abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 00:15:12 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32043414
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32043435
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar kan een leuke investering voor de toekomst worden, maar heeft op dit moment geen toevoegende waarde. KJH is wel zeer welkom, mits er eindelijk ook eens een paar echte vleugelspelers met een goede voorzet in de benen bij komen.
Met Boerrigter heb je er alvast één.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32043450
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Vind ze maar ns...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_32043461
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee je snapt me nog niet. Als het over Vlaar gaat gaan we klagen dat we geen verdedigers nodig hebben maar buitenspelers, maar toen dat bericht over Luirink kwam hoorde ik niks over 'geen verdedigers, maar buitenspelers'.
Ik heb destijds alleen maar gezegd dat wanneer ze nu persé een verdediger willen halen (die ik nu niet nodig vind, ook Luirink niet) dat ik dan liever Luirink zie dan Vlaar.

Vleugelspitsen moet de eerste prioriteit zijn.
pi_32043645
Eindelijk afgelopen met dat mongolengejuich. Dat daar uberhaupt een boete voor ingesteld moet worden, echt iets voor mongolen als Pienaar en de Jong die totaal niet doorhebben dat ze dom bezig zijn en iedereen zich ergert eraan, inclusief eigen aanhang. Dat zegt genoeg over die spelers die totaal geen realiteitsbesef hebben waarmee ze bezig zijn.
pi_32043675
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze waren toch ook nog bezig met Wilhelson of is dat alweer van de baan
Wilhelmsson reken ik al niet meer op. Te veel kapers op de kust.

Fiorentina en Tottenham bijvoorbeeld. Kan Ajax financieel niet tegenop, en Ajax maakt ook al geen goede reclame voor zichzelf de laatste tijd.
pi_32043735
Vlaar, Huntelaar, een leider en buitenspelers.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32043762
Klaas Jan stopt acuut met scoren.
Gelukkig ook geen apendansjes meer op tv
pi_32043845
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:21 schreef LuukBes het volgende:
Eindelijk afgelopen met dat mongolengejuich. Dat daar uberhaupt een boete voor ingesteld moet worden, echt iets voor mongolen als Pienaar en de Jong die totaal niet doorhebben dat ze dom bezig zijn en iedereen zich ergert eraan, inclusief eigen aanhang. Dat zegt genoeg over die spelers die totaal geen realiteitsbesef hebben waarmee ze bezig zijn.
Ik heb laatste tijd dan ook het idee dat Ajax er is voor Pienaar, De jong etc. Maar het zou moeten zijn dat dit Ajax is, mede mogelijk gemaakt door: Pienaar, De Jong etc.
pi_32043959
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:24 schreef StarGazer het volgende:
Vlaar, Huntelaar, een leider en buitenspelers.
Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32044190
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoop dat Vlaar komt. Dan koopt Ajax Luirink of Zomer tenminste niet, die veeeel beter zijn dan Vlaar. Huntelaar zal gaan slagen als spits, maar zal er minder in prikken dan bij SCH. Waarom? Geen assists van Pranjic en Yildirim, maar van Mauro '4-4-2' Rosales en Babel.
Ik vind het niet leuk als je gelijk hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32044357
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

We zullen zien.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32044632
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:15 schreef cultheld het volgende:
1 ding is zeker: Huntelaar gaat niet naar Feyenoord
Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.

Vlaar en KJ lijken me uitstekende investeringen, vers bloed kan al een hoop nieuw elan geven. Nu nog af van het 4-3-3 systeem en het gaat weer de goede kant op. Samaras ook gelijk halen lijkt me niet verkeerd. Laat je die lopen dan pikt een andere topclub hem wel op.
That's all folks!
pi_32044673
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dit is de volgende uitspraak waar we je op kunnen gaan pakken.

Vlaar en KJ lijken me uitstekende investeringen, vers bloed kan al een hoop nieuw elan geven. Nu nog af van het 4-3-3 systeem en het gaat weer de goede kant op. Samaras ook gelijk halen lijkt me niet verkeerd. Laat je die lopen dan pikt een andere topclub hem wel op.
In Vlaar heb ik me inderdaad vergist. Huntelaar is ook echt een uitstekende spits hoor.
Toen Vlaar zo goed speelde tegen Sporting, besefte ik niet dat hij eigenlijk mee aan het liften was op de kwaliteiten van de andere 10 spelers. Verdedigers als Majstorovic, Zomer, Di Tomasso en Luirink zie je hun eentje het verschil achterin maken.
pi_32045018
Ik las het woordje 'niet' niet in je post, dus die eerste uitspraak van mij kun je doorstrepen. Mijn fout.

