Met Boerrigter heb je er alvast één.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
Vind ze maar ns...quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
Ik heb destijds alleen maar gezegd dat wanneer ze nu persé een verdediger willen halen (die ik nu niet nodig vind, ook Luirink niet) dat ik dan liever Luirink zie dan Vlaar.quote:Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee je snapt me nog niet. Als het over Vlaar gaat gaan we klagen dat we geen verdedigers nodig hebben maar buitenspelers, maar toen dat bericht over Luirink kwam hoorde ik niks over 'geen verdedigers, maar buitenspelers'.
Wilhelmsson reken ik al niet meer op. Te veel kapers op de kust.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze waren toch ook nog bezig met Wilhelson of is dat alweer van de baan
Ik heb laatste tijd dan ook het idee dat Ajax er is voor Pienaar, De jong etc. Maar het zou moeten zijn dat dit Ajax is, mede mogelijk gemaakt door: Pienaar, De Jong etc.quote:Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef LuukBes het volgende:
Eindelijk afgelopen met dat mongolengejuich. Dat daar uberhaupt een boete voor ingesteld moet worden, echt iets voor mongolen als Pienaar en de Jong die totaal niet doorhebben dat ze dom bezig zijn en iedereen zich ergert eraan, inclusief eigen aanhang. Dat zegt genoeg over die spelers die totaal geen realiteitsbesef hebben waarmee ze bezig zijn.
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.quote:Op maandag 7 november 2005 00:24 schreef StarGazer het volgende:
Vlaar, Huntelaar, een leider en buitenspelers.
Ik vind het niet leuk als je gelijk hebt.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
We zullen zien.quote:Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.quote:Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef cultheld het volgende:
1 ding is zeker: Huntelaar gaat niet naar Feyenoord
In Vlaar heb ik me inderdaad vergist. Huntelaar is ook echt een uitstekende spits hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.
Vlaar en KJ lijken me uitstekende investeringen, vers bloed kan al een hoop nieuw elan geven. Nu nog af van het 4-3-3 systeem en het gaat weer de goede kant op. Samaras ook gelijk halen lijkt me niet verkeerd. Laat je die lopen dan pikt een andere topclub hem wel op.
Offtopic:quote:Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Stam eerlijkgezegd overschat wordt, maar daar gaat het nu niet om.
copyright: http://www.voetbalzone.nlquote:'Vlaar en Huntelaar versterken Ajax'
Ron Vlaar komt in de winterstop naar Ajax, dit zei journalist Hugo Borst in het NOS-programma Studio Voetbal. De verdediger zou inmiddels gesproken hebben met trainer Danny Blind.
Ajax kan Vlaar voor een schijntje losweken bij AZ, omdat de speler nog altijd een jeugdcontract heeft. De Alkmaarders probeerden de afgelopen periode tevergeefs het contract van het talent te verlengen.
Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.
quote:Op maandag 7 november 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n vergadering gaat over dat juichen en over die contractverlengingen.
"Ja, we gaan een boete opleggen aan die jongens die juichen. Achterlijke idioten dat ze zijn, bij zo'n beschamende overwinning juichen. Wie doen er eigenlijk mee? Pienaar en De Jong meestal he? Nou, laten we die apen gewoon een boete geven als ze die achterlijke dansjes blijven doen."
"Goed, volgende punt. Contractverlengingen. Tsja, we moeten natuurlijk alles doen om jongens als Pienaar en De Jong te behouden..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |