idd, en anders heb je ook je geld verneukt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef muisje26 het volgende:
Ja, kep het mailtje ook binnen............ben nu al scheitzenuwachtig man...........hoop dat alles goed gaat. Ander moet ik alsnog gaan koukleumen bij het postkantoor
Voor jou site niet nee, idd!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:23 schreef muisje26 het volgende:
Nou dat valt wel mee, want gaaf shirt en nog meer toegang tot persoonlijke weblog van Mister Williams is ook niet verkeerd hoor.......
k*tzooi, ik moet om 10 uur naar de dokter, dus kan geen kaartjes bestellenquote:Op woensdag 9 november 2005 07:18 schreef muisje26 het volgende:
Nog een paar uur stressen.............. ik ga nu ff uurtje naar mijn werk, en dan straks gaat het gebeuren...................pffffffffffffff hoop dat alles goed gaat.....![]()
ochja het is wel jammer, maar als ik de 19de voor de deur ga wachten dan heb ik toch wel kaartjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:48 schreef muisje26 het volgende:
Naar de dokter? Nou dat had ik echt nooit gedaan. Had mijn afspraak dan maar verzet...........echt niks wat me nu nog tegen gaat houden. Of ik moet voor 10 uur dood neervallen......maar ja dan heb ik sowieso niks meer aan kaarten.
inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2005 09:19 schreef muisje26 het volgende:
Ja, maar dan moet je maar afwachten welke datum en moet je hele nacht in de kou zitten.........
quote:Op maandag 7 november 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
Drie keer in de Arena, niet verkeerd
dus maar 2 concertenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef JeroenV het volgende:
Je kan al bestellen!
De datums klopte geen reet van, het is woensdag of donderdag, 21 of 22 juni.
Die kreeg ik ook heel even en daarna kon ik al mijn gegevens opnieuw invoeren. Nou weet je, ik boek ze vanmiddag wel, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die kaarten echt zo snel wegzijn als ze 73,50 per stuk kosten. Ik vind het echt een absurd hoog bedragquote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef JeroenV het volgende:
ik krijg nu een melding dat ze aan het upgraden zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |