onzin. Roel heeft een tijdje terug (tijdens de bonenopdracht) ook aan Chantal toegegeven dat hij in het huis niet 100% zichzelf is, dat hij in het echt veel rebelser en tegendraadser is, maar nu wel dingen doet waar hijzelf niet achter staat, voor de groep. Je merkte het bvb ook met de ruzie tussen Chantal en Dido. Dido gelijk geven, maar tegen Chantal zeggen dat hij haar begreep.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dit is juist een goed voorbeeld dat Menno totaal zich zelf niet is. Hij denkt alleen maar aan het spel. Dit integenstelling tot Roel die zich zelf voor lul zette met zn drank gedrag, maar wel gewoon zn biertje blijft drinken.
Volgens mij drinkt hij gewoon niet meer omdat die zo ziek was. Hij is echt doodziek geweest. Ik heb 5 jaar niet gedronken nadat ik een x zo doodziek van drank ben geworden.quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Het valt me idd ook wel wat tegen dat hij geen tegengas geeft. Wellicht omdat hij weet dat ze hem toch niet zullen geloven... Zeg nou eerlijk. Als Menno verteld dat Joost wist van de bonenopdracht, zouden ze hem dan geloven of Joost???quote:Op zondag 6 november 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat hij zich ook nergens over uitlaat.
hij kand at zo weerleggen, met woorden en gedrag, doet hij ook niet.
bij Tanja lulde hij met haar mee, terwijl hij van te voren net zo over klaagde.
wetende dat zijn plotselinge begrip toch de anderen ter ore zou komen, hield hij zich na dat gesprek meer op de vlakte dan ervoor.
Ik snap dat gebash ook niet, maar snap wel hoe dat ontstaat
De positieve punten van Rob zouden ook juist hier gewaardeerd moeten worden, wij zien die net zo goed immers.
De bewoners horen veel uit tweede of derde hand (Chantal niet zelden, en daarna Ingrid) en trekken daardoor allerlei kromme conclusies.
Dat Dido nu zo doet als ze doet, komt door Roel, die een pleurishekel aan Menno heeft.
Dat alles gezegd hebbende, is het nu het zover is, als het is, voor Menno bijna ondoenlijk om een en ander bij te stellen, of hij moet een keer echt zijn bek op trekken en flink los gaan en iedereen confronteren met zijn of haar gedrag.
Ik weet zeker dat de verhoudingen inhet huis compleet anders zouden liggen als Chantal nu eens door de mand viel.
Zij wordt, God mag weten waarom, als het orakel gezien daarzo
En waren ook zo weer weg.quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat Menno niet uitgekookt is, maar deze opmerking slaat als een pik op een drumstel natuurlijk.... alle bewoners kwamen naar de baby kijken hoor
Als Roel gezopen heeft komt echt zijn ware aard naar boven. Bezitterig, bekrompen en agressief...quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Menno was wel erg ver heen, sanp t echt wel dat hij ff stopt.
Roel wil t gewoon ni inzien dat hij zo reageerd op drank
En dat is de rest niet..?quote:Op zondag 6 november 2005 15:13 schreef yantjes het volgende:
[..]
Klopt heel erg wat jij zegt,valt mij ook heel erg op,hij is heel berekenend
Ohhhh.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef arneaux het volgende:
Joost brieft nu aan Menno door wat Nathalie en Dido te vertellen hadden.
Menno is heel goed bezig ja.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe dan!
Vorige nominatie liep hij al 3 dagen VOOR de nominatie met nathalie om te gaan waarop die hem nomineerde op advies van de wijze sjankwal. Na die nominatie ging hij niemand paaien. Afvgelopen donderdag genomineerd en hij zoekt geen contact met degenen die hem nomineerden. Dido zocht hem op om ongevraagd uitleg te geven en gal te spuien over de rest , Joost zoekt hem zelf op. Menno heeft slechts in het begin Tanja uitgezocht en hij is in overleg met Joost doorgegaan met de bonenopdracht dus allemaal bullshit van sommigen hier op het forum.
Menno is het huis in gekomen en heeft net als sjankwal en Rob gezegd dat hij kwam om te winnen. Vervolgens branden sjankwal en Rob voornamelijk Menno af dat hij dat zei terwijl ze zelf 4 keer zo erg zijn. Menno kwam om te winnen en wil winnen maar niet ten koste van ales anders had hij wel wat lage streken toe kunnen passen en zat hij nu bij de anderen hypocriet te doen.
Menno staat ondanks de overmacht die tegen hem is zijn mannetje en ik heb daar diep respect voor!
kom op he, moet ie dan de hele dag in bed gaan liggen... en als Tanja zegt: "Pas jij even op de baby" had ie zeker gewoon weg moeten lopen en de baby alleen moeten laten, stel je óok eens voor dat je dan in beeld komt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En waren ook zo weer weg.
Alleen Menno bleef er stug naast zitten. Hij mocht er zelfs even op passen van Tanja.
Goed verwoordquote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Roel gezopen heeft komt echt zijn ware aard naar boven. Bezitterig, bekrompen en agressief...
Kom op nou zeg, natuurlijk heb ik dat wel is gehad, maar NA EEN WEEK lus ik er toch wel weer een paar hoor, als je het maar met mate doet. Hij hoeft toch niet gelijk een hele fles pure bacardi naar binnen te werken ? Het is gewoon een aansteller.quote:Op zondag 6 november 2005 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zoveel gezopen dat je de dag erna de ballen uit je broek schaamde en besloot het niet meer te doenHeeft niets met het spelletje te maken...
Dat Roel elke vorm van zelfreflectie mist, is toch niet de schuld van Menno?
En hoe reageerde Menno?quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef arneaux het volgende:
Joost brieft nu aan Menno door wat Nathalie en Dido te vertellen hadden.
Hij zei dat ze hem erop aangesproken hadden waarom Menno zei :"Nou het is leuk je gekend te hebben". Joost probeerde het met een grapje recht te breien, wat mislukte.quote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ohhhh.
Zegt hij ook dat hij niet meer zo veel met Menno om mag gaan van die meiden?
Hohoho je vergeet ff dat er meerdere emoties meespelen hequote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kom op nou zeg, natuurlijk heb ik dat wel is gehad, maar NA EEN WEEK lus ik er toch wel weer een paar hoor, als je het maar met mate doet. Hij hoeft toch niet gelijk een hele fles pure bacardi naar binnen te werken ? Het is gewoon een aansteller.
Ik ben een keer zo ziek geweest (toevallig ook van bacardi) dat ik maanden niet meer gedronken heb. Zelfs gewone cola smaakte al naar bacardi toenquote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kom op nou zeg, natuurlijk heb ik dat wel is gehad, maar NA EEN WEEK lus ik er toch wel weer een paar hoor, als je het maar met mate doet. Hij hoeft toch niet gelijk een hele fles pure bacardi naar binnen te werken ? Het is gewoon een aansteller.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zei dat ze hem erop aangesproken hadden waarom Menno zei :"Nou het is leuk je gekend te hebben". Joost probeerde het met een grapje recht te breien, wat mislukte.
Ik geloof dat het stemmen eerlijk gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Peter, ik denk ook niet dat het publiek haar erin houdt, maar Hummie die doet dat. Geloof jij nou echt dat alle stemmen eerlijk worden verdeeld? Welke wereld leef jij???
Krijgen we dat weer....quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Peter, ik denk ook niet dat het publiek haar erin houdt, maar Hummie die doet dat. Geloof jij nou echt dat alle stemmen eerlijk worden verdeeld? Welke wereld leef jij???
ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat er een man is die iets in Chantal ziet eigenlijk...quote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen, dat het publiek Chantal erin houdt omdat ze het spannend vinden dat er een man voor haar komt.
Als je het goed brengt, lul je Joost zo de hoek in, hoor, iedereen eigenlijk wel, ook Chantal.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het valt me idd ook wel wat tegen dat hij geen tegengas geeft. Wellicht omdat hij weet dat ze hem toch niet zullen geloven... Zeg nou eerlijk. Als Menno verteld dat Joost wist van de bonenopdracht, zouden ze hem dan geloven of Joost???
En wat Chantal betreft ben ik het helemaal met je eens
ik voorspel een hysterische jankbui van Joostquote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Nu zit Joost met een dillema. Niet met Menno omgaan dan weet ie dat Menno hem nomineert want sja... dan speelt ie het spelletje fout.
Wel met Menno omgaan... oef, dan gaan de roddeltante's vreemde dingen over hem denken.
Cuba libre olé oléquote:Op zondag 6 november 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo ziek geweest (toevallig ook van bacardi) dat ik maanden niet meer gedronken heb. Zelfs gewone cola smaakte al naar bacardi toen![]()
Later ben ik wel weer gaan drinken, maar ik heb nooit geen bacardi meer op....
Geeft weer aan hoe realistisch Menno op dit moment is en hoe in zijn vel steekt....quote:
En menno weet dit....quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Nu zit Joost met een dillema. Niet met Menno omgaan dan weet ie dat Menno hem nomineert want sja... dan speelt ie het spelletje fout.
Wel met Menno omgaan... oef, dan gaan de roddeltante's vreemde dingen over hem denken.
HIj heeft gisteravond ook gedronken en besloot toen dat hij het niet meer lekker vond. Dat kan toch? Of moet hij net zo als Roel stoer een halve krat bier op ziten zuipen, tegen zijn zin? Omdat dat hem niet verdacht maakt? Kom op, zeg!quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Braboquote:Op zondag 6 november 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
nooit geen bacardi
Ik denk dat Menno wel door had dat het gesprek van die drie wel over hem ging.quote:Op zondag 6 november 2005 15:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zei dat ze hem erop aangesproken hadden waarom Menno zei :"Nou het is leuk je gekend te hebben". Joost probeerde het met een grapje recht te breien, wat mislukte.
In de tv uitzending werd de leeftijdsgrens al opgerekt tot 45 jaar, terwijl Chantal graag iemand van 34-38 wil.quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef TheVulture het volgende:
ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat er een man is die iets in Chantal ziet eigenlijk...
hij heeft er geen reet aangedaan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef flugeltje het volgende:
Rob zit nu te vertellen dat hij dus de 'favoriet appeltaartenbakker' is....
Yep... dubbele ontkenning, ik zag het ookquote:
hij doet bijna niets...alleen wat sporten en in bed liggen en zijn mond niet opentrekken,alleen 1 op 1 durft hij dat en die persoon met wie hij dat doet heeft hij van tevoren heel goed uitgekozen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Menno is heel goed bezig ja.
Hij heeft nog fatsoen in zn hol, zoals hij linda hielp en andere met sporten.
Hij doet verder lekker zn eigen ding en kan m nix schelen wat andere denken
Dat weet ik, maar Rob moet nu alvast vertellen dat hij het véél beter kanquote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
hij heeft er geen reet aangedaan.
Menno heeft deze taart gemaakt
Denk niet dat Menno Joost nomineert. Joost komt hem steeds opzoeken en ik denk dat Menno het wel best vin dat Joost in zijn nabijheid vertoeft. Menno ziet Joost ook niet als vijand of iets dergelijks. Je kan Joost vergelijken met zo'n vogeltje die je wel eens in een nijlpaardenbek ziet om de resten tussen de tanden uit te pikken en zo het gebit van de nijlpaard te verzorgen. Joost is gezelschap voor Menno en zorgt dat de tijd sneller voorbij gaat. Menno ziet hem niet als concurentie en hij mag dus zijn gang gaan ...quote:Op zondag 6 november 2005 15:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
En menno weet dit....
Hij gaat niet voor niets 'opeens' zo met Joost om...
ben jij een kloon van riri?quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef yantjes het volgende:
[..]
hij doet bijna niets...alleen wat sporten en in bed liggen en zijn mond niet opentrekken,alleen 1 op 1 durft hij dat en die persoon met wie hij dat doet heeft hij van tevoren heel goed uitgekozen.
Hij kijkt op de groep neer en voelt zich erboven verheven,hij is een totaal ander mens dan Bart die wel heel sociaal was
Menno is ik,ik en nog eens ik
Ik vindt hem ronduit laf en achterbaks
Chantal verdient geen manquote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan me echt nauwelijks voorstellen, dat het publiek Chantal erin houdt omdat ze het spannend vinden dat er een man voor haar komt.
Ik geloof echt dat ze er, zo gauw ze op de bank komt, meteen uitvliegt (dus Dido: nomineer haar).
Behalve misschien als ze met Ingrid op de bank komt.
Het gaat er niet om óf hij Joost in een hoek kan lullen... Het gaat erom of de rest dat pikt. En zoals de sfeer nu is in het huis zal Menno hoe dan ook het onderspit delven.quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je het goed brengt, lul je Joost zo de hoek in, hoor, iedereen eigenlijk wel, ook Chantal.
Maar Menno mist toch de durf of zo, denk ik, om echt flink zijn bek open te trekken.
Dat het hem niet boeit, geloof ik niet namelijk, dat hij het daarom maar laat, het boeit hem wel, ik vind hem er namelijk niet happy uitzien
Wat dat betreft, hoe suf je die verontwaardiging ook moge vinden, durfde Dido het wel om een confrontatie aan te gaan, toen met Chantal en Lieske.
Ik denk dat Menno er vanuit gaat dat stemmend NL, wel ziet wat er allemaal gebeurd en wie er echt het spelletje op een misselijke manier spelen. Daarom neemt hij ook de moeite niet meer (hij deed het eerst wel tegen Ingrid) om zich te verdedigen. HIj zei laatst ook tegen Ingrid dat als ze de beelden terugziet ze zou beseffen hoe erg ze voor lul staan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je het goed brengt, lul je Joost zo de hoek in, hoor, iedereen eigenlijk wel, ook Chantal.
Maar Menno mist toch de durf of zo, denk ik, om echt flink zijn bek open te trekken.
Dat het hem niet boeit, geloof ik niet namelijk, dat hij het daarom maar laat, het boeit hem wel, ik vind hem er namelijk niet happy uitzienWat dat betreft, hoe suf je die verontwaardiging ook moge vinden, durfde Dido het wel om een confrontatie aan te gaan, toen met Chantal en Lieske.
Ik ben bang dat dat idd zo is.quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
hihi, het orakel.
Ik zou graag zien dat Chantal door de mand valt.
Lelijk pleuriswijf.
Dat die er niet uitgaat dat weten we allemaal, helemaal nu er een datingbureau is ingeschakeld. Ze moeten eerst nog een vent voor dat wijf het huis in pleuren daarna mag ze opzouten!
Zo denkt Hummie volgens mij!
HIj weet nu al dat de appeltaart van Menno de zijne niet kan overtreffenquote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef Sonique het volgende:
Mij benieuwen hoe lang het gaat duren voordat iemand zegt dat er iets achter zit dat Menno taart brnegt
Het zal me niet verbazen dat hij dat gaat zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar Rob moet nu alvast vertellen dat hij het véél beter kan
En dat van een Rob fanquote:
Is het jullie wel eens opgevallen dat er bewoners zijn die het bubbelbad gebruiken om 'schoon' te worden...quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef luciano het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat sinds het bubbeltjesbad is schoongemaakt je eindelijk weer kan zien wat er ONDER water gebeurt ... ( niet DAT er iets gebeurt hoor , maar tzou te zien kunnen zijn nu ... )
Goeie actie van Pearl Talpa
Misbruik van Joost maken dus noem je zoietsquote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat Menno Joost nomineert. Joost komt hem steeds opzoeken en ik denk dat Menno het wel best vin dat Joost in zijn nabijheid vertoeft. Menno ziet Joost ook niet als vijand of iets dergelijks. Je kan Joost vergelijken met zo'n vogeltje die je wel eens in een nijlpaardenbek ziet om de resten tussen de tanden uit te pikken en zo het gebit van de nijlpaard te verzorgen. Joost is gezelschap voor Menno en zorgt dat de tijd sneller voorbij gaat. Menno ziet hem niet als concurentie en hij mag dus zijn gang gaan ...
Oh, man.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno er vanuit gaat dat stemmend NL, wel ziet wat er allemaal gebeurd en wie er echt het spelletje op een misselijke manier spelen. Daarom neemt hij ook de moeite niet meer (hij deed het eerst wel tegen Ingrid) om zich te verdedigen. HIj zei laatst ook tegen Ingrid dat als ze de beelden terugziet ze zou beseffen hoe erg ze voor lul staan.
En wat dat betreft heeft hij echt gelijk!
whisfull thinking...quote:
Helemaal correct...quote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om óf hij Joost in een hoek kan lullen... Het gaat erom of de rest dat pikt. En zoals de sfeer nu is in het huis zal Menno hoe dan ook het onderspit delven.
Als Menno nu een rode zakdoek in zijn hand zou houden en Joost zou beweren dat ie blauw is dan zou het hele huis ineens een blauwe zakdoek menen te zien en wordt Menno achteraf weer aangevallen omdat hij zo opruiend bezig was.....
Natte Lie een dom, door iedereen beïnvloedbaar gansje. En Menno heeft gewoon zijn tactiek gewoon aangepast en geleerd van zijn fouten van het verleden. Hij past zich nu aan aan de groep, houdt zich op de vlakte en is niet meer zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe dan!
Vorige nominatie liep hij al 3 dagen VOOR de nominatie met nathalie om te gaan waarop die hem nomineerde op advies van de wijze sjankwal. Na die nominatie ging hij niemand paaien. Afvgelopen donderdag genomineerd en hij zoekt geen contact met degenen die hem nomineerden. Dido zocht hem op om ongevraagd uitleg te geven en gal te spuien over de rest , Joost zoekt hem zelf op. Menno heeft slechts in het begin Tanja uitgezocht en hij is in overleg met Joost doorgegaan met de bonenopdracht dus allemaal bullshit van sommigen hier op het forum.
Menno is het huis in gekomen en heeft net als sjankwal en Rob gezegd dat hij kwam om te winnen. Vervolgens branden sjankwal en Rob voornamelijk Menno af dat hij dat zei terwijl ze zelf 4 keer zo erg zijn. Menno kwam om te winnen en wil winnen maar niet ten koste van ales anders had hij wel wat lage streken toe kunnen passen en zat hij nu bij de anderen hypocriet te doen.
Menno staat ondanks de overmacht die tegen hem is zijn mannetje en ik heb daar diep respect voor!
Je leert het al.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef yantjes het volgende:
Misbruik van Joost maken dus noem je zoiets
limbo?quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef arneaux het volgende:
Drek is het natuurlijk zo :"Waarom bakt Menno een appeltaart, hij weet toch dat Lieske niet tegen appels kan"..
quote:
Yantje je denkt totaal niet na en je zou een goede zijn in het huis...een type zoals you zou zich direct de mening van sjankwal laten opdringen..quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef yantjes het volgende:
[..]
Misbruik van Joost maken dus noem je zoiets
Er is niemand in dat huis compleet zichzelf hoor....quote:Op zondag 6 november 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Natte Lie een dom, door iedereen beïnvloedbaar gansje. En Menno heeft gewoon zijn tactiek gewoon aangepast en geleerd van zijn fouten van het verleden. Hij past zich nu aan aan de groep, houdt zich op de vlakte en is niet meer zichzelf.
Hij heeft het doorgaan bonen sorteren niet overlegd met Joost, hij heeft het gezegd tegen Joost. En Menno die niet ten koste van alles wil winnen... dat zie ik dan anders. Voor mij blijft hij, zoals Ingrid al eens zei, een teringdwerg.
Dat zie ik totaal niet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef yantjes het volgende:
[..]
hij doet bijna niets...alleen wat sporten en in bed liggen en zijn mond niet opentrekken,alleen 1 op 1 durft hij dat en die persoon met wie hij dat doet heeft hij van tevoren heel goed uitgekozen.
Hij kijkt op de groep neer en voelt zich erboven verheven,hij is een totaal ander mens dan Bart die wel heel sociaal was
En jij denkt dat de rest het niet doet? De mensen uitkiezen waarmee ze over willen blijven (lees kunnen beïnvloeden)? Waar denk je dat die 'persoonlijke gesprekken' van Rob op sloegen (waarbij hij gewoon toegaf dat hij een selectie aan het maken was met wie hij over wilde blijven), waar denk je dat dat geslijm en gestook van Chantal op slaat, waarom heeft Ingrid zich kompleet terug getrokken van Menno en zich gaan bemoeien met de groep, Roel met sommige mensen meelult (waar hij zich irl niet mee zou bemoeien), waarom denk je dat Nathalie en Joost met alle winden meelullen, LIeske af en toe lekker stoer meelult. Allemaal om binnen de groep te bljven hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 15:25 schreef yantjes het volgende:
[..]
En de rest van de week zeikt iedereen dat de appels op zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef arneaux het volgende:
Drek is het natuurlijk zo :"Waarom bakt Menno een appeltaart, hij weet toch dat Lieske niet tegen appels kan"..
Ben ik het niet mee eens....quote:Op zondag 6 november 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Natte Lie een dom, door iedereen beïnvloedbaar gansje. En Menno heeft gewoon zijn tactiek gewoon aangepast en geleerd van zijn fouten van het verleden. Hij past zich nu aan aan de groep, houdt zich op de vlakte en is niet meer zichzelf.
Hij heeft het doorgaan bonen sorteren niet overlegd met Joost, hij heeft het gezegd tegen Joost. En Menno die niet ten koste van alles wil winnen... dat zie ik dan anders. Voor mij blijft hij, zoals Ingrid al eens zei, een teringdwerg.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar ik zou het toch leuker vinden als hij zijn smoel wat meer opentrok.
dan wens ik je een fijna avond met de finale die Menno uiteindelijk zal winnen!quote:Op zondag 6 november 2005 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ben je een kloontje van Riri ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef yantjes het volgende:
Vrienden van Menno (de weinige die hij er heeft) zeggen zelf dat Menno in dit spel heel berekenend bezig is
Hoe zou dat nou komen dat ze dat zeggen?
Ze zullen hem wel kennen nietwaar?
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat jij Menno persoonlijk kent....quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef yantjes het volgende:
Vrienden van Menno (de weinige die hij er heeft) zeggen zelf dat Menno in dit spel heel berekenend bezig is
vast wel.. en hij zal met deze hetze ook wel berekenend MOETEN zijn...quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef yantjes het volgende:
Ik denk het nietquote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om óf hij Joost in een hoek kan lullen... Het gaat erom of de rest dat pikt. En zoals de sfeer nu is in het huis zal Menno hoe dan ook het onderspit delven.
Als Menno nu een rode zakdoek in zijn hand zou houden en Joost zou beweren dat ie blauw is dan zou het hele huis ineens een blauwe zakdoek menen te zien en wordt Menno achteraf weer aangevallen omdat hij zo opruiend bezig was.....
Wie zeiden dat? Wanneer? Via welk medium. Ergo, het is gewoon kul wat je uit loopt te braken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef yantjes het volgende:
Da's geen overleggen hèquote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hij heeft het er wel degelijk met Joost over gehad....
Joost: "Als jij nog 2 uurtjes doorgaat moet je dat gewoon doen Menno, maar ik ga nu ff slapen"
*Proest*quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat Menno Joost nomineert. Joost komt hem steeds opzoeken en ik denk dat Menno het wel best vin dat Joost in zijn nabijheid vertoeft. Menno ziet Joost ook niet als vijand of iets dergelijks. Je kan Joost vergelijken met zo'n vogeltje die je wel eens in een nijlpaardenbek ziet om de resten tussen de tanden uit te pikken en zo het gebit van de nijlpaard te verzorgen. Joost is gezelschap voor Menno en zorgt dat de tijd sneller voorbij gaat. Menno ziet hem niet als concurentie en hij mag dus zijn gang gaan ...
Mag je eigenlijk ook nog meestemmen als je bent uitgeschakeld?quote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef versabommie het volgende:
Ik ga trouwens strax in dat survialtopic 6 minpunten aan Lovebear geven!
quote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef yantjes het volgende:
Nathalie had tijdens die liveuitzending heel veel stemmen meer dan Menno
quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Als je de groep als groep confronteert, dat durft en je emoties enigzins in toom houdt, kan het wel.
Moet je wel verbaal sterk zijn uiteraard.
En daar schiet Menno een beetje tekort, zij het vooral door het ontbrekende lef.
Ik denk dat de groep eerst in de verdediging zal schieten, maar ze toch wel gaan nadenken.
Maar ms heb je gelijk, hoor
Is het al tever heen.
In dat geval zou het leuk zijn, als BB een voorzetje zou geven, middels een videofragment van het een of ander![]()
Hoezoquote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef versabommie het volgende:
Ik ga trouwens strax in dat survialtopic 6 minpunten aan Lovebear geven!
Misschien niet. Maar hij heeft er wel met Menno over gesproken.quote:
met dat lichaam is niets mis idd, alleen erg jammer van dat hoofd en de vuiligheid die uit haar mondje komt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Pinball het volgende:
Wat heeft Ingrid trouwens waanzinnig mooie benen zo in dat bad.![]()
Dan wens ik jou een fijne donderdagavond 10 november toe, met de exit van Mennoquote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan wens ik je een fijna avond met de finale die Menno uiteindelijk zal winnen!
Menno kreeg al de schuld van het gestopte feest hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste is dus precies waar ik op zit te wachten.... Alleen maar heel even dat stukje 's ochtends van het gesprek tussen Menno en Joost....
Al denk ik dat ook dat wel weer verkeerd uitgelegd zal gaan worden.
Neem nou het feestje van woensdag, door Dido is het opgehouden maar de mensen begrijpen haar. Stel nou dat Menno ervoor gezorgd had dat het feestje stopte....![]()
vanwege het gelijkspelquote:
je vergeet die 2 siliconenbobbelsquote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met dat lichaam is niets mis idd, alleen erg jammer van dat hoofd en de vuiligheid die uit haar mondje komt.
't blijven reservebelgen!quote:
brabo's zijn best ok hoorquote:
oke 6 minpunten voor Bommie genoteerdquote:
Ik ken dat wel. Iemand is zo overtuigd van zijn gelijk dat ie zelfs als ie het beseft, niet zal toegeven dat het zo is.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar hij heeft er wel met Menno over gesproken.
En dat moet hij achteraf dan niet gaan ontkennen!
alvast op het minpuntenlijstje genoteerd voor morgen....quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
alvast op het minpuntenlijstje genoteerd voor morgen....
Luciano kan opgelucht adem halen....
Dat liever dan die kipfiletjes van Naat of die theezakjes van Dido.quote:
wat heb je zelf?quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat liever dan die kipfiletjes van Naat of die theezakjes van Dido.
Dat wordt een vrije val in de puntentelling denk ik.quote:
Dat komt omdat menno zo graag binnensmonds spreekt zodat anderen het niet kunnen horenquote:Op zondag 6 november 2005 15:45 schreef Sonique het volgende:
Ik versta dus echt geen kont wat Menno en Ingrid bespreken.
quote:
Dat is toch logisch, Menno zit er ook echt om te winnen, en heeft zeker in het begin, dingen gedaan die een zekere voorbedachte rade suggereerde.quote:Op zondag 6 november 2005 15:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat laatste is dus precies waar ik op zit te wachten.... Alleen maar heel even dat stukje 's ochtends van het gesprek tussen Menno en Joost....
Al denk ik dat ook dat wel weer verkeerd uitgelegd zal gaan worden.
Neem nou het feestje van woensdag, door Dido is het opgehouden maar de mensen begrijpen haar. Stel nou dat Menno ervoor gezorgd had dat het feestje stopte....![]()
Ik probeer alleen Menno zijn tactiek uit en hoop dat ik nu heel veel punten krijgen van mensen boven de rivierenquote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat wordt een vrije val in de puntentelling denk ik.
Genant eigenlijk, dat Naat die dingen gewoon liet zien en dat iedereen aan haar neptieten mocht zitten.quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat liever dan die kipfiletjes van Naat of die theezakjes van Dido.
nee, dat komt omdat ingrid haar zender niet omheeft en de regie het niet voor elkaar krijgen om dat gekakel van de rest er uit te filternequote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef yantjes het volgende:
[..]
Dat komt omdat menno zo graag binnensmonds spreekt zodat anderen het niet kunnen horen
Ik dacht dus in eerste instantie dat het Lieske was.quote:
Braboos zijn liefquote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
oke 6 minpunten voor Bommie genoteerd![]()
edit: het is dat ik weet dat je de zachte G wel waardeert he, maar anders...
quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij heeft Menno het over Chantal en haar stem ofzo...
's ochtends als hij wakker wordt en iets met nek om draaien ofzo...
Zie je nou wel dat we het gewoon met elkaar eens zijn...quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, Menno zit er ook echt om te winnen, en heeft zeker in het begin, dingen gedaan die een zekere voorbedachte rade suggereerde.
Ik denk aan het fietsdrama, waar Menno juist Ralph, of all people, beschuldigde van achterbaks gedrag, te fietsen voor zichzelf en niet de groep.
En wie zat er nu juist om die reden te fietsen.... Menno, streber pur sang.
Dat gedrag is met terugwerkende kracht tegen hem gebruikt, gevoerd door Chantal en Ingrid.
Voeg daarbij Roel's ziekelijke jaloezie, wat Dido weer beïnvloedt, en dus ook Nathalie, en je hebt de hele groep van dit moment tegen je (Lieske doet er niet toe in deze, wederom
).
Rob herkent gewoon zichzelf inhem volgens mij, qua streberigheid, alleen Menno wint het vanwege de jaren
Ik geloof dat Menno wel degelijk hier en daar taktisch handelt, en ook praatjes aan gaat (zie Tanja) maar het bashen op werkelijk ALLES wat hij doet, slaat drie keer nergens op.
denk het niet hij is te veel met het spelletje bezig om naar huis te gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
Menno heeft het over het openbreken van een contract ofzo.....
Zou hij voor een vrijwillige exit gaan?
Dat heb ik ook beide zijn blond.quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dus in eerste instantie dat het Lieske was.![]()
Heb het de laatste tijd wel vaker, zal weer door de haarkleur en het kapsel komen.
Hou ik je aan hoor !!!quote:Op zondag 6 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
alvast op het minpuntenlijstje genoteerd voor morgen....
Luciano kan opgelucht adem halen....
ik heb nog nooit een intocht gemist... heb de taaitaai en pepernoten al in huis voor volgende week hoorquote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid heeft de intocht van sinterklaas vorig jaar gemist, vond ze zo ergen dit jaar weer
Oh heb net pas ons BB-spel ontdekt en heb mijn eerste stemmen uitgebracht!
ik heb een ziekelijke zwak voor die zachte gquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef yantjes het volgende:
anders stuurt bb menno zelf wel weg vanwege zijn stemafspraken met Joost,daar zijn ze mee bezig dus....
Kijk ook eens naar DEZE .....quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid heeft de intocht van sinterklaas vorig jaar gemist, vond ze zo ergen dit jaar weer
Oh heb net pas ons BB-spel ontdekt en heb mijn eerste stemmen uitgebracht!
Ahh wat liefquote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb een ziekelijke zwak voor die zachte g
Ik kan yantjes echt niet meer serieus nemen hoor na al dat vage gebrabbel hier...quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef teamlead het volgende:
[..]ze zitten niet eens bij elkaar in de buurt??
hoe kan ik nou boos zijn op jequote:Op zondag 6 november 2005 15:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ahh wat lief![]()
En ni meer boos op mij he Bommie![]()
Kan ik me indenken. Als je uit Utrecht komt is èlk ander accent mooi.quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef versabommie het volgende:
ik heb een ziekelijke zwak voor die zachte g
chantal en joostquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Sonique het volgende:
Echt ongelovelijk!!
MEnno en Ingrid zitten op nog geen meter van de microfoon, en toch hoor je de stemmen van de andere 50 meter verder erbovenuit....
quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef yantjes het volgende:
anders stuurt bb menno zelf wel weg vanwege zijn stemafspraken met Joost,daar zijn ze mee bezig dus....
Chantal hoor je overal bovenuit.quote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Sonique het volgende:
Echt ongelovelijk!!
MEnno en Ingrid zitten op nog geen meter van de microfoon, en toch hoor je de stemmen van de andere 50 meter verder erbovenuit....
dat was meteen al duidelijk, hoor, voor de goede lezerquote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat we het gewoon met elkaar eens zijn...![]()
senseoquote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
et ceterum censeo Chantalinem esse delendam
etwattus???quote:Op zondag 6 november 2005 15:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was meteen al duidelijk, hoor, voor de goede lezer![]()
ik begrijp hoe het gebash ontstaan is, niet het gebash an sich
et ceterum censeo Chantalinem esse delendam
done!quote:Op zondag 6 november 2005 15:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar DEZE .....
BB survival game - deel II
vervang Chantal met Carthaginem en dan googlenquote:
Joost is ook een lafbek!quote:Op zondag 6 november 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
Ingrid zal het nooit meer goede vriendjes worden met menno.
Dat zal een groot deel van de groep niet accepteren.
Dus wordt ze genomineerd en dat wil ze voorkomen
Alleen als Dido het niet zietquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef Kleintje het volgende:
mag Natte lie zelf wel praten tegen Menno?????? Lekker vaag
quote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
vervang Chantal met Carthaginem en dan googlen
Chantal moet dus gewoon dood?quote:Et ceterum censeo Carthaginem esse delendam = en voor het overige ben Ik van
mening dat Carthago vernietigd moet worden
minimaal jaquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Chantal moet dus gewoon dood?
Tis iig een start...quote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Gaat Roel er uit dan?quote:Op zondag 6 november 2005 16:04 schreef bunnyma het volgende:
Waar ik eigenlijk op hoop is dat de bewoners de nacht van woensdag op donderdag wakker moeten blijven, zodat Roel niet de kans krijgt om zijn geld te pakken en in zijn koffer te doen.![]()
Zou hij dan de poen kwijt zijn?
of joost een lafbek is weet ik nog niet,quote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Joost is ook een lafbek!
Na het gesprek met Narcist1 en Narcist2, gelijk Menno laten vallen en niet weten hoe snel hij de voeten van de dames moet likken.
De kans is er gewoon, dus moet hij het geld wel inpakkenquote:
nou nouquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Hij zal in ieder geval het geld in zijn koffer moeten doen uit voorzorg voor het geval hij inderdaad wordt weggestemdquote:
Dat hoop ik.quote:
Shit ja, das ook waar... helemaal niet over nagedacht nog...quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
De kans is er gewoon, dus moet hij het geld wel inpakken
Hij kan t ook gewoon pakken als hij weggaat de bewoner mogen toch niet in de tuin komenquote:Op zondag 6 november 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Shit ja, das ook waar... helemaal niet over nagedacht nog...
Dat wordt dus zeker kijken woensdag op donderdag...
quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef Sonique het volgende:
* Sonique neemt een slokje van z'n koffie en spuugt het meteen weer uit...
Gatverdamme koud!
Menno!!!
Jammer dat Joost weer op 600 woorden per minuut staat.quote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef clauwheee het volgende:
Het is een echte luie zondagmiddag in het Huis.
Ik ben gisteren naar het casino geweest en ik heb niets gewonnen....quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef Sonique het volgende:
* Sonique neemt een slokje van z'n koffie en spuugt het meteen weer uit...
Gatverdamme koud!
Menno!!!
Volgens mij gaat het tussen Rob en Menno.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, rob
Maar het gaat tussen roel en rob![]()
Menno krijgt de meeste stemmen, mark my wordsquote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het tussen Rob en Menno.
Smelly cat is van friends Zingt Phoebeequote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Chantal zingt Smelley Cat, zou het over haarzelf gaan? D'r eigen poes zal niet al te fris ruiken met dat gedouche in bikini...
quote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Smelly cat is van friends Zingt Phoebee
ja dat weet ik, maar het is wel een mooie vorm van zelfreflectie van Chantalquote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Smelly cat is van friends Zingt Phoebee
als je kijkt naar de talpa poll staat hij erg voor op roel en robquote:Op zondag 6 november 2005 16:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het tussen Rob en Menno.
I Love Friends!quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Smelly Cat, Smelly Cat
What are they feeding you?
Smelly Cat, Smelly Cat
It's not your fault....
quote:Wij willen er op wijzen dat er geen verband is tussen deze internet-populariteitspoll en de officiële stemrondes, die naar aanleiding van de nominaties plaatsvinden.
quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Smelly Cat, Smelly Cat
What are they feeding you?
Smelly Cat, Smelly Cat
It's not your fault....
Of dat hij zich meer bewust is van de camera's en ons luisterend oorquote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site:
knip
Dit gesprekje bewijst voor mij dat Menno dus een stuk eerlijker is dan Joost.
