Talent genoeg. Iemand die boven die talenten staat heb je nodig. Nederlands sprekende verdediger, aangezien het middenveld qua potentie top is. In de voorhoede kan je je team niet genoeg sturen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ik even heel erg hard lachen?
Dan doe ik even mee. Misschien is Frank Verlaat nog wel haalbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mag ik even heel erg hard lachen?
quote:Gesprek in supportershome na NEC - Ajax
Na afloop van NEC - Ajax speelden enkele verantwoordelijken geen verstoppertje. Danny Blind, Wesley Sneijder en aanvoerder Zdenek Grygera gingen na de terugkeer in Amsterdam in het supportershome een gesprek aan met teleurgestelde supporters.
de verdediging is het minste probleem dat ajax nu heeft, als het op het middenveld en voorin beter loopt dan hebben zij sowieso minder te doen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:23 schreef Siemerink het volgende:
Arjen de Zeeuw zou ook zo'n type 'Blind' zijn. Maar ik zou als ik Ajacied de naam van Van Burik maar laten vallen. Misschien de meest getalenteerde 'moderne' Ajax verdediger, maar wel een type die Ajax al jaren mist; na het vertrek van Chivu.
zet dat eens af tegen 'talenten' die het niet halen? Paar jaar gelden haalde jullie alle zogenaamde talenten op waarvan alleen Huntelaar nu lijkt door te breken terwijl die juist weg mocht. De rest hoor je niets meer van.quote:Op zondag 6 november 2005 17:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
-Stam
-Nistelrooy
-Koeman
-Robben
-Zenden
Kan er nog wel meer opnoemen hoor.
Natuurlijk is Van Burik 'opvallend', maar ik denk met één zo'n aankoop (een aanvoerder!) je de boel weer voor de volle 100% op de rails krijgt. Er loopt zoveel talent!quote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar Dick van Burik is te belachelijk voor woorden natuurlijk.
Chivu was wel een echte aanvoerder trouwens, Zlatan in feite ook.
Ja, maar het is wel een typische Duitse libero. Net als Verlaat. Te traag om met ruimte in zijn rug te verdedigen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Siemerink het volgende:
Overigens vind ik dat jullie Van Burik onderschatten. Heeft al jarenlang een basisplaats bij Hertha en is uitgegroeid tot dé steunpilaar van de Berlijnse verdediging.
Een waterdrager. Eerst bij De Graafschap en later bij AZ, waar hij met name het laatste half jaar erg goed speelde. Maar geen leider.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef The_Hives het volgende:
ik had meer verwacht van Olaf.
toch had ik hem tussen die jonkies meer verwacht. Zeker aangezien hij weet wat er bij Ajax verwacht wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Een waterdrager. Eerst bij De Graafschap en later bij AZ, waar hij met name het laatste half jaar erg goed speelde. Maar geen leider.
Daar heb je volkomen gelijk in. Maar er zijn weinig (=geen?) verdedigers die voldoen aan het volmaakte plaatje.quote:Op zondag 6 november 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een typische Duitse libero. Net als Verlaat. Te traag om met ruimte in zijn rug te verdedigen.
Voor duidelijkheid, ik ben geen PSV fan, dus mijn mening is redelijk objectief.quote:Op zondag 6 november 2005 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zet dat eens af tegen 'talenten' die het niet halen? Paar jaar gelden haalde jullie alle zogenaamde talenten op waarvan alleen Huntelaar nu lijkt door te breken terwijl die juist weg mocht. De rest hoor je niets meer van.
Maar goed dit is toch een zinloze discussie. Jullie scouting van spelers die er meteen staan is beter terwijl wij veel beter opleiden. Vandaar dat we ook minder van andere Nederlandse clubs hoeven te kopen. Logisch dat de middelmaat-talentjes voor psv kiezen als er bij Ajax zoveel eigen goede jeugd is.
Ben je vast niet de enige in. Hij heeft misschien een beetje een valse start gemaakt met blessures. Ook het steeds wisselende elftal wat Blind opstelt geeft zo'n jongen dan weinig vertrouwen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toch had ik hem tussen die jonkies meer verwacht. Zeker aangezien hij weet wat er bij Ajax verwacht wordt.
Logisch. Ik denk alleen dat Van Burik meer persoonlijkheid bezit én harder nodig is dan Verlaat toendertijd. Maar als iemand een alternatief heeft?quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Burik? Dan ben ik bang voor het Verlaat verhaal...
mwah die scouting van ons functioneert ook niet zoals het hoort.quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ben je vast niet de enige in. Hij heeft misschien een beetje een valse start gemaakt met blessures. Ook het steeds wisselende elftal wat Blind opstelt geeft zo'n jongen dan weinig vertrouwen.
Sowieso is dat iets wat Blind in de gaten moet houden: speel met een vast elftal. Durf echt te kiezen voor bepaalde jongens en geef ze vertrouwen.
Roy Makaay mag 11 wedstrijden niet scoren, maar weet: ik ben spits no. 1 en op termijn scoor ik weer! Wellicht kunnen ze dat met Rosenberg (die toch goed is gescout mag ik aannemen?) ook doen en de supporters moeten achter de spelers gaan staan.
Spijkers met koppen sla je hier...quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef Siemerink het volgende:
de supporters moeten achter de spelers gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |