Van mij mag hij nu winnen....quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij nu ook weer niet
Toen met Tanja vond ik Menno ook ontzettend schijnheilig.
Hij probeerde toen echt een wit voetje te halen, als enige die Tanja zogenaamd wél begreep![]()
Ik begrijp wel dit kan ontstaan, hij heeft gewoon de schijn tegen vaak, doordat hij zich nooit echt uitlaat over iets (zie Tanja), en aangezien iedereen binnen dat huis vooral over elkaar praat, maar niet alles hoort van elkaar over elkaar (snap je het nog) dan kan er een compleet verkeerd beeld ontstaan over 1 iemand.
Zie je overal waar veel mensen te lang op elkaars lip zitten, werk, hier
Je jut elkaar op, en gaat in iedere scheet die de zondebok laat bevestiging zien.
Kijk eens hier hoe iedere move van Rob als met voorbedachte rade en met vals intentie gezien wordt , is exact hetzelfde![]()
Het niet alleen dat afzeiken, maar vooral de onverstoorbare manier waarop hij daarmee omgaat.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Dus hij wint omdat anderen hem afzeiken
Lijkt me de wereld op z'n kop eerlijk gezegd.
deze was eerst geloof ikquote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
gaan we hier verder of bij Flugel?
Laten we wel wezen in de reguliere uizending is de basis waar alle antipathie tegen Menno op berust duidelijk weerlegd. Iedereen de streamers en de regulieren weten dat Joost loog en dat Menno gewoon overlegd heeft over die bonenopdracht.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus hij wint omdat anderen hem afzeiken
Lijkt me de wereld op z'n kop eerlijk gezegd.
Hier ben ik het wel helemaal mee eens....quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wint hier omdat hij de enige is die redelijk neutraal tegen alles aankijkt. de rest rolt over elkaar heen om elkaar een mes in de rug te planten, met name bij Menno. Schijnheiligheid wordt door het publiek niet op prijs gesteld, zeker niet als het er heel dik bovenop ligt. Menno is de minst schijnheilige, samen met Lieske, dus het zal uiteindelijk tussen die twee gaan.
Je laatste zin begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is een verschrikkelijke domme actie van de dames.
De stemmen van nath en dido gaan nu gewoon naar menno
Menno speelt het wel erg goed
terechtquote:Op zondag 6 november 2005 15:00 schreef versabommie het volgende:
Mensen willen nu eenmaal dat gerechtigheid zal zegevieren.
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend mennekequote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wint hier omdat hij de enige is die redelijk neutraal tegen alles aankijkt. de rest rolt over elkaar heen om elkaar een mes in de rug te planten, met name bij Menno. Schijnheiligheid wordt door het publiek niet op prijs gesteld, zeker niet als het er heel dik bovenop ligt. Menno is de minst schijnheilige, samen met Lieske, dus het zal uiteindelijk tussen die twee gaan.
Nederlandse publiek?quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef MissX het volgende:
zouden ze nou zelf totaal niet doorhebben dat zulke acties niet gewaardeerd worden door het nederlands publiek.
quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend menneke![]()
Het feit dat jij een voorval van een paar weken geleden moet aanhalen zegt genoeg....quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haha, Menno niet schijnheilig... toen hij een paar weken een vervelende opmerking maakte tegen Tanja en zij zei "jij bent de volgende" wist hij niet hoe vaak hij bij haar moest zijn en lief moest doen tegen haar. Dit heeft hij vaker gedaan, steeds als hij genomineerd is trekt hij naar diegene toe. Berekenend menneke![]()
is volgens weer een spelletje aan het makenquote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Menno alleen aan de keukentafel, totaal niet onder de indruk van de bal: prachtig beeld
Om de voetbal is hij naar buiten gelopenquote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef schatje het volgende:
Het gesprekje lijkt een positief resultaat te hebben. Joost zit niet meer bij Menno.
Rob mag Menno al niet vanaf minuut 1 en het is me nog steeds niet geheel duidelijk waarom, al heeft Rob idt wel 1023 keer proberen uit te leggen. Ik heb Rob dingen over Menno horen zeggen waar de honden geen brood van lusten. En als Menno dat via-via opvangt dan is het logisch dat hij ook geen reden ziet om zijn mening over Rob langer voor zich te houden... actie wekt reactie.quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
Alleen sommigen bij Fok zul je bedoelen
Nogal normaal dat ze aan Joost vragen wat er is, hij is ook veranderd sinds hij met Menno omgaat
Menno praat bijna niet en als hij praat heeft hij het over het nomineren
Joost is daar de laatste tijd heel erg ver in mee gegaan,geen wonder dat hij anders geworden is
Hier op het forum gaat het voortdurend over het bashen van Menno maar ik kan er niet omheen dat Menno niets anders doet over Rob
Hij heeft veel naars gezegd over Rob tegen Joost,ben er zelf getuige van geweest wat hij allemaal gezegd heeft
Hier wordt heel eenzijdig gekeken
Joost en Menno gaan vanaf dag 1 al heel erg veel met elkaar om hoor.... Of ben je het urenlange getrictrac vergeten? (hé pik, potje trictrac??)quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
Nogal normaal dat ze aan Joost vragen wat er is, hij is ook veranderd sinds hij met Menno omgaat
Joost is daar de laatste tijd heel erg ver in mee gegaan,geen wonder dat hij anders geworden is
Hier op het forum gaat het voortdurend over het bashen van Menno maar ik kan er niet omheen dat Menno niets anders doet over Rob
Hij heeft veel naars gezegd over Rob tegen Joost,ben er zelf getuige van geweest wat hij allemaal gezegd heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Menno alleen aan de keukentafel, totaal niet onder de indruk van de bal: prachtig beeld
Precies, en het is Joost die vervolgens Menno in de bonen-week tot op de schoenveters heeft afgefikt achter zijn rug. Als Dido en Naat toen hun bek hadden opengetrokken was het volkomen terecht geweest. Nu mist deze sessie met Joost heel erg het doel...quote:Op zondag 6 november 2005 15:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joost en Menno gaan vanaf dag 1 al heel erg veel met elkaar om hoor.... Of ben je het urenlange getrictrac vergeten? (hé pik, potje trictrac??)
Wat dan ff gemistquote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef versabommie het volgende:
Menno drinkt niet meer
rob heeft er weer een irritante opmerking over!?
Beetje beter de reguliere ook volgen....quote:Op zondag 6 november 2005 15:02 schreef yantjes het volgende:
[..]
Nederlandse publiek?
De laatste keer heeft hij alles ondergekotst. En i.p.v. hem te steunen leverde hem dat een nieuw mes in de rug op....quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef arneaux het volgende:
Menno is opeens gestopt met drinken. Ook maf.
Ik kan het ook van de afgelopen nominaties doen. Menno is een lul.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het feit dat jij een voorval van een paar weken geleden moet aanhalen zegt genoeg....
Van het Menno-bashen kunnen we dagelijks uit vele fragmenten een keuze maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |