Pienaar kan mij al een paar jaar niet meer overtuigen. Achter de spits staat Sneijder, wat betekent dat ajax hem eigenlijk ook niet meer nodig heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef rompompom het volgende:
Pienaar speelt op de verkeerde plek volgens mij. Ik weet niet waar-ie vandaag speelde, maar rechtsbuiten is hij niet. Die moet achter de spitsen!
Ja, daar heb je wel gelijk in. Dan klopt die lijst van je ook wel. Escude brengt ook helemaal niks inderdaad en die is dan nog aanvoerder geweest ookquote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef kriele het volgende:
[..]
Pienaar kan mij al een paar jaar niet meer overtuigen. Achter de spits staat Sneijder, wat betekent dat ajax hem eigenlijk ook niet meer nodig heeft.
NEE, daar ligt het probleem niet dus. Zelfs Zlatan kon Ajax nauwelijks doelpunten geven. Dat is typerend. Het probleem zit 'm in het middenveld, plus de aanvoer vanaf de zijkant.quote:
Hadden we Zlatan nog maarquote:Op zondag 6 november 2005 21:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Weet je wat het is met jullie Ajax? Het zijn allemaal mietjes in die ploeg. Serieus. Niemand is bang voor elf van die mietjes.
Als ik verdediger ben en ik zie Marcus Rosenberg met z'n mooie haartjes. Dan ga je automatisch even net ietsje harder het duel in. Wie zal je wat doen van die lichtgewichten.
Met Zlatan vertrok de laatste kerel daar.
Ik zit momenteel in Qatar, ik zal es kijken of ik ze kan vinden. Scheelt weer telefoonkosten en dat geld heb je hard nodig om ze te contracterenquote:Op zondag 6 november 2005 21:25 schreef Radegast het volgende:
Gewoon De Boertjes bellen: 0900 1541-ZANDBAK.
En Winston B. lijkt mij ook een welkome versterking.
Moet je er twee bikkelaars in de buurt zetten en geen mooi weer voetballers of panna-ko-koningen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:21 schreef S-Two het volgende:
Sneijder moet natuurlijk gewoon in de basis blijven, en voor de rest, tjah... echte mannen hebben we idd niet echt, maar ik zou zo ook niet direct iemand weten die die positie goed in kan nemen.
Daar ben ik het dan volledig mee eens. Die man heeft nergens nog wat neer kunnen zetten, niet bij Vitesse, niet bij Ajax. En om nou te zeggen dat-ie oog voor talent heeft...quote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat ook nog even gezegd moet worden: Ronald Koeman is hier dus verantwoordelijk voor.
Hij heeft jullie hele club verneukt. Verkeerde aankopen voor heel veel geld, de beste spelers verkocht, loonlijst overvol nu zodat er niks aangetrokken kan worden.quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan volledig mee eens. Die man heeft nergens nog wat neer kunnen zetten, niet bij Vitesse, niet bij Ajax. En om nou te zeggen dat-ie oog voor talent heeft...
Ja, nog steeds jammer dat Van Gaal door hem weg is gegaanquote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hij heeft jullie hele club verneukt. Verkeerde aankopen voor heel veel geld, de beste spelers verkocht, loonlijst overvol nu zodat er niks aangetrokken kan worden.
Niet in z'n eentje maar wel voor een groot deel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat ook nog even gezegd moet worden: Ronald Koeman is hier dus verantwoordelijk voor.
quote:Blind, Grygera en Sneijder gaan dialoog met supporters aan
Ajax-trainer Danny Blind heeft na afloop van de verloren competitiewedstrijd tegen NEC (1-0) samen met Zdenek Grygera en Wesley Sneijder in Amsterdam een bezoekje gebracht aan het supportershome van Ajax. Dat meldde Wilfred Genee zondagavond in het tv-programma De Wedstrijden. Het drietal van Ajax sprak met de aanwezige fans over de teleurstellende prestaties van de voorbije maanden.
Bij aankomst in Amsterdam werd de spelersbus van Ajax opgewacht door boze supporters. Na overleg trokken Sneijder, Grygera en Blind samen met teammanager David Endt en zo'n zestig Ajax-fans richting het honk van de fanatieke aanhang. Een teleurgestelde Sneijder beloofde de nederlaag in de komende wedstrijd, thuis tegen FC Twente, te zullen goedmaken. Blind vroeg de supporters zijn ploeg te blijven steunen en liet tevens weten niet tevreden te zijn over de door zijn spelers getoonde inzet.
quote:Spelersgroep van Ajax steunt Danny Blind
Naast de supporters staat ook de spelersgroep van AFC Ajax vooralsnog achter oefenmeester Danny Blind, die zo langzamerhand toch wel onder druk komt te staan in Amsterdam.
Hedwiges Maduro sprak namens de spelersgroep tegenover RTVNH en zei dat 'het zeker niet aan de trainer ligt'. Ajax heeft al vier wedstrijden achter elkaar niet weten te scoren in de eredivisie.
Omdat het goede spelers zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 22:49 schreef nz1900 het volgende:
Waarom worden deze spelers dan wel ALTIJD uitgenodigd voor het Nederlands elftal ?
Individueel heeft Ajax de beste spelers van Nederland.quote:Op zondag 6 november 2005 22:49 schreef nz1900 het volgende:
Waarom worden deze spelers dan wel ALTIJD uitgenodigd voor het Nederlands elftal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |