abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32032815
In de winterstop Elia en Jenner halen voor rechtsbuiten. Rosales dumpen. Boerigter en Goossens doorschuiven voor linksbuiten. Huntelaar kopen uiteraard, geen twijfel over mogelijk.

Verder nog Galasek en Grygera bij het grof vuil neerzetten. Vlaar en Luirink halen. En Lindenbergh op 4 laten staan met Vlaar, Maduro naar het middenveld. Sneijder linkshalf en Sarpong of de Jong rechtshalf.

Voila, een fris nieuw Ajax met bezieling en kwaliteit, met NL'se topspelers. Dan hoef ik tenminste niet meer te zappen als ze op de buis zijn voor terroristische aanslagen op mijn ogen.
pi_32032948
Elia?! alsjeblieft niet. Matige voetballer die niks heeft toe te voegen aan ajax, Jenner is er een voor over een jaartje, dus die kan je wel halen
pi_32032954
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:14 schreef LuukBes het volgende:
In de winterstop Elia en Jenner halen voor rechtsbuiten. Rosales dumpen. Boerigter en Goossens doorschuiven voor linksbuiten. Huntelaar kopen uiteraard, geen twijfel over mogelijk.

Verder nog Galasek en Grygera bij het grof vuil neerzetten. Vlaar en Luirink halen. En Lindenbergh op 4 laten staan met Vlaar, Maduro naar het middenveld. Sneijder linkshalf en Sarpong of de Jong rechtshalf.

Voila, een fris nieuw Ajax met bezieling en kwaliteit, met NL'se topspelers. Dan hoef ik tenminste niet meer te zappen als ze op de buis zijn voor terroristische aanslagen op mijn ogen.
Als ik al zie staan dat Grygera bij het grof vuil moet neem ik je al niet meer serieus.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32032986
Zouden Maxwell en Pienaar al een nieuwe club hebben gevonden? Anders zijn zij wellicht iets voor PSV als breedte-versterkingen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32033001
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef cultheld het volgende:
Zouden Maxwell en Pienaar al een nieuwe club hebben gevonden? Anders zijn zij wellicht iets voor PSV als breedte-versterkingen.
Maxwell waarschijnlijk naar Juve
pi_32033022
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maxwell waarschijnlijk naar Juve
Die gaat dus goed betaald banken in Turijn; Ik kan hem geen ongelijk geven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32033043
quote:
Ja want Lamey is zeker beter dan Maxwell
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32033105
Grygera snapt niks van het Ajax verdediging-spelletje en loopt altijd achteruit. Is altijd betrokken in topwedstrijden (CL) van Ajax met doelkansen en doelpunten. Vlaar en Luirink zijn tactisch onmetelijk veel verder en slimmer. Veel waardevoller en complementair voor het voetbal dat Blind nastreeft en naartoe groeit. Voor het Koeman-voetbal was Grygera ideaal maar nu komt ie steeds meer tekort en is het opbouwend bovendien van generlij waarde. Door daar een Luirink of Vlaar neer te zetten vreer je automatisch al meer kansen, voetbal begint van achteruit.

Eilia is natuurlijk een topspeler in wording en kan moeiteloos meedraaien met Ajax. Sterspeler van onder 19, veel meer techniek en dreiging dan Castelen. En nu al 17 niveau's beter dan de meest overschatte rechtsbuiten ooits bij Ajax gespeeld : Rosales.
  zondag 6 november 2005 @ 19:23:00 #184
80382 manny
30 is best veel
pi_32033114
Als ze nou gewoon doorgepakt hadden en bijvoorbeeld Davids en dan desnoods Frank de Boer nog hadden gehaald toen die toch "in beweging" waren. Als galasek de "hoop" van het elftal wordt dan is er veel mis.

En verkoop alstjeblieft eens hele rij spelers. Maak schoon schip, slechter dan nu kan het niet worden. Weg met die Rosales, Boekhari, SQD en dat soort "net niet" voetballers. Man, daar hebben we er echt teveel van
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_32033119
quote:
Maxwell is een topper dus die krijgen we niet, en die matige zuid afrikaan hoeven we niet.
pi_32033191
quote:
Ajax werkt aan opvolging Ton Pronk

Ajax is hard op zoek naar een opvolger voor hoofdscout Ton Pronk. De hoofdscout gaat per volgend seizoen met pensioen.
Over de opvolging zijn er binnen Ajax verschillende ideeën. Het kan zijn dat er iemand doorschuift, maar het is ook mogelijk dat iemand van buitenaf de functie gaat bekleden.
Eén van de namen die worden genoemd, is die van Toon Meertens van Willem II. Meertens is op dit moment scout bij de Tilburgse club.
Een scout van Willem II
Ja, die gast heeft er kijk op als ik zo eens naar Willem II kijk.

Ik zeg: Leo Beenhakker naar Ajax als hoofd scouting. Parttime. Kan ie best combineren met T&T.
pi_32033226
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ball wel. Lamey is puur verdedigend beter dan Maxwell. Theo is ook beter. Maxwell is offensief echter een wapen. Een leuke linkshalf.
pi_32033230
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:22 schreef LuukBes het volgende:
veel meer techniek en dreiging dan Castelen.
Ah Castelen, wereldtopper
pi_32033265
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ah Castelen, wereldtopper
Elia is echt een topper in wording hoor. Gelukkig is PSV hem al nadrukkelijk aan het volgen.
pi_32033418
quote:

[..]

Op de backpositie wel ja, snappen ze bij Ajax nog niet, kijken liever naar iemand die kan aanvallen ipv verdedigen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_32034341
Ik kan de beelden niet krijgen hier, maar volgens mij ben ik daar erg blij om.
pi_32035227
Jezus, die bal van Rosales had er ook wel ingemogen
  zondag 6 november 2005 @ 20:32:07 #193
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32035255
6 Ajax 11 4 3 4 15
15 Heracles Almelo 11 3 3 5 12

Als we een paar keer achter elkaar verliezen kunnen we flink zakken
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zondag 6 november 2005 @ 20:37:06 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32035418
quote:

[..]

Pienaar is trouwens wel een frotter.

En die rare dansjes hoeven we bij PSV ook niet.
pi_32035531
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die bal van Rosales had er ook wel ingemogen
die waar Rosenberg zo lelijk de bal mist?
pi_32035723
Ajax moet maar eens beginnen om wat spelers van de hand te doen. Pienaar, Escude, Boukhari, Chari, Rosales en Rosenberg. Als er clubs zijn die een paar centen voor ze over hebben zou ik ze gelijk van de hand doen.
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar als F. de Boer voor een normaal salaris wil komen, dan moeten ze hem maar halen. Misschien dat hij de ploeg wat op sleeptouw kan nemen en kan zorgen voor de broodnodige ervaring.
  zondag 6 november 2005 @ 20:47:46 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32035839
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:44 schreef kriele het volgende:
Ajax moet maar eens beginnen om wat spelers van de hand te doen. Pienaar, Escude, Boukhari, Chari, Rosales en Rosenberg. Als er clubs zijn die een paar centen voor ze over hebben zou ik ze gelijk van de hand doen.
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar als F. de Boer voor een normaal salaris wil komen, dan moeten ze hem maar halen. Misschien dat hij de ploeg wat op sleeptouw kan nemen en kan zorgen voor de broodnodige ervaring.
Dit is een lastig gedeelte

En hoort babel er ook niet bij?
pi_32036026
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit is een lastig gedeelte

En hoort babel er ook niet bij?
Nee, Babel hoort hier niet bij. Hij is nog zo jong dat je hem dit niet aan mag rekenen. Hij heeft het talent wel. Dat kun je zien. Dat zie ik bij Rosenberg niet.
pi_32036087
Pienaar speelt op de verkeerde plek volgens mij. Ik weet niet waar-ie vandaag speelde, maar rechtsbuiten is hij niet. Die moet achter de spitsen!
pi_32036314
quote:
Op zondag 6 november 2005 20:54 schreef rompompom het volgende:
Pienaar speelt op de verkeerde plek volgens mij. Ik weet niet waar-ie vandaag speelde, maar rechtsbuiten is hij niet. Die moet achter de spitsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')