Vlaar is vooral uitstekend als je hem met zo weinig mogelijk opdrachten het veld in stuurt, daarom schakelde hij Liedson ook zo goed uit. Hij heeft op andere vlakken nog er veel bij te leren. Potentie heeft hij hoe dan ook.
That's all folks!
pi_32045111
Maar je bent het denk ik wel met me eens dat Vlaar echt niet de nieuwe Stam is, zoals velen beweren? En verder zijn Di Tomasso, Knol, Zomer en Majstorovic sowieso al beter dan Vlaar op dit moment.
pi_32045205
Ik vind dat Stam eerlijkgezegd overschat wordt, maar daar gaat het nu niet om.

De anderen die je noemt zijn op dit moment zeker verder dan Vlaar, maar hebben allemaal wel dingen die voor verbetering vatbaar zijn. Vlaar kan op termijn deze jongens wel voorbij streven. Knol vind in potentie de beste speler die je noemt.
That's all folks!
pi_32045268
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat Stam eerlijkgezegd overschat wordt, maar daar gaat het nu niet om.
Offtopic:
pi_32045694
quote:
'Vlaar en Huntelaar versterken Ajax'

Ron Vlaar komt in de winterstop naar Ajax, dit zei journalist Hugo Borst in het NOS-programma Studio Voetbal. De verdediger zou inmiddels gesproken hebben met trainer Danny Blind.

Ajax kan Vlaar voor een schijntje losweken bij AZ, omdat de speler nog altijd een jeugdcontract heeft. De Alkmaarders probeerden de afgelopen periode tevergeefs het contract van het talent te verlengen.

Presentator Jack van Gelder voegde hieraan toe, dat Ajax ook Klaas-Jan Huntelaar gaat vastleggen. Hij hield echter nog wel een slag om de arm. Van Gelder wist niet wanneer de aanvaller in Amsterdam tekent.
copyright: http://www.voetbalzone.nl
  maandag 7 november 2005 @ 03:14:27 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32046397
Vraag me toch af hoe zo'n vergadering gaat over dat juichen en over die contractverlengingen.

"Ja, we gaan een boete opleggen aan die jongens die juichen. Achterlijke idioten dat ze zijn, bij zo'n beschamende overwinning juichen. Wie doen er eigenlijk mee? Pienaar en De Jong meestal he? Nou, laten we die apen gewoon een boete geven als ze die achterlijke dansjes blijven doen."

"Goed, volgende punt. Contractverlengingen. Tsja, we moeten natuurlijk alles doen om jongens als Pienaar en De Jong te behouden..."

pi_32047597
Heel leuk voor jullie dat Huntelaar en Vlaar komen, maar volgens mij hebben jullie veel meer behoefte aan ervare spelers dan weer aan 2 jonkies waarvan 1 nog niks toevoegd.
pi_32047862
Pienaar vertrekt dus aldus zijn zaakwaarnemer
pi_32048014
quote:
Op maandag 7 november 2005 03:14 schreef twi het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n vergadering gaat over dat juichen en over die contractverlengingen.

"Ja, we gaan een boete opleggen aan die jongens die juichen. Achterlijke idioten dat ze zijn, bij zo'n beschamende overwinning juichen. Wie doen er eigenlijk mee? Pienaar en De Jong meestal he? Nou, laten we die apen gewoon een boete geven als ze die achterlijke dansjes blijven doen."

"Goed, volgende punt. Contractverlengingen. Tsja, we moeten natuurlijk alles doen om jongens als Pienaar en De Jong te behouden..."

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 7 november 2005 @ 08:59:03 #274
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32048309
  maandag 7 november 2005 @ 08:59:15 #275
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32048311
Toch een beetje jammer....
Jullie missen duidelijk een routinier....ala Cocu...
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')