Keiliefquote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Flugel en Lovebear, ik heb op jullie gestemd bij het BB-spel trouwens
Wil er verder niets mee zeggen hoor![]()
Zou ze ook gezegd hebben als Menno niet aan tafel had gezeten?quote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef Sonique het volgende:
Chantal, "Jesus wat stink die prullenbak"
Nathalie "Is ie ferrie durtie?"
Chantal: "jup"
En chantal loopt vervolgnes weg....
Ik zat op deze insteek te wachtenquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Of dat hij zich meer bewust is van de camera's en ons luisterend oor
quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het is wel een mooie vorm van zelfreflectie van Chantal
Mij bewijst het maar weer dat Menno joost precies heeft waar hij hem hebben wil... Nu hoeft hij zelf niet te zoeken. Zodra Roel Joost nomineerd, zal Joost Roel een oor aan naaien door op zoek te gaan naar het geld.quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef Day het volgende:
Van de Talpa-site:
Joost ruikt geld
Joost en Menno liggen in bed te speculeren over de Geheime Opdrachten die er in Huis geweest zijn. Joost laat aan Menno weten dat als hij een Geheime Opdracht van Big Brother zou krijgen, hij deze zeker aan zou nemen.
Joost ziet het helemaal voor zich. "Het is wel leuk als je als opdracht krijgt; 'Er ligt geld in Huis, vind het maar en het is van jou. Is er niks dan kost het je geld'." "Of een Nominatie", zegt Menno. Joost: "Het is net als paaseieren zoeken en dan vind je ineens 10.000 euro."
Menno zegt dat als hij die opdracht zou krijgen, hij het geld wel zou pakken. Maar tegen degene van wie het geld is zou hij zeggen; 'ik geef het later aan je terug'. "En dan achteraf niet doen", zegt Joost lachend.
'Er ligt vast geld in Huis'
"Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar er zijn inderdaad vast mensen die geld in Huis hebben liggen", denkt Joost. "In de eerste week Lieske..." "En dan tien weken niks?", vult Menno aan. "Daar geloof ik inderdaad geen zak van. Deze week heeft Dido ook een Geheime Opdracht gehad.
Wat weet ik alleen niet." Menno denkt dat ze daar tijdens het verblijf in het Big Brother-Huis nooit achter zullen komen.
"Ik zit nu met het idee dat er 4000 à 5000 euro in Huis ligt", zegt Joost. "Zou je het willen zoeken?", vraagt Menno. "Ja", antwoordt Joost resoluut. "Maar dan maak je jezelf niet populair en buitenshuis ook niet." Menno zou het stelen vinden. "Die mensen hebben een goede Geheime Opdracht gehad, ze hebben het eerlijk verdiend." Maar Joost is het hier niet mee eens. "Hoezo goede Geheime Opdracht? We weten allemaal dat Roel 500 euro per peuk heeft gekregen." Het is duidelijk dat het Joost niet lekker zit dat Roel geld heeft verdiend tijdens zijn verblijf in het BB-Huis. Gunt Joost Roel het geld niet of is hij jaloers? Roel doet er verstandig aan om goed over zijn buit te waken
Dit gesprekje bewijst voor mij dat Menno dus een stuk eerlijker is dan Joost.
Wat lief van jequote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Flugel en Lovebear, ik heb op jullie gestemd bij het BB-spel trouwens
Wil er verder niets mee zeggen hoor![]()
een heel valide insteek, hoor, gezien Menno's uitlatigen inzake "thuis zien ze wel hoe het echt zit en dan staan de anderen voor lul"quote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat op deze insteek te wachten
Hmm..weet het niet. Ik denk nl. dat Menno allang weet dat Roel ergens in het huis geld verstopt heeft. Als hij dit niet meende, had hij allang op zoek kunnen gaan naar het geld of insinuaties erover kunnen maken tegenover de andere bewoners.quote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Of dat hij zich meer bewust is van de camera's en ons luisterend oor
geen idee.. waarom rookt dido eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2005 16:21 schreef Sonique het volgende:
Waarom rookt Menno eigenlijk?
Nee, maar ik bedoel, het is toch zo'n sportmannetje?quote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
geen idee.. waarom rookt dido eigenlijk
Menno rookt voor gezeligheidquote:Op zondag 6 november 2005 16:21 schreef Sonique het volgende:
Waarom rookt Menno eigenlijk?
er zijn heel veel sporters die gewoon roken hoor, al is het natuurlijk niet slimquote:Op zondag 6 november 2005 16:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel, het is toch zo'n sportmannetje?
dat denk ik ook, hoor, maar ook : Menno wil gewoon winnen, en ik denk dat hij zichzelf ook hele goede kans geeft, en dus dan niet gaat riskeren dat zijn 'verraad' hem stemmen gaat opleveren, als de anderen erachter komen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm..weet het niet. Ik denk nl. dat Menno allang weet dat Roel ergens in het huis geld verstopt heeft. Als hij dit niet meende, had hij allang op zoek kunnen gaan naar het geld of insinuaties erover kunnen maken tegenover de andere bewoners.
Denk dat hij het verdienen van geld wel degelijk als een mazzeltje in het spel ziet.
Ja ok die is er niet,sommige roken ook bij een drankje.quote:
Ojee dat liedje blijfd erg lang in je hoofd zittenquote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef teamlead het volgende:
blablabla
it's a small world afterall... jaahaa..
zucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |