Doe je knap.. ik merk toch echt verschil na 2 keer gebruiken, en als ik 'm langer gebruik gaat het na een paar keer gewoon pijn doen, dan gaat ie je haar eruit trekken ipv. scheren.quote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef Electrified het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in. Ik doe ruim een half jaar met vier Mach3 mesjes, terwijl ik me om de dag scheer. Dit is ook echt geen bullshit, die dingen blijven gewoon ontzettend lang scherp.
Gebruik je wel schuim/gel? Anders voel ik hem ook wel trekken inderdaad. Met schuim kan ik me wekenlang glad scheren met hetzelfde mesje, zonder pijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Doe je knap.. ik merk toch echt verschil na 2 keer gebruiken, en als ik 'm langer gebruik gaat het na een paar keer gewoon pijn doen, dan gaat ie je haar eruit trekken ipv. scheren.
ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef Electrified het volgende:
[..]
Gebruik je wel schuim/gel? Anders voel ik hem ook wel trekken inderdaad. Met schuim kan ik me wekenlang glad scheren met hetzelfde mesje, zonder pijn.
ook ik voel echt wel het verschil hoor, na 2 keer scheren moet ik ze echt niet nog een keer gebruiken, dan gaat het nóg meer irriterenquote:Op maandag 7 november 2005 11:33 schreef Electrified het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in. Ik doe ruim een half jaar met vier Mach3 mesjes, terwijl ik me om de dag scheer. Dit is ook echt geen bullshit, die dingen blijven gewoon ontzettend lang scherp.
die van L'Oreal helpt bij mij wel een beetje, maar niet echt genoegquote:Op zondag 6 november 2005 11:55 schreef flexje het volgende:
Koop een aftershave creme van Vichy bij de apotheek... helpt gegarandeerd!!
Nieuwe creme van Loreal trouwens ook -> Loreal Men Expert Hydra
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |