Niet dat ik er trots op ben ofzo.quote:Het gaat al zolang zo kut dat ik dit soort dingen eigenlijk wel ga verwachten.
Ik heb de hele week al gezegd dat het fout zou gaan.
![]()
Ja daar zie ik eigenlijk geen troost inquote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef Tvduijn het volgende:
een troost, fey'noord heeft 0 - 0 gespeelt, niet dat dat ons erg helpt en je moet sowieso van je eigen kracht uitgaan maarja is altijd leuk als het met fey'noord (ook) kut gaat
Groningen heeft inderdaad ook punten laten liggen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja daar zie ik eigenlijk geen troost in
Atlijd als een *concurent* punten laat liggen laat Ajax ze ook liggen
quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Groningen heeft inderdaad ook punten laten liggen.
Hiddink stopt er misschien na dit seizoen wel mee bij PSV, dat misschien een optiequote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
Tjonge, het gaat niet best (understatement). Ik zou toch opteren voor een andere coach, aangezien Blind het niet aan lijkt te kunnen en een soort Wouters gaat worden zo. Ron Jans? Henk ten Cate? Jack van den Berg? Morten Olsen? Michael Laudrup? Co Adriaanse?
Tja, ik heb het idee dat er iemand met overwicht mist, niet alleen in het veld in de vorm van een routinier maar ook in de technische staf. Ik vind danny een topvent maar hij heeft niet zoveel overwicht heb ik het idee...volgens mij heeft deze groep een veel hardere trainer nodig, niet speciaal een routinier in het veld (hoewel dat natuurlijk ook mooi zou wezen)quote:Op zondag 6 november 2005 16:58 schreef Nashje het volgende:
Er mist gewoon een routinier. Maar wie?
Wat is Seedorf zijn contract bij Milan?
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch niet dat Seedorf haalbaar was voor Ajax, grappig dat Ajaxieden nog altijd denken dat ze bulken van het geld en dat iedereen voor die club wilt spelen. LOL zelfs in nederland heeft Ajax al moeite om spelers te kopen, laat staan dat een hoop talenten niet eens bij Ajax willen spelen vanwege de negatieve sfeer die er al jaren heerst. Je ziet dat de talenten 10 keer liever naar Clubs als PSV gaan. No offence maar ik denk dat Ajax eerst schoon schip moet maken voordat ze aan resultaten moeten denken.
Hij heeft zelfs al voor ons gespeeldquote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch niet dat Seedorf haalbaar was voor Ajax, grappig dat Ajaxieden nog altijd denken dat ze bulken van het geld en dat iedereen voor die club wilt spelen.
Ow?quote:LOL zelfs in nederland heeft Ajax al moeite om spelers te kopen,
Ten 1e, er spelen al een hoop talenten bij Ajax en ten 2e verkoop je maar onzin. Vlaar, Huntelaar en Luirink hebben zelfs al aangegeven dat ze het liefst voor Ajax uitkomen.quote:laat staan dat een hoop talenten niet eens bij Ajax willen spelen vanwege de negatieve sfeer die er al jaren heerst.
quote:Je ziet dat de talenten 10 keer liever naar Clubs als PSV gaan.
LOL je bedoelt natuurlijk met echte talenten jongens als Charisteas en Rosenbergquote:Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.
Er lopen idd talenten, maar je ziet in tegenstelling tot zeg maar 8 a 10 jaar terug dat de talenten niet meer doorgroeien na verloop van tijd en een soort van voetbalmoeheid krijgen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al voor ons gespeeld
[..]
Ow?
[..]
Ten 1e, er spelen al een hoop talenten bij Ajax en ten 2e verkoop je maar onzin. Vlaar, Huntelaar en Luirink hebben zelfs al aangegeven dat ze het liefst voor Ajax uitkomen.
[..]. Jij bent grappig.
Grapjurkquote:Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
échte talenten willen wél naar Ajax. Die 'talentjes' die naar psv ofzo willen mogen ze houden.
we hebben het over Nederlandse talenten. Alsof Charisteas ooit een talent is geweest. Maar als jij hem zo wil kwalificeren....quote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL je bedoelt natuurlijk met echte talenten jongens als Charisteas en Rosenberg
ja, jullie hebben ook zoveel Nederlandse talenten die van andere clubs naar jullie toekomen en slagenquote:
Ik kan je een hele waslijst aan "talenten" noemen die zich bij Ajax niet hebben kunnen ontwikkelen, neem Daniel de Ridder, schitterende voetballer, maar nee men koopt liever een Rosales, nou sorry hoor maar die Rosales heeft nooit wat meer gebracht als bijvoorbeeld de Ridder.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we hebben het over Nederlandse talenten. Alsof Charisteas ooit een talent is geweest. Maar als jij hem zo wil kwalificeren....
-Stamquote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, jullie hebben ook zoveel Nederlandse talenten die van andere clubs naar jullie toekomen en slagen
Mag ik even heel erg hard lachen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Siemerink het volgende:
De club heeft behoefte aan een type zoals Blind. Wellicht kunnen ze Dick van Burik terughalen en in de verdediging stoppen. Maak hem meteen aanvoerder. Ik heb het idee dat dit de enige Nederlands sprekende leider is die ze best moeten kunnen halen. Met al het talent komt het heus wel in orde, met Danny Blind gewoon aan het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |