Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.quote:Op zondag 6 november 2005 17:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.
Rosenberg is trouwens nooit een veel scorende spits geweest. Misschien dat ze meer van hem verwachtten als aanspeelpunt en balvaste spits die anderen laat scoren, en er zelf af en toe eentje meepakt. Maar dat komt er dan niet erg uit.
Hem had ik misschien wel eerst een half jaar met jong Ajax mee laten voetballen en met het eerste trainen om hier te wennen. We weten allemaal wat het gevolg bij Ajax is als je er niet meteen staat...
ja, dus?quote:Op zondag 6 november 2005 18:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.
Ik snap echt niet waarom die gast zo slecht speelt. Rosenberg is gescout door o.a. de technische staf van Ajax, door Koeman, Van Gaal, 3 x door Blind zelf die erg kritisch was op de Zweed. Na alle controles en scoutings is besloten om hem aan te trekken. Dan zou je verwachten dat zo iemand, die zo goed is gescout en zo goed is geanalyseerd toch wel een klein beetje kan voetballen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rosenberg wordt/werd gezien als nieuwe Zlatan.
Ik doel opquote:
quote:mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.
Rosenberg is trouwens nooit een veel scorende spits geweest. Misschien dat ze meer van hem verwachtten als aanspeelpunt en balvaste spits die anderen laat scoren, en er zelf af en toe eentje meepakt. Maar dat komt er dan niet erg uit
Je zag bij Zlatan dat hij kwaliteit had. Al zijn kunstjes en trucjes mislukte voortdurend in het begin, totdat hij had geleerd hoe hij ermee om moest gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:01 schreef Siemerink het volgende:
Zlatans eerste seizoen verliep toch ook niet gladjes? Ben ervan overtuigd dat het goed komt.
Heb je gelijk in. Maar ik kan me Van Gelder nog herinneren die hem met de grond gelijk maakte na (weer) een misser van hem.quote:Op zondag 6 november 2005 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zag bij Zlatan dat hij kwaliteit had. Al zijn kunstjes en trucjes mislukte voortdurend in het begin, totdat hij had geleerd hoe hij ermee om moest gaan.
Wat zeg je nou?quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Co Adriaanse?
nouja, qua prestaties in het eerste jaar gaat hij volgens mij wel gelijk op met Zlatan.quote:
Wacht, ik zeg dat Ajax hem zag als de nieuwe Zlatan he. Wij (supporters) in het begin ook, maar ik zie hem nu niet meer als nieuwe Zlatan. Rosenberg is een ander soort spits. Hij komt er echt wel hoor. In z'n begin wedstrijden liet ie zien goed door te jagen enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nouja, qua prestaties in het eerste jaar gaat hij volgens mij wel gelijk op met Zlatan.
Maar het is altijd zo makkelijk om een stempel op iemand te drukken. Noem hem de nieuwe Zlatan en iedereen denkt dat hij elke week die slalom van hem na gaat doen.
Iedereen weet ook hoe moeilijk het voor een nieuwe jonge spits is om meteen in het Ajax spelletje goed te functioneren (ondanks dat we eigenlijk geen vleugels hebben). Laat zo'n jongen dan rustig rijpen. Nu zit hij met een gigantische knauw in zijn zelfvertrouwen omdat die klootzakken op de tribune hem na 4 mislukte acties meteen uitfluiten.
Okay misschien moet hij een wat dikkere huid hebben, maar waar het op neerkomt, is dat deze huidige situatie veel dieper zit dan een spits die niet kan scoren.
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef raptorix het volgende:
Als ik Ajax was zou ik Van Gaalen hebben gehaald, wil nog een jaartje voetballen en zou dat best bij Ajax willen doen denk ik.
Zo, je volgt het goed....quote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef Catch22- het volgende:
En wanneer is Lindenbergh terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |